UARU
Ваш акаунт не активовано. Перевірте пошту. 
  1. Робота в Україні
  2. Публікації про роботу
  3. Роботодавцю
  4. На допомогу HR
  5. Стрес-менеджмент: як оцінити ефективність заходів HR-команди

Стрес-менеджмент: як оцінити ефективність заходів HR-команди

14.12.2023 1990Автор: Лоліта Платошкіна
 Стрес-менеджмент: як оцінити ефективність заходів HR-команди

Стрес-менеджмент: як оцінити ефективність заходів HR-команди

14.12.2023     1990Автор: 

Емоційні гойдалки під час війни впливають ще більше на повсякденну роботу кожного співробітника в компанії. На жаль, це наша сьогоднішня реальність. Кожний українець наразі живе в умовах високого стресу та високого рівня небезпеки. Продуктивність співробітників на роботі залежить від психологічного стану. Тому так важливо опанувати стрес-менеджмент і опанувати емоційну рівновагу в будь-якій стресовій ситуації. Менеджери з персоналу, спеціалісти, які на пряму відповідальні за атмосферу в колективі та добробут кожного члена в команді, повинні впроваджувати ефективні заходи, щоб вчасно помічати стресові ситуації, бачити причини їх виникнення, запобігати ним вчасно та проводити профілактику стресу співробітників. Керівники, офіс менеджери та менеджери з персоналу відповідальні за те, щоб співробітники не були обтяжені виробничими проблемами. Адже саме їх функція забезпечити комфортне місце роботи та відповідну атмосферу. У цьому матеріалі на Jobs.ua ми розглянемо питання ефективності заходів HR-команди щодо управління стресом.

Оцінюємо роботу HR-команди в профілактиці стресу

Профілактика стресу - часті заходи, що проводяться великими компаніями задля побудови довірливих позитивних стосунків всередині команди та компанії в цілому. Так важливо боротися зі стресом та розв'язувати проблемні питання одразу, як тільки вони виникають. Якщо HR-команда упускає чи нехтує проблемою, у команди накопичуються стресові ситуації, а згодом пригнічений стан співробітника може перерости в депресію, що погіршує відносини, самопочуття та здоров’я. Помітили, що ваша команда HR-ів не допрацьовує в цьому питанні чи хочете оцінити команду по профілактиці стресу, скористайтесь наступним чек-листом.

Визначте проблему, поставте цілі

Якщо перед вами стала потреба оцінки заходів HR-команди щодо їх ефективності в питанні стресу в колективі, то, напевно, перед вами постала певна проблема. Озвучте її для себе - це вихідна крапка, від якої буде формуватися послідовність ваших подальших дій. Ви можете вирішувати наступні проблеми: зменшщити кількість лікарняних та прогулів співробітників, вирішити плинність кадрів, підвищити продуктивність співробітників, покращити робочу атмосферу в колективі та відносини всередині команди. Поставте чіткі цілі, щодо розв'язання вашої проблеми.

Виберіть зручний формат оцінки результатів

Не менш важливий аспект - поточна оцінка заходів команди. Дуже важливо, якщо при оцінці ви запровадили зміни, то необхідно заміряти їх та оцінити, порівнюючи з попередніми даними. Обирайте найкращий формат оцінки, відповідно вашим вимогам зручності, вашим фінансам та ресурсам.

аналітика

Користуйтесь кількома джерелами даних

Мало скористатися одним джерелом даних та оцінки. Отримайте повну картину ситуації з декількох джерел даних, Використовуйте одразу декілька форматів: опитування, інтерв’ю, спостереження тощо. Тим самим ви зможете зробити правильні висновки, отримати правильну картину ситуації та підібрати подальший план дій.

Залучайте інші зацікавлені сторони

Розв'язувати питання фінансових витрат на оцінку можна шляхом використання інших зацікавлених сторін. Так, наприклад, можна залучити компанію по аналітиці та аналізу статистичних даних, які на пряму будуть зацікавлені в тестуванні, опитуванні та отриманні інформації щодо гострого питання в українських компаніях. Це можуть бути й інвестори з конкретних питань, що готові підтримати ваше оцінювання та статистику.

Адаптуйтесь під контекст та час

Ситуація в країні прямо впливає на настрій, стосунки в колективі та реакції на стрес. Враховуйте ситуатив та спробуйте адаптувати власні заходи відповідно. Так, наприклад, під час локдауну більшість співробітників потребувала в психологічному переході на дистанцію. Під час війни співробітники пристосувалися до відключень світла. Ці та інші ситуації потребують розуміння, співчуття та шляхів вирішення.

Підведіть підсумок, оголосіть результати

Підбиття підсумків та оголошення результатів не менш важливий кінцевий етап оцінки проведеної роботи вами. Подумайте, у якій формі будете звітувати, щоб зрозуміліше та ясніше подати дані. Не забудьте наголосити на сильних та слабких сторонах, проблемах та перевагах, а також продемонструвати цінність власної роботи та заходів.

Читайте також

  • Тривожні сигнали: 5 рис, які мають насторожити рекрутера17 грудень, 2024

    Так склалося, що в процесі найму більше прийнято звертати увагу на вміння і сильні сторони кандидата. Професійні досягнення і досвід — це чудово, але рекрутер не може знати апріорі, якою людиною є кандидат перед ним. Нижче спробуємо з’ясувати, які риси кандидата мають насторожити рекрутера.

  • Токсичні колеги: 7 життєвих уроків, які працюють на вас11 грудень, 2024

    Токсичні люди становлять більшу проблему, ніж здається на перший погляд. Вони можуть перетворити улюблену роботу на справжнісіньке пекло. Звичайно, якщо працюють поруч з нами. В цій статті пропонуємо поміркувати над життєвими уроками, які можна отримати від спілкування з токсичними колегами.

  • Робота над помилками (у спілкуванні) 8 грудень, 2024

    Окрім того, як і що ми говоримо, важливу роль у спілкуванні відіграють міміка, рухи руками, постановка тіла. Але, на жаль, ми часто забуваємо про це, та й особливого значення не надаємо. А даремно. Від того, як ми поводимося на співбесіді, переговорах, ділових зустрічах, може залежати наша кар'єра.

  • Покоління зумерів: розвінчуємо міфи про їхній підхід до роботи і життя 4 грудень, 2024

    Від попередніх поколінь зумери відрізняються передусім посиленим прагненням до життєвого балансу, гнучкості й свободи у виборі роботи. Та чи варто сприймати на ринку праці їхню амбітність як недолік? Давайте поміркуємо над цим питанням, а ще спробуємо розвінчати міфи про їхній підхід до роботи і життя.

  • Безперебійна робота під час блекаутів: як адаптуватися компаніям та працівникам28 листопад, 2024

    Часті блекаути й аварійні відключення електроенергії висувають нові стандарти до енергонезалежності. Причому як власного житла, так і бізнесу. Дізнайтеся, як компаніям і співробітникам потурбуватися про безперебійну роботу під час блекаутів.


Часто шукають

↑ Вгору