Великі лідери, на відміну від простих управлінців, вміють повести за собою і надихнути. Таким був Лі Гонхі, який 25 жовтня у віці сімдесяти восьми років помер від серцевого приступу. Молодший син засновника Samsung керував компанією більше тридцяти років і спромігся зробити з локальної південнокорейської компанії потужну транснаціональну корпорацію, яку знають в усіх куточках світу.
Історія успіху корпорації Samsung тісно пов’язана з іменем Лі Гонхі, одного із синів засновника компанії Лі Бен Чхоля. На момент смерті засновника в 1987-му році компанія мала серйозну проблему, а саме проблему з якістю товарів. Ставка на кількість, а не якість продукції, не виправдовувала себе: це чудово розумів новий очільник, який поставив собі за ціль виправити цю ситуацію.
Коли Лі Гонхі очолив компанію, електроніка Samsung непогано продавалася в деяких азіатських країнах, але на розвинутих ринках світу (США, Японія) її всерйоз не сприймали. В цьому можна вбачати прорахунки топ-менеджерів компанії, які акцентували свою увагу та зусилля на кількості реалізованих товарів у порівнянні з попереднім роком, що не є основою для довгограючого успіху. В них не було чіткої стратегії, як просувати продукцію на світових ринках, як боротися з виробничим браком та як зробити свій бренд привабливим для іноземних покупців.
Лі Гонхі в 2013-му році
Щоб розібратися в причинах невдач своєї компанії, Лі Гонхі вирушив у світову подорож. Побачене його розчарувало. До продукції Samsung продавці і покупці ставилися, як до другосортних товарів, а відео з конвеєра заводу і взагалі шокувало його: низька якість товару вже була видна під час їхнього складання. Лі Гонхі поставив перед компанією глобальний виклик – або кардинальні зміни, або Samsung назавжди залишиться локальним брендом з неякісною продукцією.
В червні 1993-го року відбулася історична подія, яка стала поворотним моментом для компанії і визначила її долю на десятиліття вперед. В одному з франкфуртських готелів Лі Гонхі зібрав менеджерів Samsung і виступав перед ними три дні. Під час своїх тривалих виступів очільник компанії окреслив всі моменти майбутньої стратегії, які можна звести до трьох найважливіших аспектів: Якість, Дизайн і Ціна.
Продукція преміальної якості з бездоганним дизайном – таким ми знаємо Samsung тепер. Таку ціль поставив Лі Гонхі перед менеджерами компанії майже тридцять років тому під час «Франкфуртської декларації 1993 року», як з часом нарекли цю видатну зустріч. Фраза «Зміни все, крім дружини і дітей», промовлена ним тоді, і взагалі набула всередині компанії культового статусу.
Принципи «Франкфуртської декларації» опублікували окремою книгою, яку отримали на руки всі працівники компанії. Кілька місяців після легендарної зустрічі Лі Гонхі виступав перед підрозділами Samsung по всьому світу. Загальна кількість записаних на плівку розмов склала 350 годин!
Отримавши потужний мотиваційний поштовх від свого очільника, справи Samsung пішли вгору. Так Лі Гонхі своїми вчинками підтвердив слова, що успіх компанії залежить від сильного лідера, який може повести за собою інших людей і надихнути їх на нові досягнення.
Розберемо сильні сторони його стратегії, яка вивела компанію в світові лідери на ринку електроніки, а самого Лі Гонхі зробила найбагатшою людиною Південної Кореї. Її можна звести до трьох ключових пунктів:
Тобто вся стратегія Лі Гонхі зводилася до наступного твердження: якість визначає все. І тут складно з ним не погодитися, адже всі люди люблять якісні товари, і готові платити за них відповідну ціну.
Щоб запровадити такі глобальні зміни і повністю перебудувати компанію, Лі Гонхі усвідомлював, що потрібно докорінно змінити корпоративну культуру. Вона повинна стати значно гнучкішою та демократичнішою.
Що було зроблено для цього? Лі Гонхі надав більшу автономію всім підрозділам Samsung, співробітники отримали значну свободу в своїх діях: можливість висловлювати справедливу критику керівництву і пропонувати модернізаторські ідеї; а соціальна програма перерозподілу прибутку стимулювала працівників компанії реалізовувати свій творчий та інтелектуальний потенціал, адже тепер вони могли розраховувати на преміальні виплати (раніше тільки топ-менеджери отримували премії). Лі Гонхі спростив також бюрократичну складову, що пришвидшило впровадження інновацій на всіх етапах виробництва продукції.
Покращилося ставлення до прекрасної статі – жінки отримали можливість будувати кар’єру і займати керівні посади. І, як зазначалося вище, Лі Гонхі залучав до роботи в компанії західних спеціалістів, щоб показати свою відкритість світу і своє бажання закріпити продукцію Samsung на передових позиціях в світі технологій. Як бачимо, йому повністю вдалося реалізувати своє бажання.
Тепер Samsung знають у всьому світі як потужну трансконтинентальну корпорацію, яка виготовляє якісну електроніку: телевізори, смартфони, планшети і т.д. Приклад Лі Гонхі показує, що велике бажання, діловий підхід і ретельно розроблена стратегія можуть перетворити локальну компанію у всесвітньовідомий бренд.
Так склалося, що в процесі найму більше прийнято звертати увагу на вміння і сильні сторони кандидата. Професійні досягнення і досвід — це чудово, але рекрутер не може знати апріорі, якою людиною є кандидат перед ним. Нижче спробуємо з’ясувати, які риси кандидата мають насторожити рекрутера.
Токсичні люди становлять більшу проблему, ніж здається на перший погляд. Вони можуть перетворити улюблену роботу на справжнісіньке пекло. Звичайно, якщо працюють поруч з нами. В цій статті пропонуємо поміркувати над життєвими уроками, які можна отримати від спілкування з токсичними колегами.
Окрім того, як і що ми говоримо, важливу роль у спілкуванні відіграють міміка, рухи руками, постановка тіла. Але, на жаль, ми часто забуваємо про це, та й особливого значення не надаємо. А даремно. Від того, як ми поводимося на співбесіді, переговорах, ділових зустрічах, може залежати наша кар'єра.
Від попередніх поколінь зумери відрізняються передусім посиленим прагненням до життєвого балансу, гнучкості й свободи у виборі роботи. Та чи варто сприймати на ринку праці їхню амбітність як недолік? Давайте поміркуємо над цим питанням, а ще спробуємо розвінчати міфи про їхній підхід до роботи і життя.
Часті блекаути й аварійні відключення електроенергії висувають нові стандарти до енергонезалежності. Причому як власного житла, так і бізнесу. Дізнайтеся, як компаніям і співробітникам потурбуватися про безперебійну роботу під час блекаутів.