Для будь-якої сучасної людини робота і кар’єрне зростання – важливі аспекти життя. Напевне, багатьом хочеться в повній мірі розкрити і реалізувати внутрішній потенціал, завоювати повагу колег і керівника. Для досягнення бажаних цілей необхідно не лише бути висококласним спеціалістом, а й вміти налагоджувати контакт з людьми. Дуже важливо бути у хороших взаєминах з керівником, оскільки саме від нього у значній мірі залежить просування по кар’єрних сходах.
Керівники доволі часто звертають увагу на те, як підлеглі спілкуються між собою. Для того щоб склалось позитивне враження, потрібно притримуватись таких рекомендацій:
Необхідно показати, що ви зацікавлені в успіху компанії. Потрібно добросовісно працювати і завжди попереджувати про будь-які негаразди. Дуже важливо бути пунктуальним працівником, який виконує обіцяне.
Не варто намагатись якомога частіше потрапити в поле зору шефа, постійного закидати його новими ідеями, аби була помітна активна робота. Насправді, подібна поведінка лише дратує. Але не потрібно і уникати боса, бо з’являться підозри про те, що робота виконується неефективно.
Варто з розумінням ставитись до того, що можуть попросити працювати понаднормово. В такому випадку не потрібно відмовляти, але надто часто погоджуватись виходити на роботу у вихідні не варто.
Мабуть, кожному з нас тривожно, коли керівник викликає «на килим». На жаль, ніхто з нас не застрахований від помилок. І треба розуміти, що бос має право бути твердим і суворим. То що ж робити в такому випадку?
Перш за все не варто панікувати. Потрібно спокійно вислухати керівника і оцінити, наскільки зауваження справедливі. Найкращий варіант – визнати свої помилки. Ні в якому випадку не потрібно перекладати відповідальність на інших людей. Це лише продемонструє вашу незрілість.
Буває і так, що бос шукає жертву, котра вислухає всі претензії. В такому випадку варто вислухати і спокійно реагувати на емоції.
Якщо нерви все-таки здають, то не потрібно плакати чи намагатись видавити із себе сльози. Багатьох людей така поведінка лише розізлить. В офіс краще зберігати холоднокровність.
Суперечки виникають в будь-якому колективі. Вони бувають як з вини працівників, так і керівників. Важливо знати, як правильно реагувати на деструктивні конфлікти.
Інколи буває таке, що бос кричить на підлеглих і принижує їх. Причини такої поведінки можуть бути найрізноманітнішими – наприклад, у людини просто здали нерви. До цього варто поставитись з розумінням. В таких ситуаціях не варто кричати і відповідати на образи тим же. Потрібно поводитись дипломатично і продовжувати вести розмову спокійним тоном.
Деяким здається, що начальник придирається. В такій ситуації варто подумати, чи є в цьому ваша провина. Наприклад, потрібно проаналізувати, чи робите ви багато помилок, порушуєте корпоративні правила і стандарти. Якщо все гаразд, то найкращий варіант – не реагувати на придирки. Відповідати рекомендується тільки на ті зауваження, що стосуються вас безпосередньо. Не буде зайвим уточнити, чого від вас очікує шеф.
Зміна керівника у більшості людей викликає стрес. Це цілком зрозуміло, адже доведеться налагоджувати комунікацію заново. Для того щоб адаптація пройшла просто і без особливих проблем, варто дотримуватись деяких рекомендацій:
Не варто горювати і говорити про те, що раніше було краще. Проблеми потрібно вирішувати по мірі того, як вони з’являються. Необхідно навчитись ефективно працювати в різних умовах. Це буде характеризувати вас як хорошого спеціаліста.
Для того щоб налагодити ефективну комунікацію з керівником, потрібно співпрацювати з ним, а не бути в опозиції. Хороший варіант – обговорювати нюанси роботи, висловлювати власну думку і проявляти ініціативу.
Загалом, для налагодження нормальних контактів з шефом варто бути комунікабельною і доброзичливою людиною. Важлива зацікавленість співрозмовником. Не потрібно зациклюватись лише на собі, своїй роботі і досягненнях. Відкритість, освіченість і професіоналізм – риси, які зроблять вас хорошим співробітником.
Досліджуючи біографії заможних людей, мимоволі впадає в око важлива деталь. Такі люди ще змалку вчилися заробляти гроші. Пропонуємо разом з Jobs.ua поговорити про основи фінансової грамотності, які варто передати власним дітям як цінну й життєво необхідну навичку.
Сьогодні, 7 березня, стартувала національна кампанія Дай собі шанс. Це чудовий спосіб проявити себе в бізнесі, фрилансі чи кар’єрі. На вас, дорогі жінки, чекають різноманітні активності, серед яких виділимо безкоштовні освітні курси, подкаст і відеоманіфест для мотивації і підняття духу.
Без дисципліни великих вершин не досягнути. Для сходження на багатотисячники, якщо висловлюватися альпіністськими метафорами, без належної підготовки не впоратися. То як її розвивати, ту дисципліну? З’ясовуємо разом із Jobs.ua, як розвинути в собі цю важливу навичку.
Вистачить однієї нещирої, фальшивої людини в діловому оточенні, щоб якоїсь миті все рухнуло, наче доміно. Як у відомій приказці, коли ложка дьогтю псує бочку меду. Пропонуємо з’ясувати, яких людей краще уникати, щоб максимально убезпечити бізнес від нещирих представників homo sapiens.
Як «приручати» мозок з користю для себе? В цій статті розповідаємо про ті способи розвитку креативності, про які мало хто говорить насправді, бо не надає цьому значення. А даремно.