UARU
Ваш акаунт не активовано. Перевірте пошту. 
  1. Робота в Україні
  2. Публікації про роботу
  3. Роботодавцю
  4. Мотивація співробітників
  5. Як організувати робоче місце, якщо немає світла?

Як організувати робоче місце, якщо немає світла?

12.12.2022 479
Як організувати робоче місце, якщо немає світла?

Як організувати робоче місце, якщо немає світла?

12.12.2022     479

Майже місяць вся Україна живе у нових реаліях. Терористичні обстріли росією важливих об’єктів критичної інфраструктури призвели до регулярних відключень світла. Тактика країни-терориста очевидна – зламати волю українців до опору, влаштувавши їм темряву і холод. Блекаут, якщо коротко. І все б нічого, і прилаштувалися б якось до регулярних відключень світла, але графіки відключень, на жаль, часто не збігаються з реальними відключеннями. За таких обставин складно не лише виконувати свою звичну щоденну роботу, а й займатися побутовими справами. Зайве казати, який великий стрес провокує ця ситуація для всіх нас.

Але працювати потрібно, адаптовуватися до нових реалій і пережити цей складний час теж потрібно. Тому давайте з’ясуємо, як організувати своє робоче місце, якщо немає світла.

Підготовчі заходи

Отже, які підготовчі заходи потрібно здійснити найперше, щоб підготувати робоче місце до нових умов? Працюєте ви віддалено чи ні, але серед першочергових заходів, якщо це досі не зроблено, назвемо утеплення офісів та закупівлю палива, облаштування бомбосховища із запасом їжі та води. Це про всяк випадок, звісно, і краще щоб цей випадок ніколи не настав.

Наступні питання, які мають бути вирішені – організувати безперебійний доступ до інтернету та бодай мінімальне освітлення робочого простору. Розрахуйте, якої потужності генератор потрібен, де його можна придбати і щоб не за всі гроші світу. До речі, цим та іншими важливими питаннями може зайнятися спеціально створена команда. Доручіть такій команді оперативно вирішувати проблеми подібного характеру. Приміром, що робити, коли вимкнеться аварійне електропостачання чи зламається генератор? Або запас яких продуктів повинен бути в сховищі? А якщо немає власного сховища на випадок повітряної тривоги, де розташоване найближче і як туди швидко доправити працівників?

Не забуваємо також про щоденну комунікацію з усіма працівниками, щоб люди мали бодай мінімальне відчуття безпеки та комфорту.

Інші заходи, спрямовані компанією на організацію робочого місця своїх працівників

Що робити тим працівникам, які з інших міст? Адже найперше увага приділяється найбільшим і найважливішим офісам компанії, які розташовані, приміром, в столиці України і містах-мільйонниках. Яскравий приклад – найбільша мережа супермаркетів АТБ, яка має найрозвиненішу торгівельну мережу. І в теперішніх реаліях це грає проти них, бо дуже складно одночасно забезпечити всі магазини генераторами.

То як допомогти працівникам з усієї України організувати своє робоче місце, якщо немає світла? Доручіть відповідальним працівникам підготувати для таких працівників список коворкінгів у їхніх містах, які мають альтернативне джерело живлення та доступ до інтернету (якщо це є критичною умовою для вашої компанії). І наявність найближчого укриття, звичайно ж, не забуваємо про це. Потурбуйтеся також про складання гнучкого графіку роботи або переведення працівників на нічний режим роботи (якщо в тому чи іншому регіоні, ви дізнавалися, світло дають більше вночі). Словом, чим краще продумаєте такі деталі, тим ефективніше адаптуєте своїх працівників до виконання робочих обов’язків у теперішніх реаліях.

Встановлення автоматичних систем регулювання світла

Потурбуйтеся про це, вирішіть це питання раз і назавжди. Що зараз, що після війни економія електроенергії стане важливою частиною життя кожного українця. Тому чим швидше ви втілите у життя проєкт автоматизованого освітлення приміщень компанії, тим більше електроенергії заощадите в майбутньому. Це передбачає, зокрема, освітлення лише робочого місця працівників, а не всього офісу; автоматичне вимикання світла в приміщеннях, де немає людей; вимикання на ніч систем вентиляції та кондиціонування; налаштувати таймер таким чином, щоб він вмикав ці системи за годину до початку робочого дня; всі лампочки в офісах та службових приміщеннях замінити на довговічний та економний LED. Навіть цих кроків вже буде достатньо для того, щоб суттєво заощаджувати електроенергію.

Заощадження електроенергії

Розуміння та емпатія, взаємодопомога та підтримка!

Керівникам слід зважати на те, що працівники можуть «випадати» з робочого процесу. До таких випадків потрібно ставитися лояльніше, адже зараз практично вся Україна потерпає від тривалих відключень, тому багатьох людям складно пристосуватися під нові реалії. Розмивається сон, бо чекаєш того світла вночі; збиваються всі звичні графіки та планування. Так, зима не вічна, це факт, але не менш очевидним є той факт, що вона триватиме ще декілька місяців. І замість агресії в бік працівника краще як слід обдумати, що можна зробити в цій ситуації, кого ким замінити. Комусь, можливо, дати відпочити, когось підтримати морально і т.д. Не забуваємо, що в єдності наша сила. І це повинно стати однією з наших ключових переваг перед агресивним сусідом зі сходу.

Допомога віддаленим працівникам

Звичайно ж, компаніям слід подбати про дистанційних працівників. Кожен співробітник повинен мати змогу придбати павербанк, необхідні меблі та обігрівачі для облаштування домашнього офісу. Якщо говорити про великі міста, компаніям також не завадить розглянути варіанти оперативної доставки працівників до офісу, якщо рух громадського транспорту тимчасово призупинено або якщо в його помешканні тривалий час відсутні світло та інтернет.

Економимо електроенергію за будь-якої можливості

І наостанок давайте ще раз проговоримо цей важливий момент: кожен з нас повинен привчити себе до максимальної економії електроенергії як на на робочому місці, так і в побуті. Для багатьох людей ще в довоєнному житті була звичною ситуація, коли світиться вся хата чи квартира, коли в кожному приміщенні горить світло, а пралці дозволено крутитися добрих пів дня, бо «те потрібно попрати окремо, а те – окремо». І таких прикладів кожен з вас, безперечно, теж може навести чимало. Але все це в минулому, а тут і зараз нам усім потрібно чітко собі закарбувати, що доведеться прожити цю зиму в умовах тотальної економії електроенергії. Тому кожен, хто раніше не вимикав світло, коли виходив з приміщення, або коли готував каву лише собі, наливаючи майже повний електрочайник – повинен перестати так робити. В пріоритеті має бути раціональне і заощадливе використання електричних приладів, які споживають багато електрики. Тож давайте позбавлятися всіх цих звичок, які ведуть до неекономної витрати електроенергії.

Ось такі кроки варто здійснити компаніям та їхнім працівникам, щоб організувати робоче місце, якщо немає світла. Мабуть, після всіх цих випробувань український народ стане найекономнішою нацією в світі, як вважаєте?

Читайте також

  • Як стати дата-аналітиком і чим він займається22 грудень, 2023

    Пропонуємо вам познайомитися з перспективною сучасною професією, яка допомагає компаніям приймати рішення на основі даних, а не інтуїтивно.

  • Новорічні знижки на сайт Jobs.ua22 грудень, 2023

    Jobs.ua хоче привітати вас з наступаючим Новим 2024 роком і порадувати новорічними святковими знижками!

  • Як спорт сприяє кар'єрі21 грудень, 2023

    Спостереження доводять, що спортивні люди витривалі та цілеспрямовані, саме тому вони віддадуть перевагу при прийомі на роботу співробітникам, які мають в інтересах спорт. А психологи стверджують, що заняття спортом не лише сприяють фізичному здоров’ю, а й поліпшенню душевного та психологічного стану. Пропонуємо і вам ознайомитись із цими очевидними фактами в цій статті на Jobs.ua і віддати перевагу фізичним вправам.

  • Як правильно написати лист-пояснення19 грудень, 2023

    Скласти лист-пояснення про власну відсутність на робочому місці чи порушення певних робочих режимів не так уже і складно. Обов’язково скористайтесь зазначеними в цій статті порадами.


↑ Вгору