UARU
Ваш акаунт не активовано. Перевірте пошту. 
  1. Робота в Україні
  2. Публікації про роботу
  3. Все про роботу
  4. Кар'єра
  5. Як знайти спільну мову з керівником

Як знайти спільну мову з керівником

19.01.2020 929
Як знайти спільну мову з керівником

Як знайти спільну мову з керівником

19.01.2020     929

Для будь-якої сучасної людини робота і кар’єрне зростання – важливі аспекти життя. Напевне, багатьом хочеться в повній мірі розкрити і реалізувати внутрішній потенціал, завоювати повагу колег і керівника. Для досягнення бажаних цілей необхідно не лише бути висококласним спеціалістом, а й вміти налагоджувати контакт з людьми. Дуже важливо бути у хороших взаєминах з керівником, оскільки саме від нього у значній мірі залежить просування по кар’єрних сходах.

Нюанси спілкування з начальником

Керівники доволі часто звертають увагу на те, як підлеглі спілкуються між собою. Для того щоб склалось позитивне враження, потрібно притримуватись таких рекомендацій:

  • пам’ятайте про ввічливість і доброзичливість. Не варто провокувати конфлікти, спілкуватись на підвищених тонах;
  • не розпускайте плітки. Навіть якщо інші колеги обговорюють когось, в такі розмови не варто встрявати;
  • хваліть за конкретні успіхи в роботі. Важливо не лестити, а саме щиро робити компліменти.

Необхідно показати, що ви зацікавлені в успіху компанії. Потрібно добросовісно працювати і завжди попереджувати про будь-які негаразди. Дуже важливо бути пунктуальним працівником, який виконує обіцяне.

Не варто намагатись якомога частіше потрапити в поле зору шефа, постійного закидати його новими ідеями, аби була помітна активна робота. Насправді, подібна поведінка лише дратує. Але не потрібно і уникати боса, бо з’являться підозри про те, що робота виконується неефективно.

Варто з розумінням ставитись до того, що можуть попросити працювати понаднормово. В такому випадку не потрібно відмовляти, але надто часто погоджуватись виходити на роботу у вихідні не варто.

Як спілкуватись один на один

Мабуть, кожному з нас тривожно, коли керівник викликає «на килим». На жаль, ніхто з нас не застрахований від помилок. І треба розуміти, що бос має право бути твердим і суворим. То що ж робити в такому випадку?

Перш за все не варто панікувати. Потрібно спокійно вислухати керівника і оцінити, наскільки зауваження справедливі. Найкращий варіант – визнати свої помилки. Ні в якому випадку не потрібно перекладати відповідальність на інших людей. Це лише продемонструє вашу незрілість.

Буває і так, що бос шукає жертву, котра вислухає всі претензії. В такому випадку варто вислухати і спокійно реагувати на емоції.

Якщо нерви все-таки здають, то не потрібно плакати чи намагатись видавити із себе сльози. Багатьох людей така поведінка лише розізлить. В офіс краще зберігати холоднокровність.

Як вирішувати конфлікти

Суперечки виникають в будь-якому колективі. Вони бувають як з вини працівників, так і керівників. Важливо знати, як правильно реагувати на деструктивні конфлікти.

Інколи буває таке, що бос кричить на підлеглих і принижує їх. Причини такої поведінки можуть бути найрізноманітнішими – наприклад, у людини просто здали нерви. До цього варто поставитись з розумінням. В таких ситуаціях не варто кричати і відповідати на образи тим же. Потрібно поводитись дипломатично і продовжувати вести розмову спокійним тоном.

Деяким здається, що начальник придирається. В такій ситуації варто подумати, чи є в цьому ваша провина. Наприклад, потрібно проаналізувати, чи робите ви багато помилок, порушуєте корпоративні правила і стандарти. Якщо все гаразд, то найкращий варіант – не реагувати на придирки. Відповідати рекомендується тільки на ті зауваження, що стосуються вас безпосередньо. Не буде зайвим уточнити, чого від вас очікує шеф.

відносини с начальником

Як спілкуватись з новим босом

Зміна керівника у більшості людей викликає стрес. Це цілком зрозуміло, адже доведеться налагоджувати комунікацію заново. Для того щоб адаптація пройшла просто і без особливих проблем, варто дотримуватись деяких рекомендацій:

  • не ігноруйте знайомство. Найкращий варіант – проявити щире зацікавлення до нового члена колективу, привітати з призначенням на керівну посаду;
  • позбавтесь упереджень. Не потрібно сприймати призначення нового боса як щось негативне, доволі часто зміни ведуть до покращення;
  • зрозумійте, що людині потрібно адаптуватись. Часто керівника уявляють як робота, котрий роздає вказівки. Це не завжди так. Новий шеф теж хвилюється і старається стати частиною колективу.

Не варто горювати і говорити про те, що раніше було краще. Проблеми потрібно вирішувати по мірі того, як вони з’являються. Необхідно навчитись ефективно працювати в різних умовах. Це буде характеризувати вас як хорошого спеціаліста.

Для того щоб налагодити ефективну комунікацію з керівником, потрібно співпрацювати з ним, а не бути в опозиції. Хороший варіант – обговорювати нюанси роботи, висловлювати власну думку і проявляти ініціативу.

Загалом, для налагодження нормальних контактів з шефом варто бути комунікабельною і доброзичливою людиною. Важлива зацікавленість співрозмовником. Не потрібно зациклюватись лише на собі, своїй роботі і досягненнях. Відкритість, освіченість і професіоналізм – риси, які зроблять вас хорошим співробітником.

Читайте також

  • Як стати дата-аналітиком і чим він займається22 грудень, 2023

    Пропонуємо вам познайомитися з перспективною сучасною професією, яка допомагає компаніям приймати рішення на основі даних, а не інтуїтивно.

  • Новорічні знижки на сайт Jobs.ua22 грудень, 2023

    Jobs.ua хоче привітати вас з наступаючим Новим 2024 роком і порадувати новорічними святковими знижками!

  • Як спорт сприяє кар'єрі21 грудень, 2023

    Спостереження доводять, що спортивні люди витривалі та цілеспрямовані, саме тому вони віддадуть перевагу при прийомі на роботу співробітникам, які мають в інтересах спорт. А психологи стверджують, що заняття спортом не лише сприяють фізичному здоров’ю, а й поліпшенню душевного та психологічного стану. Пропонуємо і вам ознайомитись із цими очевидними фактами в цій статті на Jobs.ua і віддати перевагу фізичним вправам.

  • Як правильно написати лист-пояснення19 грудень, 2023

    Скласти лист-пояснення про власну відсутність на робочому місці чи порушення певних робочих режимів не так уже і складно. Обов’язково скористайтесь зазначеними в цій статті порадами.


↑ Вгору