UARU
Ваш акаунт не активовано. Перевірте пошту. 
  1. Робота в Україні
  2. Публікації про роботу
  3. Новини України і світу
  4. Блог Jobs.ua
  5. Як розвивати бізнес у воєнний час

Як розвивати бізнес у воєнний час

2.08.2022 581Автор: Лоліта Платошкіна
Як розвивати бізнес у воєнний час

Як розвивати бізнес у воєнний час

2.08.2022     581Автор: 

Справжнім викликом для бізнесу після локдаунів стала війна. Майже ніхто не був готовий до таких раптових подій, тому адаптуватися до нових реалій доводилось поступово. Український бізнес зазнав великих втрат і продовжує зазнавати, адже головними проблемами залишаються: незначна кількість платоспроможних клієнтів, непрогнозованість розвитку ситуації в країні та відсутність достатнього капіталу. 

За цей період лише 6 відсотків бізнесів змогли адаптуватися до нових умов та змогли побудувати стратегію та бізнес-плани. Jobs.ua провів на сайті опитування, щодо змін, яких зазнали українські компанії під час війни та готовий з вами поділитися цікавими результатами.

зміни в компаніях під час війни

Простій та закриття компаній в цьому опитувальнику переважають. Через те, що значна кількість підприємств і власних бізнесів закрилися чи терплять простій, збільшилася кількість безробітних. Через це на ринку праці спостерігається велика конкурентність серед здобувачів. Кількість опублікованих резюме значно перевищує опубліковані вакансії. 

Насправді той бізнес що наразі ще тримається на плаву, зосереджений на власному виживанні. Уряд запроваджує вже низку соцпрограм для власників бізнесу, щоб полегшити життя малому та середньому бізнесу в умовах війни. Справді, дуже важливо зараз продовжувати працювати на економічному фронті країни й розвивати бізнес навіть в умовах війни.

Розвиток власного бізнесу у воєнний час

Розвиток бізнесу під час війни - це надзвичайно складне завдання, що вимагає великих зусиль, енергії для досягнення бажаного успіху. Докладаючи достатньо зусиль, можна розвивати власний бізнес навіть в такі лихі часи. 

Скористайтесь також порадами, як підтримати свій бізнес під час війни.

Для того, щоб продовжувати розвивати бізнес під час війни потрібно вміти приймати сміливі рішення, продовжувати наполегливо працювати, всупереч всім можливим перепонам. Думайте поза стандартними межами, шукайте у викликах можливості, дбайте про команду, створюйте відносини, засновані на довірі. 

Орієнтуйтесь на сучасні клієнтські потреби

Багато компаній, кому довелося змінити сферу діяльності, влучно зорієнтувалися на сучасні клієнтські потреби. Багато бізнесів під час війни займалися волонтерством, перевезенням, доставкою ліків чи продуктів додому тим, хто не мав змоги зробити це самостійно. І це було хороше рішення, адже краще робити щось, шукати свій шлях, допомагати тим, хто цього вимагає, ніж втрачати час,

Шукайте та підбирайте стимули для роботи

До речі, радимо це робити не тільки для власного бізнесу, а і в якості мотивації всього персоналу. Шукати нові цінності, на матеріальні відчуваючи на другий план. Важливо зрозуміти, які ваші стимул до роботи, продуктивності та результативності. Наразі стали саме допомога країні, армії, населенню, бо перемога понад усе. 

Постійно комунікуйте з клієнтами, партнерами, інвесторами

Саме через постійне обговорення нагальних проблем та успіхів з клієнтами, партнерами, інвесторами утворюються довгі якісні відносини й довіра. В такому випадку і проблемні питання вирішуються швидше, легше, розумніше.

Дотримуйтесь термінів

Дуже важливо дотримуватись графіків роботи та дедлайнів. А швидке реагування, вчасне завершення всіх зазначеним клієнтам завдань, варті довгим довірливим стосункам.

Читайте також

  • Осінній сезон без стресу: поради для гармонії та спокою21 листопад, 2024

    Короткий світловий день, холод і осіння мряка впливають на настрій, а втома, апатія і навіть легка депресія — компаньйони гнітючих осінніх днів. Втім, скористайтеся нашими порадами, щоб мінімізувати стрес від перебування в такій непривітній «компанії».

  • Вчитися у всіх, не наслідувати нікого12 листопад, 2024

    Новачок на роботі. До нього завжди придивляються. Від того наскільки новий співробітник уважний, тактовний та обачний залежить, як його прийме колектив, як складатимуться взаємини з керівництвом. Треба докласти чимало зусиль, щоб перше враження було гідним, адже другого шансу може й не бути.

  • Як все пам’ятати, а не забувати?22 жовтень, 2024

    В сучасному ритмі життя, коли треба скрізь встигнути і багато чого зробити, наша пам'ять час від часу дає збій. Не завжди пам'ятаємо, де лежать документи, забуваємо про заплановану зустріч, вийшовши з дому, важко згадуємо, чи вимкнули з розетки праску тощо. А причина такого збою – перевтома, часті хвилювання, і, як не дивно, одноманітність.

  • Читання в юному віці – кар'єра у майбутньому 28 вересень, 2024

    Підвищення по службі чи в іншій діяльності, досягнення популярності, слави тощо – це все кар'єра. А з чого починається це сходження і коли? На це запитання дає відповідь соціолог із Оксфорда Марк Тейлор.

  • Як полегшити вихід на роботу після відпустки? 8 вересень, 2024

    Декілька порад від наших експертів про те, як, повернувшись до роботи, правильно застосувати «відновлений багаж сил».


Часто шукають

↑ Вгору