Відомо, що будь-які зміни, навіть позитивні, являються стресом для психіки людини. Звичайно, що діяти у такому неспокійному стані – наражатися на ризики від своїх несподіваних дій чи рішень.
Але, коли мова йдеться про отримання нової роботи, тим паче, роботи бажаної, дуже важно не «накоїти зайвого» та не розчаруватися в такому надбанні.
Jobs.ua радить звернути увагу на де-які поради для того, щоб з максимальним комфортом та безпечно влитися у ритм на новому робочому місці та в новому колективі.
По-перше, приймаючи рішення щодо співпраці з новим роботодавцем, знайдіть якомога більше інформації про компанію, на яку збираєтеся працювати. Це допоможе не влаштовувати себе зайвих сюрпризів та бути готовим до того, що вам доведеться робити.
Непогано обговорити такі ключові питання як заробітна платня, ще на перших етапах працевлаштування. Вам треба чітко розуміти хто, коли, за що та скільки вам заплатить чи на які штрафи ви можете «розраховувати». Така інформація може суттєво вплинути й на ваше рішення про співпрацю.
Зберіться та будьте готові до періоду адаптації на новому місці та у колективі. У такому процесі, завжди є місце компромісам, але ви повинні й чітко визначити власні орієнтири та цінності, щоб не втрачати «самого себе». До речі, будування відкритої комунікації на новому робочому місці, може гарно вплинути на процес адаптації.
Звичайно, підтримка близьких у такий період дуже важна, тому про це треба повідомити й тих, хто потрапляє у таке ваше коло. При цьому, не менш важна й підтримка фінансова, а значить, починаючи рухатися у напрямку нової роботи, краще забезпечити себе певною «фінансовою подушкою» безпеки.
Поговоримо разом з Jobs.ua на таку делікатну тему, чи варто соромитися «простих» професій, як-от професія касира.
У цьому матеріалі вашій увазі пропонується цікава й подекуди драматична історія злету й занепаду нідерландських техно піонерів, які змінили ландшафт сучасної цивілізації.
Розбираємося, які перспективи пропонує професія психолога в Україні у 2025 році.
Метод Pomodoro допомагає ефективно розподіляти час між робочими завданнями. Сьогодні розберемо «на кісточки» ті можливості, які пропонує ця чудова техніка тайм-менеджменту для ефективного виконання завдань і зосередженої праці.
Якщо кар’єра не рухається, можливо, ви щось робите не так? Причини бувають різні, тому давайте проаналізуємо, якими порадами скористатися, щоб досягати успіху в кар’єрі.