Молоді спеціалісти часто жаліються, що найбільш проблемним завдань для них є планування роботи. Як відомо, роботодавці вимагають планування роботи на певний відрізок часу, найчастіше це рік або пів року. Вміння планувати - одне з вайжливіших умінь для кожного спеціаліста. Чому? Давайте розбиратися разом з jobs.ua.
Будь-який коуч та керівник з певненістю радить всім молодим спеціалістам навчитися планувати свою роботу. І вони мають рацію, планування веде молодого спеціаліста поетапно крок за кроком до рішення завдань, а також привносить в роботу порядок і систематичність. Ми підібрали для вас п’ять причин, чому вам необхідно полюбити планувати свою роботу вже сьогодні.
Отже, перша з причин, чому вам потрібно навчитися плануванню в роботі - це систематичність та послідовність, до якої ви при цьому залучаєтесь. Особливо це працює, якщо ви прив’язуєтесь плануванням до певних дат та розписуючи результати своєї роботи нпа певних етапах. Це зручно, бо ви самі зможете контролювати роботу та змогу вкластися в певний термін.
Планування роботи - це змога мотивувати себе та свою роботу. Коли ви бачете перед собою певні завдання та етапність їх виконання, це вже мотивує вас, що у найближчий час ви будете займатися цими задачами та досягненням результатів в цьому напрямку. Займаючись написанням планування, у вас вже скаладаються певні картини по досягненню та виконанню їх. Залишиться тільки приступити до їх втілення.
Планування доапомогає заздалегидь виявити певні можливі труднощі, які можуть виникнути на вашому шляху. Тоді відмічайте ці труднощі у власний список, щоб опрацювати ці можливі проблеми з вашим керівником або більш професійною людиною на роботі.
Уміння планувати надасть змогу кожному спеціалісту таким чином підходити до кожного завдання, яке виникає на вашому шляху та розбивати його на певні етапи та бачити заздалегідь терміни виконання вашої роботи.
Плануйте свою роботу з розумом!
Короткий світловий день, холод і осіння мряка впливають на настрій, а втома, апатія і навіть легка депресія — компаньйони гнітючих осінніх днів. Втім, скористайтеся нашими порадами, щоб мінімізувати стрес від перебування в такій непривітній «компанії».
Новачок на роботі. До нього завжди придивляються. Від того наскільки новий співробітник уважний, тактовний та обачний залежить, як його прийме колектив, як складатимуться взаємини з керівництвом. Треба докласти чимало зусиль, щоб перше враження було гідним, адже другого шансу може й не бути.
В сучасному ритмі життя, коли треба скрізь встигнути і багато чого зробити, наша пам'ять час від часу дає збій. Не завжди пам'ятаємо, де лежать документи, забуваємо про заплановану зустріч, вийшовши з дому, важко згадуємо, чи вимкнули з розетки праску тощо. А причина такого збою – перевтома, часті хвилювання, і, як не дивно, одноманітність.
Підвищення по службі чи в іншій діяльності, досягнення популярності, слави тощо – це все кар'єра. А з чого починається це сходження і коли? На це запитання дає відповідь соціолог із Оксфорда Марк Тейлор.
Декілька порад від наших експертів про те, як, повернувшись до роботи, правильно застосувати «відновлений багаж сил».