Дуже часто на шляху людей, що досягли значних успіхів, виникали настільки серйозні та драматичні перешкоди, що були здатні відкинути шукача мрій далеко за межу його старту. Потрапляючи до важких ситуацій та опиняючись на самому дні життя, ці люди не здавалися, та попри бажання опустити рики, продовжували рухатися до своєї мрії.
Jobs.ua продовжує знайомити своїх користувачів з цікавими історіям людей, які зуміли внести суттєвий вклад у розвиток цивілізації та повністю змінити власне життя.
Український емігрант, що прибув до Сполучених Штатів Америки на початку минулого сторіччя, Ігор Сікорський, створюючи із групою ентузіастів свою компанію з виробництва авіаційної техніки, тоді не міг знати, що рівно через 100 років, Sikorsky Aero Engineering Corporation буде оцінена у 7,1 мільярдів доларів США.
На той час, його метою було створення повітряного апарату, що мав змогу вертикального злету. Не зважаючи на те, що сам Сікорський неодноразово наполягав на тому, що жоден гвинтокрил не зможе літати швидше за літак, або перевозити більше людей у порівнянні із двокрилими повітряними судами, на його думку, саме гелікоптер мав цілком змінити ситуацію там, де людині була потрібна швидка допомога чи порятунок.
Народжений у Києві у 1889 році, Сікорський з дитинства чув про геній да Вінчі, захоплюючись проектами великого майстра по будуванню апаратів для вертикального злету. Свій перший, досить примітивний апарат, Ігор Сікорський почав будувати у 20 років, коли ще навчався у Київському політехнічному інституті.
Майстернею та полігоном для випробувань для молодого інженеру стало заднє подвір’я у будинку його батька, куди Ігор стягував усе, що на його думку мало знадобитися у процесі будування літального апарату. Витратив всі власні кошти на купівлю невистачаючих запчастин, Сікорський таки побудував вертоліт, але той не зміг злетіти. Не звертаючи увагу не невдачу, Ігор витратив ще півроку, винайшовши нові джерела спонсорства та створивши новий прототип своєї машини. Але, й цього разу гвинтокрил не зміг відірватися від землі, бо мав слабку потужність встановлених двигунів.
Цього разу, винахідник вирішив зачекати із втіленням мрії та зосередився на проектуванні аеропланів. При цьому, він не відмовився від своєї мрії але був займатися справами, що були здатні «прогодувати» його.
У 1913 році, Сікорський презентував перший літак із чотирма двигунами. Трохи пізніше, побудував пасажирський прототип аероплану із назвою «Ілля Муромець», на якому у 1914 році, власною особою у компанії ще трьох відчайдух, Ігор здійснив переліт з Петербургу до Києву та назад.
Більшовицький переворот у владі, вже через два роки змусив інженера поспішно від’їхати з країни. Аеробудівельнапромисловість згорталася та руйнувалася по всій країні, а сам Сікорський потрапив до списку «ворогів революції» та з дня на день очікував арешту та «націоналізації» майна.
До речі, ступив на берег Америки у 1919 році, майбутній винахідник гелікоптеру, мав кілька сотень доларів у своїй кишені – це все, що він зміг врятувати й з чим мав починати нове життя у Новому світі.
Створив свою компанію вже за чотири роки, Сікорський дав їй досить звучну назву. Але, при цьому, він та купка ентузіастів з числа емігрантів, мешкали на курячій фермі Лонг-Айленду, що належала одному з друзів та однодумців Ігоря.
Перший вдалий літак, Сікорський створив у 1924 році та за копійки продав його кінокомпанії, щоб вона могла розбити його, знімаючи стрічку про Першу Світову війну.
Але, ідея інженерки апарата була настільки цікавою, що вже у 1929 році, компанія стала частиною корпорації United Aircraft and Transport, що дозволили мати фінанси на розробку проектів та зрушило справу Сікорського з мертвої точки.
Проектуючи різні літаки, зокрема ті, що могли сідати на воду, Сікорський постійно працював над створенням апарату, який не тільки міг літати вертикально але й мав би лише один гвинт. До речі, на той момент вважалося безглуздям впевненість в тому, що лише один гвинт може підняти такий апарат у повітря.
Все змінилося у 1939 році, коли у повітря піднявся та полетів перший в світі гелікоптер. Новий ривок у аеромобільному будуванні зробив саме українець Сікорський, який ніколи не здавався та не тільки проектував, але й сам випробував багато своїх виробів.
Сьогодні, компанія заснована нашим співвітчизником, є одною з ведучих компаній у промисловості такого напрямку.
Так склалося, що в процесі найму більше прийнято звертати увагу на вміння і сильні сторони кандидата. Професійні досягнення і досвід — це чудово, але рекрутер не може знати апріорі, якою людиною є кандидат перед ним. Нижче спробуємо з’ясувати, які риси кандидата мають насторожити рекрутера.
Токсичні люди становлять більшу проблему, ніж здається на перший погляд. Вони можуть перетворити улюблену роботу на справжнісіньке пекло. Звичайно, якщо працюють поруч з нами. В цій статті пропонуємо поміркувати над життєвими уроками, які можна отримати від спілкування з токсичними колегами.
Окрім того, як і що ми говоримо, важливу роль у спілкуванні відіграють міміка, рухи руками, постановка тіла. Але, на жаль, ми часто забуваємо про це, та й особливого значення не надаємо. А даремно. Від того, як ми поводимося на співбесіді, переговорах, ділових зустрічах, може залежати наша кар'єра.
Від попередніх поколінь зумери відрізняються передусім посиленим прагненням до життєвого балансу, гнучкості й свободи у виборі роботи. Та чи варто сприймати на ринку праці їхню амбітність як недолік? Давайте поміркуємо над цим питанням, а ще спробуємо розвінчати міфи про їхній підхід до роботи і життя.
Часті блекаути й аварійні відключення електроенергії висувають нові стандарти до енергонезалежності. Причому як власного житла, так і бізнесу. Дізнайтеся, як компаніям і співробітникам потурбуватися про безперебійну роботу під час блекаутів.