Ми живемо в 21-му столітті, а жінки й досі продовжують боротися за свої права. Навіть у розвинених країнах серйозні проєкти чи керівні посади охочіше доручають очолювати саме чоловікам. Портал з працевлаштування Jobs.ua пропонує жінкам декілька рекомендацій, щоб діловій жінці почуватися своєю серед колег чоловічої статі.
Ви можете бути настільки просунутою у своїй професії, наскільки це взагалі можливо. І все ж деякі чоловіки можуть зі скепсисом ставитися до ваших професійних вмінь. І все тому, що ви жінка. Як варто реагувати на таку поведінку з їхнього боку? Звичайно, емоціям піддаватися не потрібно, адже це більше нашкодить, ніж зарадить проблемі. Ідеальний варіант – поводитися ввічливо і стримано, а свій професіоналізм засвідчувати реальними справами. Безперечно, якщо хтось із чоловіків намагатиметься принизити вас чи піддати сумнівам результати вашої праці, будьте готові дати відсіч. Знову ж таки, ввічливо і виважено, як і личить це робити справжній жінці.
Загравання з колегами-чоловіками краще залишити за межами офісу. Практика показує, що службові романи, як правило, нічим хорошим не завершуються. Окрім того, жінки, які часто фліртують в офісі, стають об’єктами фривольних жартів з боку чоловіків. Звичайно, якщо ви виглядаєте ефектно і одягаєтеся відповідно, чоловіки, швидше за все, обговорюватимуть вас за спиною. Але в такому разі це вже на їхній совісті.
Пам’ятайте, що на роботі ви не лише жінка, а й професіонал своєї справи. Звичайно, ви маєте право одягатися так, як вважаєте за потрібне, але за певні рамки виходити не потрібно. А найкраще орієнтуватися по тому, як одягаються інші ваші колеги. Якщо в офісі усі дотримуються певного дрес-коду, навряд чи варто приходити на роботу в худі чи у футболках з яскравими принтами. Зрештою, орієнтуйтеся по ситуації і пам’ятайте, що професіонали повинні виділятися на робочому місці передовсім своїми професійними навичками, а не екстравагантними нарядами.
Налаштовувати одних колег проти інших може спрацювати в короткотривалій перспективі, але задайтеся питанням – чи спрацює це на довгій дистанції? Тим паче, завжди існує ризик, що хтось із колег розгадає ваші наміри, і тоді вже вам доведеться непереливки. Найкращий спосіб завоювати авторитет у будь-якому колективі – це демонструвати високі професійні вміння, мати легку вдачу і бути товариською людиною. Просять допомогти – допомагайте, тільки не собі на шкоду; колега не має бажання в даний момент спілкуватися – не нависайте над людиною, а займіться краще справою. Повірте, так ви швидше станете «своєю серед своїх», ніж за умови застосування жіночих хитрощів.
Отже, як бачимо, секрет доволі простий. Щоб діловій жінці почуватися своєю серед колег-чоловіків, потрібно правильно розставити пріоритети, на роботі демонструвати виваженість, послідовність та ділові якості. Усе це в сукупності й дозволить вам швидко влитися в чоловічий колектив і вибудувати ту кар’єру, на яку ви розраховуєте.
В сучасному ритмі життя, коли треба скрізь встигнути і багато чого зробити, наша пам'ять час від часу дає збій. Не завжди пам'ятаємо, де лежать документи, забуваємо про заплановану зустріч, вийшовши з дому, важко згадуємо, чи вимкнули з розетки праску тощо. А причина такого збою – перевтома, часті хвилювання, і, як не дивно, одноманітність.
Підвищення по службі чи в іншій діяльності, досягнення популярності, слави тощо – це все кар'єра. А з чого починається це сходження і коли? На це запитання дає відповідь соціолог із Оксфорда Марк Тейлор.
Декілька порад від наших експертів про те, як, повернувшись до роботи, правильно застосувати «відновлений багаж сил».
Впавши, піднімаємося, обтрушуємо одяг, хочемо зробити крок, але біль у забитих колінах не дає ступити. Адже йти треба, хоча б до медпункту. Одні встають і, перемагаючи біль, йдуть далі, а в інших сил вистачає лише до кабінету лікаря або самому перев'язати собі рани, а деякі не можуть навіть піднятися від сильних забитих місць, розчарування та зневіри. Що робити і як допомогти собі?
Jobs.ua хоче підтримати Кращих Роботодавців і розширити можливості Шукачам роботи у важку хвилину, тому продовжує працювати в галузі працевлаштування та зберігає знижки і можливість безкоштовного розміщення вакансій для роботодавців.