Літо вже не за горами й адміністрація столиці розпочала набір співробітників у пляжні патрулі.
За інформацією Jobs.ua вже триває набір, так званих «лайфсейверов» та іншої категорії співробітників патруля – «лайфгардів». На офіційному сайті КДМА, де розміщені ці вакансії зауважено, що починаючи з 15 травня, патруль має виконувати свої обов’язки.
Кандидатом до складу цього підрозділу може стати кожен бажаючий. Навіть, якщо в людині немає спеціального досвіду, навичкам рятування та оживлення її обучать. Єдиними вимогами до бажаючих вступити до лав патруля є повноліття рекрутів та їх відмінне плавання.
Серед переваг роботи, окрім заробітної плати від 6 000 до 11 000 гривень на місяць, роботодавець пропонує насолодитися працею на свіжому повітрі та увесь сезон «мати безмежний доступ до освіжаючої дніпровської води».
Щоб потрапити до складу патруля, кандидатові буде потрібно подолати 50 метрів у басейні менш, ніж за 50 секунд, вільним стилем та без передиху проплисти 250 метрів, зуміти протриматися на воді більш ніж 2 хвилини без допомоги собі руками.
Насправді це серйозна проблема багатьох людей, тобто вміння працювати з власною агресією. З’ясуємо разом з Jobs.ua, як правильно працювати з агресією і знайти їй краще застосування, аніж ображати одне одного в соцмережах.
Змінюватися в кращий бік, безперечно, варто. Та чи треба прив’язуватися до конкретної дати — Нового року, понеділка, першого числа? Спробуємо розібратися в цій статті.
В наш час недостатньо просто йти в ногу з часом. Потрібні інновації, щоб досягати успіху в бізнесі чи кар’єрі. А щоб створювати інновації, потрібні люди з інноваційним мисленням. Простіше кажучи, лідери. Розбираємося, як «прокачати» силу людських зв’язків у 2025 році, бо це справжній каталізатор майбутніх здобутків.
Опанування технік саморегуляції, пошук власних ресурсів для відновлення енергії стають справжнім викликом сьогодення. Розвиток таких навичок є критично важливим скілом для підтримки ментального здоров’я. Ми підібрали для вас дієві поради, як підтримати працівників під час кризи.
Робота HR-спеціаліста містить чимало викликів. Трапляється так, що кандидат технічно підкований на всі сто, але із soft skills спостерігаються проблеми. Що треба знати досвідченому HR-фахівцю, щоб коректно відмовити кандидату?