UARU
Ваш акаунт не активовано. Перевірте пошту. 
  1. Робота в Україні
  2. Публікації про роботу
  3. Все про роботу
  4. На роботі
  5. Як правильно скаржитися директору

Як правильно скаржитися директору

12.07.2019 355Автор: Лоліта Платошкіна
Як правильно скаржитися директору

Як правильно скаржитися директору

12.07.2019     355Автор: 

Рабочий процес - досить складна та непередбачувана справа для всього колективу. Справа у тому, що працюючи, кожен член колективу зіткається з великою кількістю задач, які необхідно вирішувати в повсякденному житті. Не завжди у спеціалістів є можливість та ідеї для їх реалізації. Тому для них це стає справжньою проблемою, яка може викликати серйозні непорозуміння та конфліктні ситуації. З подібної ситуації є два способи рішення: пошук можливих шляхів рішення, скарги директору. Саме про друге і хотілось би поговорити в цій статті, бо мало хто вміє правильно скаржитись керівництву.

Необхідно сказати одразу, мало хто полюбляє тих, хто скаржиться. Тому, якщо ситуація справді для вас складна, що потребує скарги та втручання третьої сторони, визьміть до уваги наступні поради щодо такої особистої розмови з керівником.

Як організувати ділову розмову з директором

Щоб організувати ділову розмову з директором з метою скаржитись на виникнуту проблему, треба серйозно підготуватися. Не дивлячись на те, що це досить специфічна розмова, перше правило - не піддаватися емоціям і розмовляти з директором, оперуючи тільки фактами. Якщо ви будете перетинати цей рубіж, то директор не тільки не буде вас слухати, але й буде вважати вас конфліктною людиною.

Якщо ви хочете зробити скаргу, то спершу визначіться, кому треба скаржитися. Іноді робітники виносять на скарги директору компанії зовсім незначні питання чи проблеми. Саме через це директора не полюбляють скарги і тих, хто їх робить. Перш ніж йти на ділову розмову з директором, проаналізуйте масштаби вашої проблеми. Можливо, достатньо розмови з керівником вітділу, а може й зовсім з кількома чи одним колегою.

Якщо все ж таки діло дійшло до скарг, то прийдіть до директора з декількома шляхами рішення вашої проблеми. По-перше, він оцінить, що ви не заціклюєтеся на проблемі, а шукаєте шляхи її рішення. По-друге, в нього вже будуть якісь ідеї для рішень.

Якщо ви вирішили скаржитись на когось, не рубіть з плеча. Завжди пам’ятайте, що впливаєте на чиюсь кар’єру і несете за це відповідальність. Спробуйте влагодити відносини спокійно за допомогою третьої сторони.

Читайте також

  • Як стати дата-аналітиком і чим він займається22 грудень, 2023

    Пропонуємо вам познайомитися з перспективною сучасною професією, яка допомагає компаніям приймати рішення на основі даних, а не інтуїтивно.

  • Новорічні знижки на сайт Jobs.ua22 грудень, 2023

    Jobs.ua хоче привітати вас з наступаючим Новим 2024 роком і порадувати новорічними святковими знижками!

  • Як спорт сприяє кар'єрі21 грудень, 2023

    Спостереження доводять, що спортивні люди витривалі та цілеспрямовані, саме тому вони віддадуть перевагу при прийомі на роботу співробітникам, які мають в інтересах спорт. А психологи стверджують, що заняття спортом не лише сприяють фізичному здоров’ю, а й поліпшенню душевного та психологічного стану. Пропонуємо і вам ознайомитись із цими очевидними фактами в цій статті на Jobs.ua і віддати перевагу фізичним вправам.

  • Як правильно написати лист-пояснення19 грудень, 2023

    Скласти лист-пояснення про власну відсутність на робочому місці чи порушення певних робочих режимів не так уже і складно. Обов’язково скористайтесь зазначеними в цій статті порадами.


↑ Вгору