Гармонічні відносини в середині колективу – запорука успіху всієї компанії. Але як і в бідь-яких робочих закладах виникають все ж таки конфліктні ситуації і проблеми, які потребують невідкладного вирішення. Вирішувати конфлікти в компанії досить важко, перш за все через те, що учасниками ситуації можуть стати багато осіб, які навіть не мають прямого відношення до цього, а були просто свідками. По-друге, якщо конфліктують спеціалісти однакової професійної посади, то потрібна ще одна незалежна сторона, яка вирішить хто правий.
Для вирішення конфлікту в компанії найчастіше залучається третя сторона – керівник, психолог, менеджер з персоналу, в крайньому випадку директор. Тобто незалежна сторона, яка може дати оцінку ситуації прагматично з найменшими втратами. Краще за все і покладатися на таких людей, якщо ви стали залучені якимось чином до конфлікту.
Хочеться відмітити, що при конфліктній ситуації є декілька способів її вирішення. Перший, коли одна із конфліктуючих сторін є переможеною, а інша – переможцем. Другий, коли обидві сторони за власним бажанням, чи завдяки третій стороні, знаходять компроміс та суспільне вирішення проблеми. Обидва способи можуть допомогти обнулити конфліктну ситуацію. Але, якщо перша може принести негативні наслідки конфлікту, такі як: образи, інтриги, смуток, апатія до робити ображеної сторони, то друга є абсолютно позитивною.
Якщо ви помітили за собою, що іноді ви залучаєтесь з якоїсь причини до конфліктних ситуацій, чи за характером самі можете бути конфліктними, то треба взяти собі на контроль свої емоції та поведінку. Іноді це проходить на якомусь підсвідомому рівні, але як стверджують психологи, все це можна взяти під контроль.
Якщо ви відчуваєте, що емоції охоплюють вас, то краще за всього зробити паузу у вирішенні питання чи просто залишити компанію, де починається «гостре» спілкування. Краще за всього навіть вийти на прогулянку на свіже повітря, щоб зовсім змінити обстановку і думки самі собою заміняться.
В будь-якій розмові будьте стриманими по відношенню до інших опонентів, вислуховуйте їх до кінця, не перебивайте та заперечуйте їх сторону зору.
Якщо в колективі існує ваш супротивник, який постійно підбиває вас на конфлікти та суперечки, намагайтесь мінімалізувати спілкування з ним. Не уникайте, але ігноруйте його провокації.
Зберігати гостроту розуму впродовж життя конче необхідно, хоч і нелегко, якщо людина не розвивається і не тренує свій мозок. То як її тренувати, цю ліниву конячку під назвою Розум?
Портал з працевлаштування Jobs.ua підготував для вас добірку курйозних випадків зі світу великого бізнесу, коли отримати великі статки можуть цілком випадкові люди.
Останні десятиліття чимало українців шукали кращого життя в Європі, щоб конвертувати свої знання і навички у високу зарплату. Проте в самій Європі з кваліфікованою робочою силою не все так безхмарно. З’ясовуємо разом із Jobs.ua, в чому полягає суть проблеми і як європейці намагаються цьому запобігти.
Чимало людей бояться іти в ІТ, бо вважають, що для опанування професії розробника потрібно знати ледь не вищу математику. Це хибна думка, та сьогодні поговоримо не про це, а про затребувані й добре оплачувані професії в 2025 році. А кодити якщо й доведеться, то на вельми базовому рівні.
Саморозвиток відкриває людині нові грані її особистості. Цей процес може відбуватися впродовж усього життя, якщо людина до цього прагне. А як саморозвиток впливає на досягнення професійних цілей?