UARU
Ваш акаунт не активовано. Перевірте пошту. 
  1. Робота в Україні
  2. Публікації про роботу
  3. Все про роботу
  4. На роботі
  5. Як вирішувати конфлікти в компанії?

Як вирішувати конфлікти в компанії?

10.02.2019 454Автор: Лоліта Платошкіна
Як вирішувати конфлікти в компанії?

Як вирішувати конфлікти в компанії?

10.02.2019     454Автор: 

Гармонічні відносини в середині колективу – запорука успіху всієї компанії. Але як і в бідь-яких робочих закладах виникають все ж таки конфліктні ситуації і проблеми, які потребують невідкладного вирішення. Вирішувати конфлікти в компанії досить важко, перш за все через те, що учасниками ситуації можуть стати багато осіб, які навіть не мають прямого відношення до цього, а були просто свідками. По-друге, якщо конфліктують спеціалісти однакової професійної посади, то потрібна ще одна незалежна сторона, яка вирішить хто правий.

Для вирішення конфлікту в компанії найчастіше залучається третя сторона – керівник, психолог, менеджер з персоналу, в крайньому випадку директор. Тобто незалежна сторона, яка може дати оцінку ситуації прагматично з найменшими втратами. Краще за все і покладатися на таких людей, якщо ви стали залучені якимось чином до конфлікту.

Хочеться відмітити, що при конфліктній ситуації є декілька способів її вирішення. Перший, коли одна із конфліктуючих сторін є переможеною, а інша – переможцем. Другий, коли обидві сторони за власним бажанням, чи завдяки третій стороні, знаходять компроміс та суспільне вирішення проблеми. Обидва способи можуть допомогти обнулити конфліктну ситуацію. Але, якщо перша може принести негативні наслідки конфлікту, такі як: образи, інтриги, смуток, апатія до робити ображеної сторони, то друга є абсолютно позитивною.

Як уникати конфліктних ситуацій на роботі?

Якщо ви помітили за собою, що іноді ви залучаєтесь з якоїсь причини до конфліктних ситуацій, чи за характером самі можете бути конфліктними, то треба взяти собі на контроль свої емоції та поведінку. Іноді це проходить на якомусь підсвідомому рівні, але як стверджують психологи, все це можна взяти під контроль.

Якщо ви відчуваєте, що емоції охоплюють вас, то краще за всього зробити паузу у вирішенні питання чи просто залишити компанію, де починається «гостре» спілкування. Краще за всього навіть вийти на прогулянку на свіже повітря, щоб зовсім змінити обстановку і думки самі собою заміняться.

В будь-якій розмові будьте стриманими по відношенню до інших опонентів, вислуховуйте їх до кінця, не перебивайте та заперечуйте їх сторону зору.

Якщо в колективі існує ваш супротивник, який постійно підбиває вас на конфлікти та суперечки, намагайтесь мінімалізувати спілкування з ним. Не уникайте, але ігноруйте його провокації.

Читайте також

  • Як стати дата-аналітиком і чим він займається22 грудень, 2023

    Пропонуємо вам познайомитися з перспективною сучасною професією, яка допомагає компаніям приймати рішення на основі даних, а не інтуїтивно.

  • Новорічні знижки на сайт Jobs.ua22 грудень, 2023

    Jobs.ua хоче привітати вас з наступаючим Новим 2024 роком і порадувати новорічними святковими знижками!

  • Як спорт сприяє кар'єрі21 грудень, 2023

    Спостереження доводять, що спортивні люди витривалі та цілеспрямовані, саме тому вони віддадуть перевагу при прийомі на роботу співробітникам, які мають в інтересах спорт. А психологи стверджують, що заняття спортом не лише сприяють фізичному здоров’ю, а й поліпшенню душевного та психологічного стану. Пропонуємо і вам ознайомитись із цими очевидними фактами в цій статті на Jobs.ua і віддати перевагу фізичним вправам.

  • Як правильно написати лист-пояснення19 грудень, 2023

    Скласти лист-пояснення про власну відсутність на робочому місці чи порушення певних робочих режимів не так уже і складно. Обов’язково скористайтесь зазначеними в цій статті порадами.


↑ Вгору