UARU
Ваш акаунт не активовано. Перевірте пошту. 
  1. Робота в Україні
  2. Публікації про роботу
  3. Шукачу
  4. Співбесіда без проблем
  5. Відповідаємо коректно на питання про зарплату

Відповідаємо коректно на питання про зарплату

21.10.2022 350
Відповідаємо коректно на питання про зарплату

Відповідаємо коректно на питання про зарплату

21.10.2022     350

На будь-якій співбесіді постає питання про розмір заробітної плати, і чимало пошукачів губляться в цій ситуації. Як правильно відповісти на питання про зарплату, щоб і себе не обділити, і не прогадати в результаті? Спробуємо з’ясувати разом із Jobs.ua.

Два вирішальні фактори, коли йдеться про зарплату – назвете їх?

Щоб не ходити околяса довкола цього питання, перейдемо одразу до суті. Ви можете розраховувати на високу зарплату, якщо виконуються дві умови: 1) Ви професіонал своєї справи, який високо оцінює свою компетентність; 2) Роботодавець може дозволити собі найняти спеціаліста такого рівня.

Розуміючи це, ви можете заздалегідь підготуватися до питання про зарплату, і не губитися під час співбесіди, коли вас запитають про це. Насправді це питання є доволі складним, бо універсальної відповіді на нього не існує. Бо якщо вкажете невисоку зарплату, то про вас можуть сформувати думку, що ви не знаєте реалій ринку праці і не цінуєте себе як спеціаліста. В іншому випадку, назвавши зависоку суму, відштовхнете від себе роботодавця. Крім того, ви не можете знати наперед, наскільки комфортною чи стресовою виявиться ваша робота – за одних лишень токсичних колег потрібно доплачувати, чи не так? Тобто майбутніх умов праці ви не знаєте наперед, щоб вам не казав на співбесіді роботодавець.

Зважте на ці пункти, щоб відповісти коректно на питання про зарплату

Сформуємо кілька важливих пунктів, щоб опиратися на них, коли готуватимете перед співбесідою відповідь на це питання.

  • Не називайте фіксовану суму. Чому це помилка – назвати конкретну цифру, коли вам ставлять питання про зарплату? Бо якщо ви назвете меншу суму, ніж очікує роботодавець, він може з легкістю пристати на ваші слова. Ви ж потім шкодуватимете, що прогадали з бажаним рівнем зарплати. Також це продемонструє ваше невміння вести переговори. Чому? Бо якщо зважено підійти до питання «Що ви можете дати компанії?», вдумливий аналіз своїх вмінь і навичок, можливо, зверне вашу увагу на ті ваші здібності, яким ви раніше не надавали великого значення. Тож ретельно поміркуйте над тим, чи є щось таке, що стало б додатковим плюсом на вашу користь.
  • Розкажіть про свої неявні переваги. Можливо, окрім необхідних для цієї посади професійних навичок, ви можете запропонувати саме цій компанії щось таке, чого не запропонує інший пошукач. Поміркуйте перед співбесідою, чи можна ваш попередній досвід конвертувати в декілька ключових переваг, які б стали вагомим аргументом на співбесіді.
  • Підготуйтеся до переговорів. Багато кандидатів припускаються помилки, не наважуючись просити більше грошей. Причина досить прозаїчна – вони вважають, що їм одразу відмовлять, посилаючись на те, що пошукач багато хоче. Але якщо подібне обговорення ініціює роботодавець, не поспішайте відмовлятися від переговорів. Якщо вашу думку хочуть почути, використайте цю можливість собі на користь. Ви нічого не втратите, якщо спробуєте завершити переговори на максимально вигідних для себе умовах.

Читайте також

  • Осінній сезон без стресу: поради для гармонії та спокою21 листопад, 2024

    Короткий світловий день, холод і осіння мряка впливають на настрій, а втома, апатія і навіть легка депресія — компаньйони гнітючих осінніх днів. Втім, скористайтеся нашими порадами, щоб мінімізувати стрес від перебування в такій непривітній «компанії».

  • Вчитися у всіх, не наслідувати нікого12 листопад, 2024

    Новачок на роботі. До нього завжди придивляються. Від того наскільки новий співробітник уважний, тактовний та обачний залежить, як його прийме колектив, як складатимуться взаємини з керівництвом. Треба докласти чимало зусиль, щоб перше враження було гідним, адже другого шансу може й не бути.

  • Як все пам’ятати, а не забувати?22 жовтень, 2024

    В сучасному ритмі життя, коли треба скрізь встигнути і багато чого зробити, наша пам'ять час від часу дає збій. Не завжди пам'ятаємо, де лежать документи, забуваємо про заплановану зустріч, вийшовши з дому, важко згадуємо, чи вимкнули з розетки праску тощо. А причина такого збою – перевтома, часті хвилювання, і, як не дивно, одноманітність.

  • Читання в юному віці – кар'єра у майбутньому 28 вересень, 2024

    Підвищення по службі чи в іншій діяльності, досягнення популярності, слави тощо – це все кар'єра. А з чого починається це сходження і коли? На це запитання дає відповідь соціолог із Оксфорда Марк Тейлор.

  • Як полегшити вихід на роботу після відпустки? 8 вересень, 2024

    Декілька порад від наших експертів про те, як, повернувшись до роботи, правильно застосувати «відновлений багаж сил».


Часто шукають

↑ Вгору