Гармонічні відносини в середині колективу – запорука успіху всієї компанії. Але як і в бідь-яких робочих закладах виникають все ж таки конфліктні ситуації і проблеми, які потребують невідкладного вирішення. Вирішувати конфлікти в компанії досить важко, перш за все через те, що учасниками ситуації можуть стати багато осіб, які навіть не мають прямого відношення до цього, а були просто свідками. По-друге, якщо конфліктують спеціалісти однакової професійної посади, то потрібна ще одна незалежна сторона, яка вирішить хто правий.
Для вирішення конфлікту в компанії найчастіше залучається третя сторона – керівник, психолог, менеджер з персоналу, в крайньому випадку директор. Тобто незалежна сторона, яка може дати оцінку ситуації прагматично з найменшими втратами. Краще за все і покладатися на таких людей, якщо ви стали залучені якимось чином до конфлікту.
Хочеться відмітити, що при конфліктній ситуації є декілька способів її вирішення. Перший, коли одна із конфліктуючих сторін є переможеною, а інша – переможцем. Другий, коли обидві сторони за власним бажанням, чи завдяки третій стороні, знаходять компроміс та суспільне вирішення проблеми. Обидва способи можуть допомогти обнулити конфліктну ситуацію. Але, якщо перша може принести негативні наслідки конфлікту, такі як: образи, інтриги, смуток, апатія до робити ображеної сторони, то друга є абсолютно позитивною.
Якщо ви помітили за собою, що іноді ви залучаєтесь з якоїсь причини до конфліктних ситуацій, чи за характером самі можете бути конфліктними, то треба взяти собі на контроль свої емоції та поведінку. Іноді це проходить на якомусь підсвідомому рівні, але як стверджують психологи, все це можна взяти під контроль.
Якщо ви відчуваєте, що емоції охоплюють вас, то краще за всього зробити паузу у вирішенні питання чи просто залишити компанію, де починається «гостре» спілкування. Краще за всього навіть вийти на прогулянку на свіже повітря, щоб зовсім змінити обстановку і думки самі собою заміняться.
В будь-якій розмові будьте стриманими по відношенню до інших опонентів, вислуховуйте їх до кінця, не перебивайте та заперечуйте їх сторону зору.
Якщо в колективі існує ваш супротивник, який постійно підбиває вас на конфлікти та суперечки, намагайтесь мінімалізувати спілкування з ним. Не уникайте, але ігноруйте його провокації.
Ох уже ця англійська! Куди не глянь, в сучасному світі без неї не обійтися. І поки друзі та колеги вільно — чи майже вільно — знають цю прекрасну мову, ви ніяк не зберетеся її вивчити. Знайомо? Якщо так, Jobs.ua пропонує розглянути найпоширеніші проблеми, чому ми кидаємо вчити англійську на пів дорозі.
Світовий ринок праці намагається встигати за новітніми трендами, хоча в наш час все змінюється з блискавичною швидкістю. Та все ж спробуємо окреслити ключові тренди 2025-го року, які впливатимуть на робочі місця в усіх куточках світу.
Працюєте на творчій ниві і переживаєте за те, як ШІ змінить «баланс сил» у вашій професії? Продаєте товари чи послуги і хочете оптимізувати бізнес процеси з використанням штучного інтелекту? З’ясуємо, як «подружитися» з АІ, щоб не відстати в майбутньому від своїх конкурентів.
Нещодавно ми писали, як обрати навчання в магістратурі за кордоном. Сьогодні пропонуємо вашій увазі топову підбірку нагадувань, що взяти з собою, якщо плануєте навчатися в іншій країні.
Перед українцями, які планують навчатися в магістратурі за кордоном, постають цілком закономірні питання: в якій країні навчатися, який ВНЗ обрати? Університетів сотні, обрати доведеться один. В цій статті ми розкажемо, на які речі треба передусім звернути увагу українцям, які хочуть навчатися в магістратурі за кордоном.