На будь-якій співбесіді постає питання про розмір заробітної плати, і чимало пошукачів губляться в цій ситуації. Як правильно відповісти на питання про зарплату, щоб і себе не обділити, і не прогадати в результаті? Спробуємо з’ясувати разом із Jobs.ua.
Щоб не ходити околяса довкола цього питання, перейдемо одразу до суті. Ви можете розраховувати на високу зарплату, якщо виконуються дві умови: 1) Ви професіонал своєї справи, який високо оцінює свою компетентність; 2) Роботодавець може дозволити собі найняти спеціаліста такого рівня.
Розуміючи це, ви можете заздалегідь підготуватися до питання про зарплату, і не губитися під час співбесіди, коли вас запитають про це. Насправді це питання є доволі складним, бо універсальної відповіді на нього не існує. Бо якщо вкажете невисоку зарплату, то про вас можуть сформувати думку, що ви не знаєте реалій ринку праці і не цінуєте себе як спеціаліста. В іншому випадку, назвавши зависоку суму, відштовхнете від себе роботодавця. Крім того, ви не можете знати наперед, наскільки комфортною чи стресовою виявиться ваша робота – за одних лишень токсичних колег потрібно доплачувати, чи не так? Тобто майбутніх умов праці ви не знаєте наперед, щоб вам не казав на співбесіді роботодавець.
Сформуємо кілька важливих пунктів, щоб опиратися на них, коли готуватимете перед співбесідою відповідь на це питання.
Короткий світловий день, холод і осіння мряка впливають на настрій, а втома, апатія і навіть легка депресія — компаньйони гнітючих осінніх днів. Втім, скористайтеся нашими порадами, щоб мінімізувати стрес від перебування в такій непривітній «компанії».
Новачок на роботі. До нього завжди придивляються. Від того наскільки новий співробітник уважний, тактовний та обачний залежить, як його прийме колектив, як складатимуться взаємини з керівництвом. Треба докласти чимало зусиль, щоб перше враження було гідним, адже другого шансу може й не бути.
В сучасному ритмі життя, коли треба скрізь встигнути і багато чого зробити, наша пам'ять час від часу дає збій. Не завжди пам'ятаємо, де лежать документи, забуваємо про заплановану зустріч, вийшовши з дому, важко згадуємо, чи вимкнули з розетки праску тощо. А причина такого збою – перевтома, часті хвилювання, і, як не дивно, одноманітність.
Підвищення по службі чи в іншій діяльності, досягнення популярності, слави тощо – це все кар'єра. А з чого починається це сходження і коли? На це запитання дає відповідь соціолог із Оксфорда Марк Тейлор.
Декілька порад від наших експертів про те, як, повернувшись до роботи, правильно застосувати «відновлений багаж сил».