UARU
Ваш акаунт не активовано. Перевірте пошту. 
  1. Робота в Україні
  2. Публікації про роботу
  3. Все про роботу
  4. Підводні камені працевлаштування
  5. Щоб по-справжньому зрадіти новому

Щоб по-справжньому зрадіти новому

2.05.2019 534Автор: Олександр Мавлідінов
Щоб по-справжньому зрадіти новому

Щоб по-справжньому зрадіти новому

2.05.2019     534Автор: 

Відомо, що будь-які зміни, навіть позитивні, являються стресом для психіки людини. Звичайно, що діяти у такому неспокійному стані – наражатися на ризики від своїх несподіваних дій чи рішень.

Але, коли мова йдеться про отримання нової роботи, тим паче, роботи бажаної, дуже важно не «накоїти зайвого» та не розчаруватися в такому надбанні.

Jobs.ua радить звернути увагу на де-які поради для того, щоб з максимальним комфортом та безпечно влитися у ритм на новому робочому місці та в новому колективі.

По-перше, приймаючи рішення щодо співпраці з новим роботодавцем, знайдіть якомога більше інформації про компанію, на яку збираєтеся працювати. Це допоможе не влаштовувати себе зайвих сюрпризів та бути готовим до того, що вам доведеться робити.

Непогано обговорити такі ключові питання як заробітна платня, ще на перших етапах працевлаштування. Вам треба чітко розуміти хто, коли, за що та скільки вам заплатить чи на які штрафи ви можете «розраховувати». Така інформація може суттєво вплинути й на ваше рішення про співпрацю.

Зберіться та будьте готові до періоду адаптації на новому місці та у колективі. У такому процесі, завжди є місце компромісам, але ви повинні й чітко визначити власні орієнтири та цінності, щоб не втрачати «самого себе». До речі, будування відкритої комунікації на новому робочому місці, може гарно вплинути на процес адаптації.

Звичайно, підтримка близьких у такий період дуже важна, тому про це треба повідомити й тих, хто потрапляє у таке ваше коло. При цьому, не менш важна й підтримка фінансова, а значить, починаючи рухатися у напрямку нової роботи, краще забезпечити себе певною «фінансовою подушкою» безпеки.

Читайте також

  • Вчитися у всіх, не наслідувати нікого12 листопад, 2024

    Новачок на роботі. До нього завжди придивляються. Від того наскільки новий співробітник уважний, тактовний та обачний залежить, як його прийме колектив, як складатимуться взаємини з керівництвом. Треба докласти чимало зусиль, щоб перше враження було гідним, адже другого шансу може й не бути.

  • Як все пам’ятати, а не забувати?22 жовтень, 2024

    В сучасному ритмі життя, коли треба скрізь встигнути і багато чого зробити, наша пам'ять час від часу дає збій. Не завжди пам'ятаємо, де лежать документи, забуваємо про заплановану зустріч, вийшовши з дому, важко згадуємо, чи вимкнули з розетки праску тощо. А причина такого збою – перевтома, часті хвилювання, і, як не дивно, одноманітність.

  • Читання в юному віці – кар'єра у майбутньому 28 вересень, 2024

    Підвищення по службі чи в іншій діяльності, досягнення популярності, слави тощо – це все кар'єра. А з чого починається це сходження і коли? На це запитання дає відповідь соціолог із Оксфорда Марк Тейлор.

  • Як полегшити вихід на роботу після відпустки? 8 вересень, 2024

    Декілька порад від наших експертів про те, як, повернувшись до роботи, правильно застосувати «відновлений багаж сил».

  • Піднімайся і йди30 серпень, 2024

    Впавши, піднімаємося, обтрушуємо одяг, хочемо зробити крок, але біль у забитих колінах не дає ступити. Адже йти треба, хоча б до медпункту. Одні встають і, перемагаючи біль, йдуть далі, а в інших сил вистачає лише до кабінету лікаря або самому перев'язати собі рани, а деякі не можуть навіть піднятися від сильних забитих місць, розчарування та зневіри. Що робити і як допомогти собі?


↑ Вгору