UARU
Ваш акаунт не активовано. Перевірте пошту. 
  1. Робота в Україні
  2. Публікації про роботу
  3. Все про роботу
  4. Кар'єра
  5. Як успішно рости всередині компанії

Як успішно рости всередині компанії

19.04.2022 337
Як успішно рости всередині компанії

Як успішно рости всередині компанії

19.04.2022     337

Кар’єрне зростання всередині компанії вигідне обом сторонам трудових відносин. Керівництву компанії це вигідно, бо краще на посаду призначити спеціаліста, який вже деякий час працює в компанії, аніж шукати стороннього фахівця. Та й самі співробітники, яких цікавить кар’єрний розвиток саме в цій компанії, проявляють більше зацікавленості до робочих процесів, та й загалом вони лояльніше ставляться до роботодавця. Та й зростати кар’єрно в колективі, де всіх знаєш, значно приємніше і комфортніше.

А щоб зробити цей процес ще комфортнішим, пропонуємо вам довідатися, як успішно рости всередині компанії. Рекомендації, наведені нижче, стануть у нагоді як керівникам компаній, так і їхнім співробітникам.

Складіть план індивідуального розвитку

Щоб успішно розвиватися, у вас повинен бути план дій, притримуючись якого ви зможете відстежувати кар’єрний прогрес і етапи досягнення важливих цілей. Допишіть до плану дій свою мету перебування в цій компанії, яке майбутнє ви бачите в ній. Коли ви фіксуєте на папері чи в електронному документі такі речі, ви розробляєте для себе чітку стратегію успішного розвитку. Все, що вам лишається робити в подальшому – неухильно притримуватися її і підкореговувати, якщо виникне така необхідність.

Які ще важливі складові плану індивідуального розвитку можна виділити?

Прописуйте цілі мінімум на пів року, а краще – на рік уперед. Так, навіть незважаючи на те, що наша країна переживає зараз скрутні часи. Цілі завжди повинні бути, адже тоді втрачається сенс щось робити, кудись рухатися і чогось досягати.

Поміркуємо, які цілі повинен ставити перед собою працівник, який хоче успішно рости всередині компанії. Очевидно, що до першочергових цілей зарахуємо виконання своїх робочих обов’язків, причому максимально ефективне виконання (наскільки це можливо, звісно), а також опанування нових технологій та навичок, які знадобляться вам у майбутньому. Додайте до пріоритетних цілей перегляд зарплати, якщо основні цілі будуть досягнуті у визначені вами терміни.

Визначте ті допоміжні засоби, які дозволять досягти поставлених цілей: відвідування навчальних тренінгів всередині компанії і поза нею, проходження курсів та ознайомлення з актуальною літературою.

Важливо, щоб ваш план індивідуального розвитку передбачав наявність ментора. Чи буде це співробітник вашої компанії, чи людина, яка не має жодного стосунку до вашої роботи – вирішувати вам, з ким зустрічатися, приміром, один раз на тиждень для обговорення важливих питань і отримання необхідних підказок.

Розглянемо декілька прикладів, які дають розуміння того, як грамотно продуманий план індивідуального розвитку сприятиме успішному кар’єрному розвитку всередині компанії.

Приклад 1

Фронт-енд розробник початкового рівня хоче стати мідлом. Його компанія відчуває потребу в таких працівниках, оскільки передбачаються більш масштабні проєкти в зв’язку з появою нових клієнтів. У своєму плані індивідуального розвитку наш фронт-енд розробник визначається з тими технологіями, які потрібно «підтягнути» для переходу на інший рівень. Прописано також кінцевий термін досягнення цілі, а саме через пів року.

Впродовж шести місяців наш працівник сумлінно штудіює курси, знайомиться з фаховою літературою та відеоматеріалами, водночас практикуючись виконувати пробні завдання в тестовому середовищі. Закріплений за ним наставник перевіряє виконані завдання і за допомогою фахових фідбеків пришвидшує шлях до мети. Минає п’ять-шість місяців, і наш сумлінний працівник підтверджує на практиці набуті знання і стає мідлом. Попереду – адаптація до нової посади, переосмислення своєї ролі в компанії і постановка нових цілей.

Приклад 2

Перед керівництвом компанії з’явилася гостра необхідність підшукати фахівців із спеціалізованими навичками. Оскільки саме таких спеціалістів на ринку праці бракує, в компанії вирішують за рік або півтора року виростити свою власну команду. Для реалізації поставленої мети рекрутер компанії підшукує досвідченого тімліда, який перетворює ввірених йому співробітників із базовими знаннями на фахівців із необхідною кваліфікацією. Звісно, в завдання такого тімліда входить створення індивідуального плану розвитку для кожного працівника, постійний зв’язок із усією командою і прокачка їхніх hard skills до необхідного рівня.

Ментор - це важливо

Система ґрейдування: фінанси теж важливі

Про який успішний ріст всередині компанії можна говорити, якщо обминути увагою питання фінансового розвитку? Тут і стає у нагоді система ґрейдування, яка покликана регулювати справедливу оплату праці із урахуванням навичок працівника і його робочого навантаження.

Що означає цей термін – ґрейд? Його використовують для позначення певного рівня кваліфікації співробітника, який випливає з його майстерності, окресленого кола обов’язків та професійного стажу. Зрозуміло, що кожному кваліфікаційному рівню відповідає певний рівень оплати. Впровадження такої системи оцінювання роботи працівників і отримання за це певної матеріальної винагороди стимулює їх до розвитку і здорової конкуренції.

І навіть якщо працівник не бачитиме перспектив для побудови вертикальної кар’єри, його може утримувати в компанії вдало продумана система ґрейдування.

Ініціюйте підвищення

Зважайте на той факт, що пів року роботи в компанії дають вам право самому проявити ініціативу, якщо керівництво, скажімо так, не поспішає це робити. Яких рекомендацій потрібно дотримуватися, якщо ви наважилися на таку розмову з керівником?

Перш за все, вам потрібно запропонувати щось натомість. А що може запропонувати працівник своєму керівництву? Запропонуйте якісь вдалі рішенні, зміни, інновації, які будуть вигідні і вам, і компанії. Окресліть нову сферу відповідальності, яку готові взяти на себе. Найімовірніше, вам підуть назустріч, бо ініціативні люди потрібні в будь-якій компанії.

Якщо у вас немає чіткого розуміння, що ви можете запропонувати компанії в обмін на своє підвищення, поцікавтеся в свого керівництва, якими повинні бути ваші наступні кроки. Це краще, ніж просто прийти і заявити «Я хочу підвищення і більшу зарплату!» Повірте, роботодавець з проактивною позицією, який прагне процвітання своїй компанії, буде задоволений, що його працівники виявляють прагнення рости, розвиватися і приносити користь компанії.

Бажаємо вам успішно рости всередині обраної компанії, і ніколи не зупинятися в прагненні досягти чогось більшого. Зрештою, так влаштований наш світ – активні люди отримують бажане, а пасивні, на жаль, завмирають на певній стадії. Будьте першими, не другими.

Читайте також

  • Осінній сезон без стресу: поради для гармонії та спокою21 листопад, 2024

    Короткий світловий день, холод і осіння мряка впливають на настрій, а втома, апатія і навіть легка депресія — компаньйони гнітючих осінніх днів. Втім, скористайтеся нашими порадами, щоб мінімізувати стрес від перебування в такій непривітній «компанії».

  • Вчитися у всіх, не наслідувати нікого12 листопад, 2024

    Новачок на роботі. До нього завжди придивляються. Від того наскільки новий співробітник уважний, тактовний та обачний залежить, як його прийме колектив, як складатимуться взаємини з керівництвом. Треба докласти чимало зусиль, щоб перше враження було гідним, адже другого шансу може й не бути.

  • Як все пам’ятати, а не забувати?22 жовтень, 2024

    В сучасному ритмі життя, коли треба скрізь встигнути і багато чого зробити, наша пам'ять час від часу дає збій. Не завжди пам'ятаємо, де лежать документи, забуваємо про заплановану зустріч, вийшовши з дому, важко згадуємо, чи вимкнули з розетки праску тощо. А причина такого збою – перевтома, часті хвилювання, і, як не дивно, одноманітність.

  • Читання в юному віці – кар'єра у майбутньому 28 вересень, 2024

    Підвищення по службі чи в іншій діяльності, досягнення популярності, слави тощо – це все кар'єра. А з чого починається це сходження і коли? На це запитання дає відповідь соціолог із Оксфорда Марк Тейлор.

  • Як полегшити вихід на роботу після відпустки? 8 вересень, 2024

    Декілька порад від наших експертів про те, як, повернувшись до роботи, правильно застосувати «відновлений багаж сил».


Часто шукають

↑ Вгору