Мабуть багатьом з нас знайома ситуація, коли прийшовши додому з роботи, ввечері сідаєте за читання ще одного, останнього звіту. Або перед сном не можете відірватися від електронної пошти. Або рано вранці усвідомлюєте, що мозок сортує довгий список робочих завдань. Ми знаємо, що відпочинок потрібен, але часто не можемо на нього налаштуватися. Jobs.ua вибрав поради з останніх друкованих новинок, які повинні допомогти дотримуватися життєвого балансу.
Багато хто не може змінити свою поведінку, бо зосереджений на тому, чого не робитиме, а не на тому, чим збирається зайнятися. Мета не досягаються через дві причини. По-перше, ви набуваєте нову звичку тільки коли виконуєте будь-яку дію, а не тоді, коли нічого не робите. По-друге, ви змушені постійно стежити за своєю поведінкою. В іншому випадку ви почнете робити те, чого намагаєтеся уникнути.
Зосередьтеся на тому, чим збираєтеся займатися замість роботи. Складіть план свого неробочого часу. Вам потрібен конкретний розклад. Наприклад, пару раз на тиждень організуйте тренування о 17:30 вечора, присвятіть трохи часу особистісному розвитку, візьміть в руки музичний інструмент або почніть малювати. Всі ці дії обмежать час, який хочеться віддати роботі.
Нав'язливі думки про роботу можуть перервати відпочинок. Є два способи впоратися з ними. Перший – мати напоготові план, чим зайняти свій мозок: почитайте роман, розгадайте кросворд або зателефонуйте комусь з близьких. Другий – якщо занепокоєння носить об'єктивний характер, дістаньте блокнот, встановіть таймер на 10 хвилин і запишіть все, що вас хвилює. Так ви зможете «очистити» розум. Це корисно, коли думки про роботу наповнені тривогою, а не просто «обкатують» завдання, які вам потрібно буде виконати після повернення в офіс.
Коли людина хоче кинути курить, вона не залишить в будинку сигарети. Робіть так само з роботою. Якщо ви намагаєтеся встановити здорові кордони між роботою та особистим життям, не тримайте постійно включеними телефон і комп'ютер. Якщо вам доводиться включати телефон, щоб перевірити пошту або робочі чати, ви серйозно подумаєте, перш ніж зробити це.
Обстановка теж може допомогти, якщо ви часто думаєте про офісні проблеми. Створіть вдома простір, який ніяк не будете нагадувати про роботу. Це може бути кімната або невеликий затишний куточок, де ви читатимете чи будите займатися йогою. Чим більше ви асоціюєте цей простір зі справами, не пов'язаними з роботою, тим легше вам буде використовувати його, щоб відволіктися від нав'язливих думок.
Прагнення відключитися від роботи може повалити вас у тривожний стан. Зрештою ви можете пропустити важливий лист або недостатньо добре виконати ключове завдання. В такому випадку, найкращий спосіб зменшити занепокоєння, на думку експертів, – це поставити себе в страшну ситуацію й поступово усвідомити, що насправді вона не становить загрози.
Якщо ваша проблема полягає в тому, що ви постійно боїтеся пропустити важливий лист, проведіть цілий вечір, не перевіряючи електронну пошту. Ви виявите, що вся робота, яку потрібно зробити, буде чекати вас вранці – це нормально. Потім збільште кількість часу, коли не будете заглядати в поштову скриньку. Спробуйте провести один вихідний, нічого не перевіряючи. Потім цілих два вихідних! Ви можете виявити, що багатьом людям вдалося вирішити виниклі питання самостійно, без вашого втручання. Крім того, ви повернетеся до роботи з більшою енергією та цікавими ідеями, тому що взяли невелику відпустку.
Мабуть багатьом з нас знайома ситуація, коли прийшовши додому з роботи, ввечері сідаєте за читання ще одного, останнього звіту. Або перед сном не можете відірватися від електронної пошти. Або рано вранці усвідомлюєте, що мозок сортує довгий список робочих завдань. Ми знаємо, що відпочинок потрібен, але часто не можемо на нього налаштуватися. Jobs.ua вибрав поради з останніх друкованих новинок, які повинні допомогти дотримуватися життєвого балансу.
Змінюватися в кращий бік, безперечно, варто. Та чи треба прив’язуватися до конкретної дати — Нового року, понеділка, першого числа? Спробуємо розібратися в цій статті.
В наш час недостатньо просто йти в ногу з часом. Потрібні інновації, щоб досягати успіху в бізнесі чи кар’єрі. А щоб створювати інновації, потрібні люди з інноваційним мисленням. Простіше кажучи, лідери. Розбираємося, як «прокачати» силу людських зв’язків у 2025 році, бо це справжній каталізатор майбутніх здобутків.
Опанування технік саморегуляції, пошук власних ресурсів для відновлення енергії стають справжнім викликом сьогодення. Розвиток таких навичок є критично важливим скілом для підтримки ментального здоров’я. Ми підібрали для вас дієві поради, як підтримати працівників під час кризи.
Робота HR-спеціаліста містить чимало викликів. Трапляється так, що кандидат технічно підкований на всі сто, але із soft skills спостерігаються проблеми. Що треба знати досвідченому HR-фахівцю, щоб коректно відмовити кандидату?
Кандидати не люблять виконувати тестові завдання, факт. Цьому є цілком логічне пояснення: банально витрачений час. Якщо не візьмуть на роботу, цей час буде змарновано. Тож давайте розберемося, тестові завдання це все-таки перевірка здібностей чи безкоштовна праця на недобросовісного роботодавця?