UARU
Ваш акаунт не активовано. Перевірте пошту. 
  1. Робота в Україні
  2. Публікації про роботу
  3. Все про роботу
  4. Кар'єра
  5. Як отримати підвищення

Як отримати підвищення

14.09.2020 854
Як отримати підвищення

Як отримати підвищення

14.09.2020     854

Як діяти для отримання підвищення

Готового алгоритму для побудови успішної кар'єри немає. Але є прості правила, виконання яких дозволить досягти успіху. Їх ефективність доведена практикою, тому варто взяти до уваги хоча б декілька з них.

Налагодьте зворотний зв'язок із керівником

Рішення про підвищення приймає ваш шеф. Тому потрібно прямо запитати в нього, як вийти на новий рівень. Наступний крок — скрупульозно виконати всі його поради, після чого можна знову йти до нього на розмову.

Але не слід проявляти нав'язливість. Запитання потрібно ставити під час щоденного спілкування, наприклад спочатку з'ясувати, як пройшла робота над проєктом. Раз на пів року можна поцікавитися, які навички потрібно розвивати, щоб стати кращим спеціалістом.

Такі запитання дозволяють зрозуміти своє становище у компанії та в якому напрямку слід рухатися. Якщо час іде, а вас ігнорують з підвищенням, то варто поцікавитися, у чому справа. Цю розмову не можна назвати приємною, але іноді це єдиний спосіб дізнатися про свої кар'єрні перспективи.

Дуже корисним буде отримання зворотного зв'язку і від колег. Наприклад, після завершення проєкту варто поцікавитися, чи задоволені вони співпрацею та що варто покращити. Такий підхід продемонструє готовність працювати над собою.

Допоможіть шефу з розв’язанням проблем

Визначте основні труднощі, з якими стикається керівник, та допоможіть їх розв'язати. На перший погляд, це очевидні речі. Але насправді працівники, які допомагають шефу з проблемами, зустрічаються нечасто.

Зазвичай амбітні люди приходять до керівника з власними проєктами. Однак менеджери не будуть навіть слухати про них, оскільки перед ними гостро стоять інші питання, які потребують негайного вирішення.

Підхід, про який розповідається вище, — це типова помилка, якої припускаються непрофесіонали. Працівник повинен заслужити привілей працювати над новими проєктами.

Свої дії потрібно прораховувати наперед – як мінімум на три кроки

Ніхто не знає, яка в нього буде робота через п'ять, десять чи п'ятнадцять років. Тому слід набувати навичок, які не тільки стануть у пригоді на теперішній посаді, але й допоможуть у разі потреби освоїти нову сферу діяльності.

Свою роботу потрібно розглядати як своєрідний трамплін для нової, більш вигідної позиції. Ця стратегія буде особливо корисною людям, у яких немає явно виражених кар'єрних перспектив.

Іншими словами, потрібно щоденно докладати зусиль для відкриття для себе нових можливостей. Більшості сучасних людей доведеться працювати близько сорока років. При цьому не варто сподіватися, що кожен крок буде результативним. Однак це не привід нічого не робити. Щоб досягти успіху, потрібно інвестувати в себе.

ініціативність

Це дасть можливість не лише вдосконалити свої професійні навички. Також працівник, який має досвід у різноманітних сферах діяльності, буде мати перевагу перед іншими кандидатами. Тому офіціанту, який мріє стати ресторатором, потрібно провести деякий час на кухні та спробувати себе в ролі бармена.

Як приклад можна привести компанію Google, яка ніколи не боялася втілювати нові ідеї, що вигідно вирізняє її серед інших організацій. Для створення HR-відділу використовувався принцип «трьох третин»:

  • одну третину працівників відділу становили HR-спеціалісти, які раніше працювали в інших фірмах;
  • друга була сформована з-поміж колишніх консультантів;
  • останню третину становили аналітики, які мали диплом магістра в аналітичній сфері, наприклад психології.

Новий підхід приніс чудові результати. До задачі HR-спеціалістів входило виявлення певних схем у діяльності організацій та людей, на які можна впливати задля досягнення поставленої мети. Консультанти допомагали з розв’язанням проблем, а аналітики контролювали якість роботи загалом і розробляли ефективні способи для покращення її рівня.

Просити про підвищення — це нормально

Жінки в цьому питанні виявляють значно більше терпіння, ніж чоловіки. Більшість сучасних компаній схвалює ініціативність у працівників, дозволяючи їм пропонувати свої кандидатури. Разом з тим жінки користуються наданими їм можливостями значно рідше, ніж представники сильної половини людства. Однак, як показує практика, якщо вони все-таки зважуються на цей крок, то досягають неабиякого успіху.

У Google розв’язали це питання шляхом надсилання жінкам нагадувань, що дозволило «зрівняти рахунок» з чоловіками за кількістю підвищень.

Аргументуйте свою позицію

Необхідно заздалегідь підготувати аргументи, на підставі яких керівник зможе прийняти рішення про підвищення на вашу користь. Це буде особливо корисним, якщо в компанії є відкрита вакансія. Одного вашого бажання про підвищення власного статусу та зарплати для шефа буде явно замало. Потрібно довести керівництву, що ви будете фірмі дуже корисним на новій посаді. Для цього слід заздалегідь підготувати перелік своїх переваг перед іншими кандидатами.

розвиток персоналу

Наприклад, плюс працівника в порівнянні із зовнішнім спеціалістом — це лояльність до компаній, яка перевірена часом. Варто звернути увагу на те, що ваші особистісні якості відповідають корпоративним цінностям. Також наявному працівнику не потрібно адаптуватися до колективу та вивчати базу клієнтів.

Наведіть приклади зі своєї теперішньої діяльності, які дали можливість оптимізувати робочий процес. Також потрібно розповісти в кількох словах, як маєте намір покращити роботу на новій посаді.

Попрацюйте «тінню»

У країнах Заходу широко використовується шедоуінг як ефективний інструмент розвитку персоналу. Він передбачає, що працівник виступає в ролі «тіні» керівника для запозичення практичного досвіду. Кандидат супроводжує шефа на наради, зустрічі з партнерами та клієнтами. Також він бере участь у розв’язанні поточних питань.

Такий варіант не можна назвати дуже комфортним. Але він дозволяє перейняти цінні вміння та навички талановитих колег. Тому шедоуінг не варто відкидати через певні незручності, адже він дозволяє здобути дуже цінний досвід, який стане у пригоді на новій посаді.

Не варто забувати про реальність

Іноді єдиний спосіб отримати підвищення — це обйняти посаду шефа, який не має наміру її покидати. Або керівництво постійно «відтирає» працівника, і він не має способів побороти це. Або отримані навички дозволяють займати кращу посаду, але неодноразові прохання про підвищення були проігноровані.

У житті досить часто трапляються такі ситуації. Якщо побороти їх неможливо, то необхідно рухатися далі. При цьому важливо не втратити час, який вже ніколи не вдасться повернути назад.

Один із головних чинників успіху — правильний вибір гри, у якій можна розраховувати на досягнення перемоги. Якщо складений план кар'єрного росту не вдається реалізувати у певній компанії, то варто задуматися про зміну місця роботи. Потрібно знайти організацію, яка буде цінувати вас як працівника. Лише за таких умов можна розраховувати, що зусилля принесуть результат у вигляді омріяного підвищення.

Читайте також

  • Осінній сезон без стресу: поради для гармонії та спокою21 листопад, 2024

    Короткий світловий день, холод і осіння мряка впливають на настрій, а втома, апатія і навіть легка депресія — компаньйони гнітючих осінніх днів. Втім, скористайтеся нашими порадами, щоб мінімізувати стрес від перебування в такій непривітній «компанії».

  • Вчитися у всіх, не наслідувати нікого12 листопад, 2024

    Новачок на роботі. До нього завжди придивляються. Від того наскільки новий співробітник уважний, тактовний та обачний залежить, як його прийме колектив, як складатимуться взаємини з керівництвом. Треба докласти чимало зусиль, щоб перше враження було гідним, адже другого шансу може й не бути.

  • Як все пам’ятати, а не забувати?22 жовтень, 2024

    В сучасному ритмі життя, коли треба скрізь встигнути і багато чого зробити, наша пам'ять час від часу дає збій. Не завжди пам'ятаємо, де лежать документи, забуваємо про заплановану зустріч, вийшовши з дому, важко згадуємо, чи вимкнули з розетки праску тощо. А причина такого збою – перевтома, часті хвилювання, і, як не дивно, одноманітність.

  • Читання в юному віці – кар'єра у майбутньому 28 вересень, 2024

    Підвищення по службі чи в іншій діяльності, досягнення популярності, слави тощо – це все кар'єра. А з чого починається це сходження і коли? На це запитання дає відповідь соціолог із Оксфорда Марк Тейлор.

  • Як полегшити вихід на роботу після відпустки? 8 вересень, 2024

    Декілька порад від наших експертів про те, як, повернувшись до роботи, правильно застосувати «відновлений багаж сил».


↑ Вгору