В этом уверен Михаил Завилейский, исполнительный директор DataArt. Главный контроль должен быть внутри сотрудников, тогда внешняя служба качества сможет превратиться в настоящего помощника. «И вообще, не надо перегружать сотрудников и уж точно не надо наказывать их за ошибки, - говорит Михаил Завилейский. - Лучше внедрить системы динамического перераспределения нагрузки. Самая простая - это атмосфера сотрудничества, когда тот, кому досталось меньше проблем, помогает тому, кто сегодня перегружен. И стоит избегать излишней формальности. Когда побеждает формализм, отключается мозг».
По мнению Михаила Завилейского, в 70% случаев причины ошибок лежат в невежестве (человек просто не знает, как надо делать) и в недостатке квалификации (знает, как надо, но пока не умеет). И то, и другое лечится обучением, чаще всего на рабочем месте, с участием более опытных коллег и руководителей. Если это не помогает, значит, проблема лежит в плохой мотивированности сотрудника.
Случается, что человек находится не на своем месте или переживает стресс. Тогда он просто не может не ошибаться. «Надо его переместить или помочь решить проблемы, - считает Михаил Завилейский. - Остаются доли процента, с которыми нужно разбираться вручную. И тут ничего, кроме беседы и менеджерского опыта, не поможет».
Короткий світловий день, холод і осіння мряка впливають на настрій, а втома, апатія і навіть легка депресія — компаньйони гнітючих осінніх днів. Втім, скористайтеся нашими порадами, щоб мінімізувати стрес від перебування в такій непривітній «компанії».
Новачок на роботі. До нього завжди придивляються. Від того наскільки новий співробітник уважний, тактовний та обачний залежить, як його прийме колектив, як складатимуться взаємини з керівництвом. Треба докласти чимало зусиль, щоб перше враження було гідним, адже другого шансу може й не бути.
В сучасному ритмі життя, коли треба скрізь встигнути і багато чого зробити, наша пам'ять час від часу дає збій. Не завжди пам'ятаємо, де лежать документи, забуваємо про заплановану зустріч, вийшовши з дому, важко згадуємо, чи вимкнули з розетки праску тощо. А причина такого збою – перевтома, часті хвилювання, і, як не дивно, одноманітність.
Підвищення по службі чи в іншій діяльності, досягнення популярності, слави тощо – це все кар'єра. А з чого починається це сходження і коли? На це запитання дає відповідь соціолог із Оксфорда Марк Тейлор.
Декілька порад від наших експертів про те, як, повернувшись до роботи, правильно застосувати «відновлений багаж сил».