Красномовство — корисний дар. Аргументовані доводи практично завжди беззастережно сприймаються. Хоча не всі люди мають навички переконливого спілкування, навчитись цьому можна як самостійно, так і на спеціальних тренінгах.
Мова — складний механізм. По вмінню говорити можна судити про інтелектуальний, емоційний стан людини та її ерудованість. Лідерами не народжуються, ними стають. І цей шлях розвитку дуже складний. Швидко скоректувати мовну поведінку достатньо тяжко. Тому варто розраховувати на свої реальні можливості і не зазубрювати занадто складні терміни.
Щоб бути лідером, необхідно впевнено володіти власним голосом. Для цього слід:
Не менш важливим фактором, який впливає на вміння переконливо говорити, є словарний запас. Він формується протягом всього життя і відповідає за ключову сторону комунікації — зрозумілість мови для слухачів. Лідер має завжди працювати над збільшенням словарного запасу, але під час виступу враховувати рівень підготовленості аудиторії.
Характерною особливістю всіх лідерів є вміння не тільки спілкуватися, але й слухати, проявляти зацікавленість. Якщо співрозмовник не сконцентрований на розмові, значить, слід звернути увагу на інтонації, зробити паузу, поставити питання. Цими прийомами завжди користуються лідери, які регулярно працюють з великими аудиторіями. Вони допомагають акцентувати увагу людей, покращити їх концентрацію і перевести монолог в діалог.
Культура мовлення — головний «козир» лідерів. Навчитись цьому важко, але все-таки можливо. Шлях оратора-початківця — як мінне поле. Слід обдумано ставити наголоси, називати населені пункти, обирати цитати.
Лідери дотримуються таких негласних правил:
У кожної людини є свої «грішки» у мовленні. Розвивати ораторські здібності чи ні — особисте рішення кожного. Але тим, хто хоче бути лідером, варто вчитися переконливо і грамотно розмовляти. Тільки в такому випадку оратора уважно слухають і слідують його рекомендаціям.
Як взаємодіяти з такими людьми, які вічно мають рацію, дізнавався Jobs.ua.
Чим такі ігри стануть у пригоді працівникам вашої компанії? Щоб пройти подібну гру, доведеться співпрацювати. Всі свої дії ви змушені координувати з іншим гравцем чи навіть з кількома.
До відмов не звикати кожній людині, ми стикаємося з ними щодня. Але чи варто реагувати на відмову як остаточний вердикт? Портал з пошуку роботи Jobs.ua пропонує з’ясувати, як реагувати на відмови так, щоб співрозмовники вас почули.
Портал з працевлаштування Jobs.ua дізнавався, які перспективи має legaltech, юриспруденція 21-століття на стику традиційних підходів і сучасних технологій.
Люди схильні плутати бодігардів і охоронців, ставлячи між ними знак рівності. Проте це не так, охоронець не завжди надає клієнту послуги фізичного захисту.