UARU
Ваш акаунт не активовано. Перевірте пошту. 
  1. Робота в Україні
  2. Публікації про роботу
  3. Шукачу
  4. Поради шукачу
  5. Як правильно оговорити майбутню зарплату на співбесіді

Як правильно оговорити майбутню зарплату на співбесіді

3.06.2020 445
Як правильно оговорити майбутню зарплату на співбесіді

Як правильно оговорити майбутню зарплату на співбесіді

3.06.2020     445

Історії про те, як фахівець, при влаштуванні на роботу розраховував на одну заробітну плату, а насправді отримував менше, зустрічаються часто. І не завжди причина в шахрайстві роботодавця. Просто деколи буває, що таке питання при працевлаштуванні не порушується, і кожна зі сторін орієнтується виключно на власні уявлення про оплату праці. Щоб не виникало розчарувань і непорозуміння, варто ще на етапі співбесіди обговорити розмір свого заробітку.

При узгодженні окладу і роботодавець, і претендент на місце в колективі повинні прийти до єдиної думки й обидва відчувати, що рішення справедливе. Це один з важливих кроків, на основі якого будуються майбутні ділові стосунки.

4 фактори, які допоможуть отримати бажаний оклад

На співбесіді, коли виникає питання про те, на яку заробітну плату розраховує претендент на посаду, багато людей губляться. Спрацьовує страх назвати завищену суму й отримати відмову, або, навпаки, лякає ризик продешевити. Іноді претенденти на посаду навіть спеціально оголошують менший розмір окладу, ніж бажають отримувати. Робиться це з однією метою – аби не втратити можливість працевлаштуватися.

Така поведінка негативно позначається на подальшій роботі. Отримуючи менше, ніж могли б, фахівці відчувають незадоволеність, що знижує їх продуктивність, перешкоджає просуванню по кар'єрних сходах. Аби не допускати подібного результату, варто ще на етапі пошуку роботи поміркувати над чинниками, які допоможуть довести роботодавцю, що ви гідні більшого окладу:

  • Впевненість у собі.
  • Оцінювання роботи в компанії.
  • Відповідність вимогам роботодавця.
  • Обговорення окладу.

Про що йде мова – розглянемо більш докладно, пункт за пунктом.

Впевненість у собі – шлях до успіху

Від того, як ви самі себе позиціюєте, залежить ставлення оточення. Якщо претендент на посаду демонструє 100%-ну впевненість у собі та своїх навичках, розбирається в обов'язках і сам ставить тематичні запитання, пропонує якісь ідеї, то у роботодавця напевно складеться думка, що перед ним професіонал.

Досягти цього ефекту можна, тільки повністю усвідомлюючи свою значущість і те, підійдете ви даній компанії чи ні. Відповідно, впевненість претендента в самому собі та в тому, що він впорається з обов'язками, підкріплена ентузіазмом підкорювати професійні вершини й розвиватися, – надійний спосіб переконати керівника платити більше.

Принципи оцінювання роботи

Відразу на співбесіді варто визначити спектр завдань і функцій, виконання яких вимагається від претендента на посаду. Варто звернути увагу роботодавця на можливість розширення обов'язків, також уточніть про потенційні бонуси, які будуть додаватися до зарплати. Таким чином можна відразу оцінити, підійде вам посада чи ні, і вплинути на рішення платити високий оклад. Роботодавець повинен побачити ентузіазм і бажання розвиватися, щоб розуміти, за які якості ви будете отримувати гроші.

зарплата на співбесіді

Відповідність вимогам компанії

Ще на стадії вибору вакансії варто ознайомитися з умовами, які висуває роботодавець. На співбесіді слід пояснити, чому ваші навички та досвід підуть на користь компанії. Відповідно, якщо досягнення менші за вимоги, переконати роботодавця платити більше буде складно. Потрібно тверезо оцінювати свої професійні компетенції та підбирати посаду з обов'язками, які точно по плечу.

Обговорення окладу

Перераховані вище 3 пункти зроблять претендента на вакансію більш привабливим в очах роботодавця. І якщо він налаштований прихильно, то саме час визначитися з розміром зарплати. Обговорення повинно ґрунтуватися на усвідомленні професійних якостей спеціаліста. Вже виходячи з досвіду і навичок, можна оцінювати власну працю в компанії. Не варто соромитися оголосити роботодавцю бажану суму. У найгіршому разі він просто відмовиться стільки платити. А в найкращому – погодиться на умови. Приваблива перспектива, щоб ризикнути й оцінити свої професійні якості належним чином, чи не так?

Звичайно, не завжди роботодавець беззаперечно піде назустріч бажанням претендента. Швидше за все, буде діалог з висловлюванням поглядів обох сторін, пошук компромісних рішень. Але, щоб отримати бажаний оклад, все ж варто ввічливо намагатися переконати роботодавця в цінності своїх професійних якостей, в тому, що ви гідні бажаної зарплати. І пам’ятайте: ненадмірна наполегливість – це перший крок до успіху.

Читайте також

  • Тривожні сигнали: 5 рис, які мають насторожити рекрутера17 грудень, 2024

    Так склалося, що в процесі найму більше прийнято звертати увагу на вміння і сильні сторони кандидата. Професійні досягнення і досвід — це чудово, але рекрутер не може знати апріорі, якою людиною є кандидат перед ним. Нижче спробуємо з’ясувати, які риси кандидата мають насторожити рекрутера.

  • Токсичні колеги: 7 життєвих уроків, які працюють на вас11 грудень, 2024

    Токсичні люди становлять більшу проблему, ніж здається на перший погляд. Вони можуть перетворити улюблену роботу на справжнісіньке пекло. Звичайно, якщо працюють поруч з нами. В цій статті пропонуємо поміркувати над життєвими уроками, які можна отримати від спілкування з токсичними колегами.

  • Робота над помилками (у спілкуванні) 8 грудень, 2024

    Окрім того, як і що ми говоримо, важливу роль у спілкуванні відіграють міміка, рухи руками, постановка тіла. Але, на жаль, ми часто забуваємо про це, та й особливого значення не надаємо. А даремно. Від того, як ми поводимося на співбесіді, переговорах, ділових зустрічах, може залежати наша кар'єра.

  • Покоління зумерів: розвінчуємо міфи про їхній підхід до роботи і життя 4 грудень, 2024

    Від попередніх поколінь зумери відрізняються передусім посиленим прагненням до життєвого балансу, гнучкості й свободи у виборі роботи. Та чи варто сприймати на ринку праці їхню амбітність як недолік? Давайте поміркуємо над цим питанням, а ще спробуємо розвінчати міфи про їхній підхід до роботи і життя.

  • Безперебійна робота під час блекаутів: як адаптуватися компаніям та працівникам28 листопад, 2024

    Часті блекаути й аварійні відключення електроенергії висувають нові стандарти до енергонезалежності. Причому як власного житла, так і бізнесу. Дізнайтеся, як компаніям і співробітникам потурбуватися про безперебійну роботу під час блекаутів.


Часто шукають

↑ Вгору