Ми живемо в 21-му столітті, а жінки й досі продовжують боротися за свої права. Навіть у розвинених країнах серйозні проєкти чи керівні посади охочіше доручають очолювати саме чоловікам. Портал з працевлаштування Jobs.ua пропонує жінкам декілька рекомендацій, щоб діловій жінці почуватися своєю серед колег чоловічої статі.
Ви можете бути настільки просунутою у своїй професії, наскільки це взагалі можливо. І все ж деякі чоловіки можуть зі скепсисом ставитися до ваших професійних вмінь. І все тому, що ви жінка. Як варто реагувати на таку поведінку з їхнього боку? Звичайно, емоціям піддаватися не потрібно, адже це більше нашкодить, ніж зарадить проблемі. Ідеальний варіант – поводитися ввічливо і стримано, а свій професіоналізм засвідчувати реальними справами. Безперечно, якщо хтось із чоловіків намагатиметься принизити вас чи піддати сумнівам результати вашої праці, будьте готові дати відсіч. Знову ж таки, ввічливо і виважено, як і личить це робити справжній жінці.
Загравання з колегами-чоловіками краще залишити за межами офісу. Практика показує, що службові романи, як правило, нічим хорошим не завершуються. Окрім того, жінки, які часто фліртують в офісі, стають об’єктами фривольних жартів з боку чоловіків. Звичайно, якщо ви виглядаєте ефектно і одягаєтеся відповідно, чоловіки, швидше за все, обговорюватимуть вас за спиною. Але в такому разі це вже на їхній совісті.
Пам’ятайте, що на роботі ви не лише жінка, а й професіонал своєї справи. Звичайно, ви маєте право одягатися так, як вважаєте за потрібне, але за певні рамки виходити не потрібно. А найкраще орієнтуватися по тому, як одягаються інші ваші колеги. Якщо в офісі усі дотримуються певного дрес-коду, навряд чи варто приходити на роботу в худі чи у футболках з яскравими принтами. Зрештою, орієнтуйтеся по ситуації і пам’ятайте, що професіонали повинні виділятися на робочому місці передовсім своїми професійними навичками, а не екстравагантними нарядами.
Налаштовувати одних колег проти інших може спрацювати в короткотривалій перспективі, але задайтеся питанням – чи спрацює це на довгій дистанції? Тим паче, завжди існує ризик, що хтось із колег розгадає ваші наміри, і тоді вже вам доведеться непереливки. Найкращий спосіб завоювати авторитет у будь-якому колективі – це демонструвати високі професійні вміння, мати легку вдачу і бути товариською людиною. Просять допомогти – допомагайте, тільки не собі на шкоду; колега не має бажання в даний момент спілкуватися – не нависайте над людиною, а займіться краще справою. Повірте, так ви швидше станете «своєю серед своїх», ніж за умови застосування жіночих хитрощів.
Отже, як бачимо, секрет доволі простий. Щоб діловій жінці почуватися своєю серед колег-чоловіків, потрібно правильно розставити пріоритети, на роботі демонструвати виваженість, послідовність та ділові якості. Усе це в сукупності й дозволить вам швидко влитися в чоловічий колектив і вибудувати ту кар’єру, на яку ви розраховуєте.
Змінюватися в кращий бік, безперечно, варто. Та чи треба прив’язуватися до конкретної дати — Нового року, понеділка, першого числа? Спробуємо розібратися в цій статті.
В наш час недостатньо просто йти в ногу з часом. Потрібні інновації, щоб досягати успіху в бізнесі чи кар’єрі. А щоб створювати інновації, потрібні люди з інноваційним мисленням. Простіше кажучи, лідери. Розбираємося, як «прокачати» силу людських зв’язків у 2025 році, бо це справжній каталізатор майбутніх здобутків.
Опанування технік саморегуляції, пошук власних ресурсів для відновлення енергії стають справжнім викликом сьогодення. Розвиток таких навичок є критично важливим скілом для підтримки ментального здоров’я. Ми підібрали для вас дієві поради, як підтримати працівників під час кризи.
Робота HR-спеціаліста містить чимало викликів. Трапляється так, що кандидат технічно підкований на всі сто, але із soft skills спостерігаються проблеми. Що треба знати досвідченому HR-фахівцю, щоб коректно відмовити кандидату?
Кандидати не люблять виконувати тестові завдання, факт. Цьому є цілком логічне пояснення: банально витрачений час. Якщо не візьмуть на роботу, цей час буде змарновано. Тож давайте розберемося, тестові завдання це все-таки перевірка здібностей чи безкоштовна праця на недобросовісного роботодавця?