Термин увольнение имеет несколько значений:
* прекращение трудовых отношений между работодателем и работником
* освобождение должностного лица или служащего от государственной должности
* предоставление военнослужащему права покидать расположение части или корабля на непродолжительное время.
Наиболее распространенный способ употребления это именно прекращение трудовых отношений.
Увольнение может быть признанным правомерным лишь при выполнении определенных условий:
* Основания увольнения, которые предусмотрены законодательством соответствуют фактическим обстоятельствам
* Соблюден порядок увольнения
* Прекращено действие трудового договора
Наиболее распространенными видами увольнения являются:
* По состоянию здоровья
* По инициативе работодателя
* По собственному желанию
* В результате реорганизации
* В результате ликвидации предприятия
* По сокращению штатов
Нужно помнить, что каждому уволенному сотруднику полагается выплата «выходного пособия» в размере среднего месячного заработка.
Если же увольнение происходит по инициативе сотрудника и в срочном порядке, то нужно помнить о праве работодателя получить отработку.
В украинском законодательстве увольнение регулируется «ст. ст. 40, 41 КЗпП України» где указан весь возможный перечень причин для разрыва трудового соглашения.
В целом же уволить и сократить сотрудника достаточно сложно и требует от работодателя внимания и затрат. Но, как бы, ни было нужно срочно увольнять сотрудников, всегда необходимо придерживаться буквы закона.
Так склалося, що в процесі найму більше прийнято звертати увагу на вміння і сильні сторони кандидата. Професійні досягнення і досвід — це чудово, але рекрутер не може знати апріорі, якою людиною є кандидат перед ним. Нижче спробуємо з’ясувати, які риси кандидата мають насторожити рекрутера.
Токсичні люди становлять більшу проблему, ніж здається на перший погляд. Вони можуть перетворити улюблену роботу на справжнісіньке пекло. Звичайно, якщо працюють поруч з нами. В цій статті пропонуємо поміркувати над життєвими уроками, які можна отримати від спілкування з токсичними колегами.
Окрім того, як і що ми говоримо, важливу роль у спілкуванні відіграють міміка, рухи руками, постановка тіла. Але, на жаль, ми часто забуваємо про це, та й особливого значення не надаємо. А даремно. Від того, як ми поводимося на співбесіді, переговорах, ділових зустрічах, може залежати наша кар'єра.
Від попередніх поколінь зумери відрізняються передусім посиленим прагненням до життєвого балансу, гнучкості й свободи у виборі роботи. Та чи варто сприймати на ринку праці їхню амбітність як недолік? Давайте поміркуємо над цим питанням, а ще спробуємо розвінчати міфи про їхній підхід до роботи і життя.
Часті блекаути й аварійні відключення електроенергії висувають нові стандарти до енергонезалежності. Причому як власного житла, так і бізнесу. Дізнайтеся, як компаніям і співробітникам потурбуватися про безперебійну роботу під час блекаутів.