Якщо вам по роботі доводиться багато працювати з текстами, тобто безпосередньо мати справу з комп’ютерним набором на клавіатурі, ви можете оптимізувати цей процес. Цікаво, що багато людей, яким потрібно чимало часу проводити за текстами, не знають цих простих речей. Щоб виправити це прикре непорозуміння, портал з працевлаштування Jobs.ua пропонує вашій увазі добірку корисних порад, які покращать ваші навички комп’ютерного набору на клавіатурі.
Набираючи на комп’ютері тексти, люди доволі часто плутають тире «–» з дефісом «-». Пригадуємо шкільні уроки української мови, коли вивчалася ця тема. Тире ставиться на початку діалогів чи всередині них, щоб на пару з комою відділити репліки персонажів від авторського супроводу тексту. Дефіс ставиться всередині складних прислівників, складених прикметників: коли-небудь, невідь-звідки, чорно-сірий тощо.
А тепер корисний лайфхак, адже дехто лінується шукати, як ставити те тире, і роками друкує дефіси замість тире. Отже, як надрукувати тире? Все просто: ви тиснете будь-яку літеру на клавіатурі, відбиваєте після неї пробіл, друкуєте дефіс, ставите ще один пробіл, тиснете ще раз будь-яку літеру на клавіатурі і ставите ще один пробіл. Виглядає це так: ось це «в - в » ви набрали, а на екрані з’явиться «в – в ». Букви прибираєте, копіюєте пробіл і за допомогою комбінації клавіш «ctrl+v» щоразу вставляєте тире в текст, коли виникає необхідність. Все дуже просто, впорається навіть дитина.
А тепер – ще один важливий момент, якщо ви хочете покращити якість комп’ютерного набору на клавіатурі. Ви знали про існування в програмі Word – та й в усіх інших програмах для роботи з текстами – такої кнопки, як «Недруковані знаки»? Позначається вона так – ¶ (як, власне, і сам невидимий знак абзацного відступу). Пошукайте цей значок на панелі інструментів і натисніть його. Між словами одразу з’являться крапочки, а по всьому тексту, по всій сторінці з’являться ще деякі позначки: абзацні відступи, розриви рядків чи сторінок, знаки табуляції тощо.
Радимо вмикати цю функцію, коли ви здійснюєте фінальну правку документа. Між кожним словом повинна бути одна крапочка, тобто один пробіл, але чимало людей ненавмисне залишають між словами два, і навіть три пробіли. Звичайно, не потрібно ретельно вичитувати кожне слово, щоб зауважити між словами зайві пробіли. В цьому вам допоможе команда «Замінити» (Ctrl + H).
Викликаєте цю опцію, в пункті «Знайти» ставите два пробіли, в пункті «Замінити на…» ставите один пробіл. Програма автоматично замінить всі подвійні пробіли на один пробіл. Цю операцію для надійності можна продублювати. Здогадуєтесь, чому? Якщо ви помилково проставили між словами три пробіли, то вони завдяки першій команді «Замінити» перетворяться на два пробіли. А після другої команди зникнуть ті подвійні пробіли, які могли залишитися в тексті, якщо ви випадково поставили три пробіли між словами.
Ось так усе просто.
Те саме можна зробити з тире та дефісами, замінивши помилково проставлені замість тире дефіси на, власне, тире. Тільки вважайте, що дефіси між складноутвореними словами теж стануть «тире», і їх можна потім вручну підправити.
Якщо вам ці поради видалися цікавими і доречними, очікуйте на продовження цієї теми. Покращити навички володінням комп’ютерним набором не так уже складно. Але воно того варте, як вважаєте?
Дорогі партнери, колеги, друзі!
Щиро вітаємо вас із Різдвом Христовим та Новим роком!
Шановні клієнти!
Напередодні нового року пропонуємо знижки на період з 23 грудня по 31 січня.
Так склалося, що в процесі найму більше прийнято звертати увагу на вміння і сильні сторони кандидата. Професійні досягнення і досвід — це чудово, але рекрутер не може знати апріорі, якою людиною є кандидат перед ним. Нижче спробуємо з’ясувати, які риси кандидата мають насторожити рекрутера.
Токсичні люди становлять більшу проблему, ніж здається на перший погляд. Вони можуть перетворити улюблену роботу на справжнісіньке пекло. Звичайно, якщо працюють поруч з нами. В цій статті пропонуємо поміркувати над життєвими уроками, які можна отримати від спілкування з токсичними колегами.
Окрім того, як і що ми говоримо, важливу роль у спілкуванні відіграють міміка, рухи руками, постановка тіла. Але, на жаль, ми часто забуваємо про це, та й особливого значення не надаємо. А даремно. Від того, як ми поводимося на співбесіді, переговорах, ділових зустрічах, може залежати наша кар'єра.