Ваш акаунт не активовано. Перевірте пошту. 
    1. Робота в Україні
    2. Публікації про роботу
    3. Все про роботу
    4. На роботі
    5. Виклик прийнято! Легка адаптація до нових бізнес-процесів після карантину

    Виклик прийнято! Легка адаптація до нових бізнес-процесів після карантину

    1.09.2020 212
    Виклик прийнято! Легка адаптація до нових бізнес-процесів після карантину

    Виклик прийнято! Легка адаптація до нових бізнес-процесів після карантину

    1.09.2020     212

    Ми навчилися жити поруч із коронавірусом. Завдяки дистанційній формі роботи, навіть пристосувалися працювати з дому. Проте карантинні обмеження поступово знімаються, і настає час повертатися до офісів. Погодьтеся, що адаптація до режиму онлайн важко далася тим, хто все життя провів у стінах компанії чи фірми. Наразі нас чекає ще один, не легший етап повернення. Карантинна реальність принесла чимало змін до процесу ведення бізнесу, і до них також доведеться звикати. Що нас чекає та як максимально просто повернутися до комфортного життя й офісів – ми розкажемо далі.

    Формуємо новий робочий графік

    Наслідки карантину внесли незворотні зміни до планування робочого часу. Класичний режим «з 9:00 до 18:00» зникне або ж залишиться лише в деяких відділах. Альтернативою стане позмінна зайнятість, віддалена форма або ж гнучкий графік. Сприймати це доведеться не як «винагороду», а як «вимушений захід». З цим варто змиритися та навчитися жити за новими правилами. Головними помічниками в цій справі стануть вміння планувати свій час та самоорганізованість.

    Рекомендуємо попередньо обговорювати необхідність присутності в офісі та можливість працювати віддалено. Для цього варто завчасно планувати робочі години та погоджувати їх з директором.

    Якщо ви – керівник підприємства, вам також доведеться звикати до нових норм. Щоб тримати продуктивність компанії на гідному рівні, треба:

    • частіше зідзвонюватися з персоналом;
    • завчасно узгоджувати графіки та дозволяти їх редагувати;
    • розставляти пріоритети на завдання;
    • делегувати повноваження.

    Однією з найважливіших місій директора є відповідна підготовка офісного простору до повернення до нього штатних робітників: забезпечення засобами індивідуального захисту, поділ приміщення на зони, розмежування робочих місць та інші способи посилення безпеки.

    Дорога до офісу без транспортного колапсу

    Допоки країна остаточно не вийшла з карантину, транспортне сполучення є справжнім випробуванням для українців. 10-бальні затори змушують витрачати дорогоцінні години на дорогу до офісу й назад.

    Щоб не стати жертвою згаяного часу, завчасно розробіть кілька маршрутів, придумайте, чим корисним зайняти себе в заторі, поговоріть з керівництвом про доцільність гнучкого графіка. Можливо, перенесення сніданку з дому до офісу буде для вас прийнятним, якщо це врятує від транспортного колапсу.

    транспортний колапс

    Боремося зі страхом захворіти

    Після виходу з карантину ми починаємо контактувати з великою кількістю людей: пасажири у транспорті, колеги, клієнти, знайомі. Після кількох місяців самоізоляції це лякає та в рази підвищує ризик зараження.

    Побороти цей страх допоможе дотримання рекомендацій МОЗ, а саме: носіння масок, дистанціювання, використання санітайзерів, провітрювання та дезінфекція приміщень, вимірювання температури.

    Багато компаній розробляють поетапний вихід з карантину та реорганізовують процес праці. Наприклад, створюють нові правила відвідування загальних приміщень, пишуть додаткові регламенти для персоналу, переводять робітників на позмінний графік, змінюють розташування робочих місць.

    Важливо: якщо у вас виникають сумніви щодо безпеки, нововведення заважають нормально працювати або ж правила не діють – обов’язково скажіть про це керівництву. Разом вам неодмінно вдасться створити комфортні умови для кожного.

    комфортні умови для кожного

    Перенавантаження та як з ним бути

    Після повернення до звичного графіку роботи безліч компаній стикаються з проблемою надмірного навантаження. Стратегія «треба наздогнати втрачений час» вибиває з колії всіх. Працювати в період адаптації в такому ритмі важко і фізично, і морально.

    Щоб усе встигнути та не пропустити щось важливе, дійте таким чином:

    • Складіть повний список завдань.
    • Виділіть пріоритетні та виконуйте їх першочергово, не відволікаючись на дрібні питання.
    • Далі приступайте до розв’язання важливих, але не термінових задач.
    • Усе, що залишилося, відкладіть на наступний день або, якщо це можливо, виконайте вдома у вільний час.

    Перед тим, як з головою занурюватися в роботу, уважно перегляньте список та виокреміть те, що можна делегувати. Скоріше за все, цей перелік скоротиться.

    Емоційне вигорання – ворог № 1

    Кризові ситуації часто призводять до стресу, апатії та зменшення продуктивності. Спроби зробити все й одразу, при цьому ще й отримати позитивний результат та гарні відгуки про свою діяльність, змушують багатьох щодня викладатися на повну. А це породжує погіршення фізичного й емоційного стану, безсилля та демотивацію.

    Не переоцінюйте своїх можливостей. Дайте собі трохи часу на адаптацію. Працюйте в комфортному для себе ритмі. Складіть список речей, які вам не подобаються чи лякають, а навпроти напишіть, як це вдасться виправити. Починайте виконувати пункти з другого стовпчика. Можливо, пристосуватися до нових умов вийде не з першого разу, проте не варто опускати руки.

    Керівникам ми радимо забезпечити працівників психологічною підтримкою. Включення до штату психолога чи психоаналітика не стане надто збитковим для компанії, проте підкреслить ваше піклування про колектив та підвищить ефективність його праці.

    ефективність праці

    За час пандемії ми всі значно зблизилися з сім’ями, наші діти звикли до постійної уваги. І різке зменшення спілкування також призводить до стресу. Спробуйте максимально м’яко перейти до нового ритму. Так ви не втратите тієї життєвої енергії, яку дає спілкування з рідними.

    І головна рекомендація – піклуйтеся про себе. Знайдіть свої методи збереження спокою та підвищення продуктивності. Це може бути читання книг, перегляд фільмів, медитація, прогулянка лісом чи заняття спортом. Частіше робіть те, що приносить радість та задоволення. Так вам неодмінно вдасться збалансувати свій емоційний стан та вийти з карантину без шкоди для здоров’я.

    Читайте також

    • Щоб мислити масштабно – десять секретів медитації 7 серпень, 2020

      В процесі тривалої роботи притуплюються почуття та емоції, притуплюється процес мислення. І постає цілком закономірне питання – як залишатися врівноваженим та енергійним, зосередженим і продуктивним? Спробуйте медитацію.

    • Як правильно звільнитися без скандалу 6 серпень, 2020

      Багатьох цікавить, як правильно звільнитися, оскільки хочеться піти з роботи без скандалів, на позитивній ноті. Ніколи не знаєш, як складуться обставини в майбутньому, а заробити погану репутацію – не найкращий варіант

    • З користю про роботу 6 серпень, 2020

      Пропонуємо кілька цікавих та водночас повчальних (сподіваємося) роздумів відомих і успішних письменників про роботу, тайм-менеджмент, книги, планування. Вони будуть корисними не лише для підприємців. Тут є над чим замислитись і зробити для себе висновки.

    • Життя після відпустки: як влитися в роботу? 6 серпень, 2020

      Повернення на роботу після відпустки для багатьох офісних співробітників — це стрес. Далеко не всі здатні швидко включитися в професійну діяльність, багато навіть проходять виснажливий період адаптації, який може затягнутися до декількох тижнів. Чи можна вплинути на ситуацію

    • Як знайти роботу людині старшого віку 6 серпень, 2020

      Гідне працевлаштування — актуальне питання для шукачів з різним досвідом, професійним рівнем і віком. Як показує практика, доволі часто останній фактор заважає отримати запрошення на співбесіду, почати співпрацю з багатьма керівниками, занижує конкурентний рівень

    Часто шукають

    ↑ Вгору