Всі ми розуміємо, що ведення бізнесу сильно постраждало під час війни. Але як підтримати свій бізнес, щоб мати змогу надалі працювати і отримувати прибуток, платити податки та допомагати економіці? Портал з працевлаштування та пошуку роботи Jobs.ua підготував для підприємців декілька актуальних порад.
Маємо надію, що всі ваші працівники в безпеці. Безперечно, дехто з них був змушений покинути домівку та припинити роботу в офісі. Ще хтось опинився в лавах ЗСУ чи тероборони, а хтось, можливо, активно волонтерить. Ваше завдання – не заважати їм, а навпаки – проявити турботу про своїх працівників. Якщо можете, допоможіть бійцям, а тим працівникам, які волонтерять – не чиніть перепон.
Для працівників, які перейшли на віддалену роботу, організуйте комфортні умови праці та налагодьте ефективну комунікацію. Бажано, щоб уся взаємодія команди відбувалася в одному місці, щоб працівники могли оперативно обмінюватися порадами і звертатися один до одного за допомогою.
Безперечно, зарплати працівників для будь-якого бізнесу становлять значну частину витрат. Але не поспішайте скорочувати персонал чи зменшувати їм зарплату. Звичайно, навряд чи вдасться повністю уникнути таких кроків, але пошукайте вихід. Приміром, поспілкуйтеся з членами команди та визначте для себе, чим вони будуть корисні вашому бізнесу, якщо їхні прямі завдання наразі не є актуальними.
Спробуйте підшукати роботу кожному, а вдячні працівники, будьте певні, не полишать вашу компанію в скрутний для неї час. Звісно, вам видніше, яка ситуація наразі склалася у вашому бізнесі, але постарайтеся таки підшукати варіанти збереження штату.
Так, ми всі розуміємо ситуацію: війна призвела до того, що прибутки впали майже в усіх сферах бізнесу. Але в такому разі спробуйте взяти приціл на суміжні з вашою ніші на українському ринку. Можливо, вам вдасться налагодити виробництво нових продуктів або надавати нові послуги.
Спробуйте також налагодити партнерські зв’язки з іншими компаніями. Особливо із закордонними. Звичайно, з нуля це буде зробити непросто, і набагато легше в нових реаліях почуваються ті компанії, які працювали поза межами України ще до початку війни. Але зважте ось на яку річ: багато закордонних компаній охоче підуть назустріч українцям хоча б із міркувань допомоги. Зараз весь світ намагається нам допомогти, і ви маєте чудову можливість скористатися цим собі на благо.
Зробіть все для того, щоб об’єднати свої зусилля із зусиллями партнерів, щоб запускати нові проєкти та підтримувати поточні на плаву. Чудово, якщо ваші партнери сприятимуть у працевлаштуванні ваших працівників, які були змушені евакуюватися за кордон або в більш безпечні області України. Не забувайте, що ваші партнери по бізнесу – це могутня сила, і грамотна комунікація з ними принесе вам чимало нових можливостей.
Так склалося, що в процесі найму більше прийнято звертати увагу на вміння і сильні сторони кандидата. Професійні досягнення і досвід — це чудово, але рекрутер не може знати апріорі, якою людиною є кандидат перед ним. Нижче спробуємо з’ясувати, які риси кандидата мають насторожити рекрутера.
Токсичні люди становлять більшу проблему, ніж здається на перший погляд. Вони можуть перетворити улюблену роботу на справжнісіньке пекло. Звичайно, якщо працюють поруч з нами. В цій статті пропонуємо поміркувати над життєвими уроками, які можна отримати від спілкування з токсичними колегами.
Окрім того, як і що ми говоримо, важливу роль у спілкуванні відіграють міміка, рухи руками, постановка тіла. Але, на жаль, ми часто забуваємо про це, та й особливого значення не надаємо. А даремно. Від того, як ми поводимося на співбесіді, переговорах, ділових зустрічах, може залежати наша кар'єра.
Від попередніх поколінь зумери відрізняються передусім посиленим прагненням до життєвого балансу, гнучкості й свободи у виборі роботи. Та чи варто сприймати на ринку праці їхню амбітність як недолік? Давайте поміркуємо над цим питанням, а ще спробуємо розвінчати міфи про їхній підхід до роботи і життя.
Часті блекаути й аварійні відключення електроенергії висувають нові стандарти до енергонезалежності. Причому як власного житла, так і бізнесу. Дізнайтеся, як компаніям і співробітникам потурбуватися про безперебійну роботу під час блекаутів.