Люди, которые работают долго и усердно, потому что им это нравится или потому что они вынуждены этим заниматься, совсем не обязательно являются трудоголиками.
Усердные работники стараются хорошо делать свое дело, но одновременно они умеют отдыхать.
Подозреваете, что вы трудоголик? Распознать настоящего трудоголика можно по следующим утверждениям:
- Вы постоянно стремитесь все контролировать и раздражаетесь, если упускаете из виду хоть малейшую деталь.
- Из-за вашей работы у вас проблемы в семье.
- Вы проводите на работе слишком много времени и часто берете работу «на дом».
- Дома вы большую часть времени думаете о работе.
- Вы никогда не целиком не тратите свой ежегодный оплачиваемый отпуск.
- Вы счастливы только тогда, когда работаете над большим проектом.
- Вы не умеете грамотно распределить обязанности среди подчиненных, предпочитая делать все самостоятельно.
- Вы абсолютно уверены в том, что только так, как вы, и нужно работать.
- Вы плохо питаетесь, почти не отдыхаете и мало двигаетесь.
Если вы узнали себя и осознали, что хотите выйти из порочного круга, попробуйте последовать советам портала Zen Habits:
1. Прекращайте работу вечером в одно и то же время.
2. Составьте план занятий на ближайшие несколько дней — прогулки, физические упражнения, игры с ребенком. Так вы будете тратить время не только на работу.
3. Во время работы выделите себе 10 минут для короткого расслабленного отдыха: почитайте газету, выпейте чашку кофе и пр.
4. Занимайтесь спортом каждый день, хотя бы 10 минут в день.
5. Старайтесь проводить в одиночестве хотя бы 10 минут в течение дня.
Часті блекаути й аварійні відключення електроенергії висувають нові стандарти до енергонезалежності. Причому як власного житла, так і бізнесу. Дізнайтеся, як компаніям і співробітникам потурбуватися про безперебійну роботу під час блекаутів.
Короткий світловий день, холод і осіння мряка впливають на настрій, а втома, апатія і навіть легка депресія — компаньйони гнітючих осінніх днів. Втім, скористайтеся нашими порадами, щоб мінімізувати стрес від перебування в такій непривітній «компанії».
Новачок на роботі. До нього завжди придивляються. Від того наскільки новий співробітник уважний, тактовний та обачний залежить, як його прийме колектив, як складатимуться взаємини з керівництвом. Треба докласти чимало зусиль, щоб перше враження було гідним, адже другого шансу може й не бути.
В сучасному ритмі життя, коли треба скрізь встигнути і багато чого зробити, наша пам'ять час від часу дає збій. Не завжди пам'ятаємо, де лежать документи, забуваємо про заплановану зустріч, вийшовши з дому, важко згадуємо, чи вимкнули з розетки праску тощо. А причина такого збою – перевтома, часті хвилювання, і, як не дивно, одноманітність.
Підвищення по службі чи в іншій діяльності, досягнення популярності, слави тощо – це все кар'єра. А з чого починається це сходження і коли? На це запитання дає відповідь соціолог із Оксфорда Марк Тейлор.