Для будь-якої сучасної людини робота і кар’єрне зростання – важливі аспекти життя. Напевне, багатьом хочеться в повній мірі розкрити і реалізувати внутрішній потенціал, завоювати повагу колег і керівника. Для досягнення бажаних цілей необхідно не лише бути висококласним спеціалістом, а й вміти налагоджувати контакт з людьми. Дуже важливо бути у хороших взаєминах з керівником, оскільки саме від нього у значній мірі залежить просування по кар’єрних сходах.
Керівники доволі часто звертають увагу на те, як підлеглі спілкуються між собою. Для того щоб склалось позитивне враження, потрібно притримуватись таких рекомендацій:
Необхідно показати, що ви зацікавлені в успіху компанії. Потрібно добросовісно працювати і завжди попереджувати про будь-які негаразди. Дуже важливо бути пунктуальним працівником, який виконує обіцяне.
Не варто намагатись якомога частіше потрапити в поле зору шефа, постійного закидати його новими ідеями, аби була помітна активна робота. Насправді, подібна поведінка лише дратує. Але не потрібно і уникати боса, бо з’являться підозри про те, що робота виконується неефективно.
Варто з розумінням ставитись до того, що можуть попросити працювати понаднормово. В такому випадку не потрібно відмовляти, але надто часто погоджуватись виходити на роботу у вихідні не варто.
Мабуть, кожному з нас тривожно, коли керівник викликає «на килим». На жаль, ніхто з нас не застрахований від помилок. І треба розуміти, що бос має право бути твердим і суворим. То що ж робити в такому випадку?
Перш за все не варто панікувати. Потрібно спокійно вислухати керівника і оцінити, наскільки зауваження справедливі. Найкращий варіант – визнати свої помилки. Ні в якому випадку не потрібно перекладати відповідальність на інших людей. Це лише продемонструє вашу незрілість.
Буває і так, що бос шукає жертву, котра вислухає всі претензії. В такому випадку варто вислухати і спокійно реагувати на емоції.
Якщо нерви все-таки здають, то не потрібно плакати чи намагатись видавити із себе сльози. Багатьох людей така поведінка лише розізлить. В офіс краще зберігати холоднокровність.
Суперечки виникають в будь-якому колективі. Вони бувають як з вини працівників, так і керівників. Важливо знати, як правильно реагувати на деструктивні конфлікти.
Інколи буває таке, що бос кричить на підлеглих і принижує їх. Причини такої поведінки можуть бути найрізноманітнішими – наприклад, у людини просто здали нерви. До цього варто поставитись з розумінням. В таких ситуаціях не варто кричати і відповідати на образи тим же. Потрібно поводитись дипломатично і продовжувати вести розмову спокійним тоном.
Деяким здається, що начальник придирається. В такій ситуації варто подумати, чи є в цьому ваша провина. Наприклад, потрібно проаналізувати, чи робите ви багато помилок, порушуєте корпоративні правила і стандарти. Якщо все гаразд, то найкращий варіант – не реагувати на придирки. Відповідати рекомендується тільки на ті зауваження, що стосуються вас безпосередньо. Не буде зайвим уточнити, чого від вас очікує шеф.
Зміна керівника у більшості людей викликає стрес. Це цілком зрозуміло, адже доведеться налагоджувати комунікацію заново. Для того щоб адаптація пройшла просто і без особливих проблем, варто дотримуватись деяких рекомендацій:
Не варто горювати і говорити про те, що раніше було краще. Проблеми потрібно вирішувати по мірі того, як вони з’являються. Необхідно навчитись ефективно працювати в різних умовах. Це буде характеризувати вас як хорошого спеціаліста.
Для того щоб налагодити ефективну комунікацію з керівником, потрібно співпрацювати з ним, а не бути в опозиції. Хороший варіант – обговорювати нюанси роботи, висловлювати власну думку і проявляти ініціативу.
Загалом, для налагодження нормальних контактів з шефом варто бути комунікабельною і доброзичливою людиною. Важлива зацікавленість співрозмовником. Не потрібно зациклюватись лише на собі, своїй роботі і досягненнях. Відкритість, освіченість і професіоналізм – риси, які зроблять вас хорошим співробітником.
Прояви дискримінації на співбесідах зазвичай не вибиваються зі стандартного кола питань. Хоча іноді HR-спеціалісти можуть і здивувати. Сьогодні з’ясовуємо, як відповідати кандидату в подібних ситуаціях.
Ще в часи пандемії фрилансерські заробітки для багатьох українців стали справжнім порятунком. Відтак чимало батьків усвідомили просту істину: потрібно не лише вчити дітей фінансовій грамотності, а й зацікавлювати дитину фрилансом. Як це робити? Детальніше читайте в статті.
Робочі зустрічі не завжди минають ефективно, бажані результати залежать від низки факторів. Чому так відбувається і як цьому запобігти, — читайте в статті.
Насправді це серйозна проблема багатьох людей, тобто вміння працювати з власною агресією. З’ясуємо разом з Jobs.ua, як правильно працювати з агресією і знайти їй краще застосування, аніж ображати одне одного в соцмережах.
Змінюватися в кращий бік, безперечно, варто. Та чи треба прив’язуватися до конкретної дати — Нового року, понеділка, першого числа? Спробуємо розібратися в цій статті.