А именно: с помощью кадровых агентств, ТВ-рекламы, газет, онлайн-бирж, рекламы в интернете. Рассмотрим все подробнее.
Предположим ситуацию, когда вы присылаете свое резюме в агентство по подбору персонала. Сотрудники этого агентства, в свою очередь, в течение определенного промежутка времени находят вакансии вам. Конечно, они обязательно должны найти вам работу, даже если это займет больше времени, чем планировалось. Не забывайте об онлайн-сервисах. Составленное вами резюме вы должны публиковать на тематических сайтах. Резюме должно быть грамотно составлено и обязательно укажите в нем всю информацию, которая хоть как-то может быть интересна работодателю.
Предположим, я ищу работу с помощью размещения информации в газетах и журналах. Необходимо указывать только самое важное. Заинтересованные работодатели обязательно с вами свяжутся. Если хотите найти работу с помощью теле-рекламы, нужно только разместить объявление в бегущей строке. Но скорее всего объявление не оправдает ваших ожиданий.
Кроме того не нужно брезговать досками объявлений и другими ресурсами. Также можно прикреплять краткое резюме с контактной информацией. Нужно понимать что поиск работы это процесс ответственный и ни в коем случае не стоит относиться к этому халатно. Главное в этом деле ни перед чем не останавливаться.
Так склалося, що в процесі найму більше прийнято звертати увагу на вміння і сильні сторони кандидата. Професійні досягнення і досвід — це чудово, але рекрутер не може знати апріорі, якою людиною є кандидат перед ним. Нижче спробуємо з’ясувати, які риси кандидата мають насторожити рекрутера.
Токсичні люди становлять більшу проблему, ніж здається на перший погляд. Вони можуть перетворити улюблену роботу на справжнісіньке пекло. Звичайно, якщо працюють поруч з нами. В цій статті пропонуємо поміркувати над життєвими уроками, які можна отримати від спілкування з токсичними колегами.
Окрім того, як і що ми говоримо, важливу роль у спілкуванні відіграють міміка, рухи руками, постановка тіла. Але, на жаль, ми часто забуваємо про це, та й особливого значення не надаємо. А даремно. Від того, як ми поводимося на співбесіді, переговорах, ділових зустрічах, може залежати наша кар'єра.
Від попередніх поколінь зумери відрізняються передусім посиленим прагненням до життєвого балансу, гнучкості й свободи у виборі роботи. Та чи варто сприймати на ринку праці їхню амбітність як недолік? Давайте поміркуємо над цим питанням, а ще спробуємо розвінчати міфи про їхній підхід до роботи і життя.
Часті блекаути й аварійні відключення електроенергії висувають нові стандарти до енергонезалежності. Причому як власного житла, так і бізнесу. Дізнайтеся, як компаніям і співробітникам потурбуватися про безперебійну роботу під час блекаутів.