А ви знали, що продуктивність буває різною? Наприклад, сезонна продуктивність, коли краще працюється влітку чи в прохолодні дні осені. Або тимчасова продуктивність, коли ми прискорюємося до цілі, бо вона вже близько. Робимо ривок, так би мовити. А ще є щоденна продуктивність, і про неї поговоримо далі. Jobs.ua підготував для вас корисні поради, як оптимізувати свій робочий день.
Іншими словами, знайдіть баланс між роботою, щоденними справами та відпочинком. Ефективний режим дня, який ідеально підходить саме вам – це найкраща профілактика проти емоційного вигорання. Суворо дотримуйтеся його, що б не відбувалося навколо.
Від робочих завдань можна ефективно відпочити навіть за 5-10 хвилин. Коли підійшов час перерви, займіть себе чимось: приміром, вимийте чашку з-під кави або чаю, чи приготуйте собі напій. Прогуляйтесь по офісу чи по квартирі, якщо ви працюєте віддалено. Секрет полягає в тому, щоб перетворити ці незначні справи в кілька хвилин медитації. Зосередьтеся на своїх відчуттях і просто спостерігайте. В такі моменти часто з’являються важливі рішення і думки. Ви здивуєтесь, наскільки такі незначні, здавалося б, речі можуть бути настільки ефективними.
Пристрасть до ґаджетів значно зменшує нашу продуктивність. Щоб відучити себе від інтернет-залежності, почніть ставитися до смартфонів і планшетів так, як ви ставитеся до зубної щітки. Після виконання нею прямих обов’язків ви забуваєте її у ванній до наступного чищення. Так само з ґаджетами: вирішили з їх допомогою важливе питання, і «забули» про них до наступного разу. Не крутіть щохвилини телефон у руках, мовби очікуючи на чудо. Чуда не станеться.
Використовуйте браузерні версії соцмереж. А самі додатки можна видалити. Також заведіть звичку відкривати програми через пошук. В ті моменти, коли друкуєте текст, активізується усвідомленість. «Відпишу в месенджері і повертаюся до роботи». І ви дійсно так робите, а не зависаєте на фейсбуці ще півгодини.
Тільки уявіть: півгодини щодня, і за місяць вже назбирається п’ятнадцять змарнованих годин. А якщо марнуємо час по дві-три години щодня? Серйозні цифри набігають.
Розвинувши вміння керувати своїм часом, ви зможете управлятися з найскладнішими завданнями. Так, на них затрачатиметься більше часу, ніж на простіші завдання, але й результат буде більш значущий.
Безсумнівно, найважливіший навик, який потрібно напрацювати – це глибоке занурення в роботу. Встановіть собі робочі години, коли ви працюєте і ні на що більше не відволікаєтеся. Це може бути кілька двогодинних інтервалів, або ж чотири години інтенсивної роботи. Наприклад, з 10-ї до 14-ї ви займаєтеся тільки роботою, а потім, після годинної перерви, працюєте ще дві-три години. Знову ж таки, не відволікаючись. Такий строгий режим принесе в результаті ту щоденну продуктивність, яку, безсумнівно, хоче опанувати кожна людина.
Метод мікронавчання останніми роками набув популярності в сучасній освіті і корпоративному середовищі, тому давайте повідаємо про нього докладніше.
Якщо вас, як і творця «Маленького принца», приваблює небо і польоти, ви приглядаєтеся до професії стюарда чи стюардеси, портал Jobs.ua пропонує критичним поглядом дослідити ті виклики неба і відстані, які доведеться долати вам у майбутньому.
Запозичуємо найкращі бізнес-ідеї в лідерів світового виробництва, щоб економіка і сільське господарство України розвивалися попри всі труднощі і нереальні виклики нашого часу.
Портал з працевлаштування Jobs.ua підготував добірку бізнес-ідей для українців, які живуть в різних куточках світу. Пересилайте друзям і знайомим, які живуть в згаданих країнах.
Перевірка майбутніх працівників на стресостійкість є поширеним явищем, навіть якщо ви вперше про це чуєте. Чому компанії це роблять, як розпізнати стрес-тест на співбесіді і правильно зреагувати на нього, з’ясовував Jobs.ua.