Ідеальні умови праці для більшості інтровертів – це мінімізація контактів з іншими людьми. В таких умовах їм краще думається і працюється. Але такий стан справ ставить під загрозу побудову успішної кар’єри інтроверту, адже цінність людських контактів була і залишається вкрай важливим чинником успіху для побудови кар’єри вашої мрії.
То як грамотно і виважено підійти до цього питання? Розглянемо, як інтроверту побудувати успішну кар’єру.
З цим пунктом в інтровертів точно не повинно бути жодних проблем. Перебуваючи багато часу наодинці, інтроверти, які схильні до деталізації, обдумування та рефлексування, вчаться вкрай виважено підходити до вирішення важливих питань. А власна кар’єра – це взагалі одне з найважливіших питань для кожної людини. Зайве пояснювати, яке значення вона має для всіх нас.
Ретельне планування в нашому конкретному випадку означає:
Так, саме так, для багатьох інтровертів бажання підтягнути англійську може перетворитися на довгий і нескінченний квест, з періодичними спалахами інтересу, і регулярною втратою цього самого інтересу. Але поряд з цим ви повинні чітко усвідомлювати – відмінне знання англійської, можливість зрозуміти співрозмовника і коректно йому відповісти суттєво збільшує вашу цінність на ринку праці. Ви можете вдало комунікувати з ейчарами провідних компаній світу, і з часом навіть можете влаштуватися в компанії своєї мрії. І перепона тут лише одна – знання мови номер один у світі.
Знову ж таки, якщо надумаєте таки взятися за підтягування англійської мови, не забудьте запланувати свої подальші кроки. Складіть план розвитку, відзначте ті місця, які потрібно підтягнути за короткий час і ретельно закріпити ці знання на практиці. Приміром, часи в англійській, які є каменем спотикання для багатьох людей, або ж вміння висловлюватися англійською, правильно будувати речення. І так далі. До речі, за короткий ударний марафон тривалістю 4-7 днів ви можете раз і назавжди вирішити питання з часами в англійській мові. Просто зробіть це.
Але не забувайте, що схема «вивчив і забув, потім згадаю, як треба буде» з іноземними мовами не спрацює. Це як тренування м’язів: поки тренуєтеся, маєте м’язову масу; якщо припините тренуватися, об’єм м’язів з часом зменшиться.
Використайте супер потужну зброю всіх інтровертів – соцмережі і вміння спілкуватися онлайн. Кожна соцмережа є прекрасним майданчиком для розширення кола знайомств. А чим більше знайомств – тим більше шансів, що хтось із ваших нових друзів запропонує вам прекрасний варіант для прокачування вашої кар’єри.
Звичайно, не чекайте швидкого ефекту. Не розчаровуйтеся, якщо вирішили за 1-2 дні перезнайомитися з великою кількістю нових людей і виокремити серед них тих, які можуть допомогти з роботою. Приміром на вихідних. Але так не вийде, тому що для напрацювання корисних контактів потрібен час. Тому не поспішайте опускати руки, якщо працюєте в цьому напрямку, але поки що результатів немає. Тримайте в голові, що відчутний результат прийде завдяки вашому терпінню і вмінню писати правильні повідомлення новим френдам. Навчіться писати короткі змістовні повідомлення, бо довгі «простираделка» ніхто не любить. Довгі простираделка можна писати близьким людям, але забирати стільки часу на прочитання вашого лонгріду вашого нового знайомого чи знайому, безперечно, роздратує. А вас би не роздратувало?
Так само не лінуйтеся відповідати на повідомлення від ваших френдів, навіть якщо не дуже хочеться сидіти з телефоном у руках і набирати усім їм повідомлення. Якщо хочете застосувати силу онлайн-знайомств на повну потужність, понабирати повідомлень на телефоні та ноуті таки доведеться.
Звісно, Фейсбук, на якому мають акаунти навіть офіційні особи, політики, інші публічні люди. Воно й не дивно, адже Фейсбук має багатомільярдну аудиторію. Якщо точніше, близько 3 млрд. користувачів. Тільки вдумайтеся в цю цифру! Три. Мільярди. Користувачів.
Які це відкриває можливості, чи не так?
Приділіть увагу ще одній соціальній мережі, якщо хочете завести ділові контакти – звичайно ж, мова про LinkedIn. Кожна з цих мереж має свою специфіку. Фейсбук допоможе вам віднайти власну аудиторію – і, можливо, навіть стати лідером думок. Ініціюйте людей на цікаві обговорення, пишіть змістовні дописи, генеруючи, таким чином, унікальний контент. І у вас буде мало шансів, щоб лишитися непоміченим.
Мережа LinkedIn – це мережа ділових контактів. Створіть ідеальну візитівку і підкріплюйте її дописами та статтями на професійну тематику. Беріть участь в професійних дискусіях, щоб показати свій високий рівень володіння предметом. Не забудьте заповнити розділ «Про себе» як справжній професіонал. Якщо вами зацікавляться рекрутери з провідних компаній, вони обов’язково зазирнуть у цей розділ.
Так, дійсно, це дуже важлива навичка. Багато людей стикаються з тим фактом, що в голові у них ніби все чітко й зрозуміло по даному предмету, а от висловити це правильно, віднайти правильні слова – чомусь не виходить. А чому не виходить? Бо не розвинута така навичка, як вміння грамотно і лаконічно висловлювати свої думки.
А виступати на публіці інтровертам непросто, тому ця навичка набуває для них ще важливішого значення. Попрацюйте над нею, все одно рано чи пізно доведеться. Для багатьох інтровертів навіть комунікація в Зумі з іншими членами команди – це вже виклик. А що говорити про спілкування з незнайомими людьми?
До речі, працюючи над розвитком своїх ораторських здібностей, перегляньте виступи TED-спікерів. В них ви зможете запозичити чимало корисних ідей для власних публічних виступів. Це перший важливий етап, а другий – «прокачати» власний голос. Для цього вам знадобиться диктофон, дихальні вправи для подолання тривоги і страху, і техніки для поліпшення риторики.
Розвивайте своє ім’я, робіть собі ім’я – можна по-різному сказати, але важливіший, звісно, результат, якого ви досягнете, вкладаючись у свій бренд. Розвинутий бренд значно підсилює ваші шанси збудувати карколомну кар’єру. Тут на перший план виходять ваші репутація та поведінка, зовнішній вигляд, те, як ви себе позиціонуєте у соціальних мережах, на тематичних професійних заходах.
Виробіть політику свого бренду. Це комплекс індивідуальних характеристик і тих особливих моментів, які відрізняють вас від інших виконавців і водночас створюють гармонійну систему для як вашого особистісного розвитку – так і особистісного і професійного зростання тих людей, з якими ви співпрацюєте.
І наостанок – дорогі інтроверти, виходьте частіше на вулицю. Особливо вранці та ввечері, коли повітря чисте та свіже.
Короткий світловий день, холод і осіння мряка впливають на настрій, а втома, апатія і навіть легка депресія — компаньйони гнітючих осінніх днів. Втім, скористайтеся нашими порадами, щоб мінімізувати стрес від перебування в такій непривітній «компанії».
Новачок на роботі. До нього завжди придивляються. Від того наскільки новий співробітник уважний, тактовний та обачний залежить, як його прийме колектив, як складатимуться взаємини з керівництвом. Треба докласти чимало зусиль, щоб перше враження було гідним, адже другого шансу може й не бути.
В сучасному ритмі життя, коли треба скрізь встигнути і багато чого зробити, наша пам'ять час від часу дає збій. Не завжди пам'ятаємо, де лежать документи, забуваємо про заплановану зустріч, вийшовши з дому, важко згадуємо, чи вимкнули з розетки праску тощо. А причина такого збою – перевтома, часті хвилювання, і, як не дивно, одноманітність.
Підвищення по службі чи в іншій діяльності, досягнення популярності, слави тощо – це все кар'єра. А з чого починається це сходження і коли? На це запитання дає відповідь соціолог із Оксфорда Марк Тейлор.
Декілька порад від наших експертів про те, як, повернувшись до роботи, правильно застосувати «відновлений багаж сил».