Мы фактически половину своей жизни проводим на работе. И, несомненно, отличные отношения с сотрудниками исключительно важны. Поэтому создание праздничного настроения с вручением подарков коллегам помогает сплочению вашего коллектива. Остается только определиться с тем, какие корпоративные подарки выбрать. Вне конкуренции быстро, элегантно и практично канцелярские принадлежности, например визитницы Philip Laurence и шариковые ручки Parker для мужчин. В качестве альтернативы для женщин изящные и элегантные ручки Aurora и Waterman.
Если в вашем коллективе много мужчин-ценителей активного отдыха, ваш выбор – это фляжки Dalvey. Признаком хорошего тона является наличие часов на руке. Так для мужчины-руководителя отличным подарком будут золотые часы Tissot T-Gold, каминные часы Howard Miller или же часы с изящным корпусом Longines. С удовольствием деловой человек примет от коллег в подарок кожаный портфель S. T. Dupont или перьевую ручку Montegrappa. А милые сотрудницы, отличающиеся впечатлительностью, с радостью получат от вас корпоративные подарки - рамки и фотоальбомы Gigliodoro и Philip Laurence.
rkm.kiev.ua
Часті блекаути й аварійні відключення електроенергії висувають нові стандарти до енергонезалежності. Причому як власного житла, так і бізнесу. Дізнайтеся, як компаніям і співробітникам потурбуватися про безперебійну роботу під час блекаутів.
Короткий світловий день, холод і осіння мряка впливають на настрій, а втома, апатія і навіть легка депресія — компаньйони гнітючих осінніх днів. Втім, скористайтеся нашими порадами, щоб мінімізувати стрес від перебування в такій непривітній «компанії».
Новачок на роботі. До нього завжди придивляються. Від того наскільки новий співробітник уважний, тактовний та обачний залежить, як його прийме колектив, як складатимуться взаємини з керівництвом. Треба докласти чимало зусиль, щоб перше враження було гідним, адже другого шансу може й не бути.
В сучасному ритмі життя, коли треба скрізь встигнути і багато чого зробити, наша пам'ять час від часу дає збій. Не завжди пам'ятаємо, де лежать документи, забуваємо про заплановану зустріч, вийшовши з дому, важко згадуємо, чи вимкнули з розетки праску тощо. А причина такого збою – перевтома, часті хвилювання, і, як не дивно, одноманітність.
Підвищення по службі чи в іншій діяльності, досягнення популярності, слави тощо – це все кар'єра. А з чого починається це сходження і коли? На це запитання дає відповідь соціолог із Оксфорда Марк Тейлор.