UARU
Ваш акаунт не активовано. Перевірте пошту. 
  1. Робота в Україні
  2. Публікації про роботу
  3. Все про роботу
  4. Особисті якості на роботі
  5. Як зосередитися на важливому

Як зосередитися на важливому

30.10.2020 373
Як зосередитися на важливому

Як зосередитися на важливому

30.10.2020     373

Уявіть собі скільки б ми могли зробити й досягти, якщо б завжди були зосереджені й не відволікалися. Насправді ж, чим серйозніше й складніше завдання стоїть перед нами, тим більше ми стаємо неуважними, відволікаємося на різні дрібниці, відтягуючи його виконання. Про те наскільки корисно в ці моменти було б вийти з соцмереж і вимкнути всі гаджети, знають всі. Тому разом з jobs.ua пропонуємо звернути увагу на ще кілька порад, щоб працювати більш ефективно.

Сигнал для оточуючих

Одна з головних проблем, яка заважає зосереджено працювати, – це постійні запитання від колег чи домашніх, коли ви працюєте вдома. Кілька років тому американські вчені проводили дослідження в лікарнях на тему: часті причини, через що медсестри плутають ліки, виписані хворим. З'ясувалося, що в той момент, коли треба роздавати необхідні ліки, медсестри відволікаються в середньому по 5-10 разів. Для уникнення в подальшому подібних помилок керівництво лікарень стало роздавати медсестрам помаранчеві жилети: надягаючи їх, вони давали знак оточуючим, що зайняті. І помилок стало на 88% менше!

Таку ж тактику можна застосувати й на роботі. На папері зробіть напис «Зараз мені треба бути зосередженим і уважним. Підійдіть пізніше, будь ласка», і розмістіть його біля свого робочого місця так, щоб було видно.

Якщо змушені працювати вдома, можна придумати й використовувати щось значно яскравіше й помітніше. Наприклад, дружина одного з відомих журналістів, купила собі ободок на голову з маленькими різнокольоровими яскравими лампочками, назвала це «короною концентрації». Діти та інші домашні, бачачи таку корону на голові розуміли, що маму не можна турбувати.

Поділіть завдання на частини

Спосіб, про який ми не раз писали, й він насправді працює – розділити головне завдання на частини. Зосередившись на дрібних справах, виконуючи одну за одною, ви не будете думати про глобальну мету. Адже великий обсяг роботи буде вводити в глухий кут й знижуватиме продуктивність. А так ви просто уважно зосередитеся на завершенні кожного завдання, спокійно переходячи на виконання наступного Важливо не те, чи співвідносяться ваші поточні досягнення з кінцевою метою, а те, що ви дієте послідовно.

Вигадайте звичку

Це ніби ритуал, який повторюватимете щодня, перед тим як почати роботу. Він дасть вашому мозку сигнал – час зосередитися. Ви можете обрати для себе будь-що: увімкнути улюблену музичну композицію, зробити кілька глибоких вдихів або випити кави. Тут головне, як і кожну звичку, виконувати в однаковій послідовності. Тоді підсвідомість вже буде пов'язувати цю дія з переходом в стан, в якому ви найбільш уважні, зосереджені й продуктивні.

Поспіть

Науковці звертають нашу увагу на те, що людський мозок (а саме лобові його частки) ефективно обробляють інформацію лише протягом 13 годин. Тому всі найважливіші справи краще вирішувати зранку протягом п'яти годин після того, як проснулися. У випадку, якщо справ ще вистачає, а часу пройшло багато, експерти радять трохи поспати вдень. Адже якщо сну було мало, наш мозок відразу це відчуває, особливо префронтальная кора, а тіло виробляє велику кількість гормонів стресу. Як результат – знижується самоконтроль. Тому дуже важливо спати вісім годин щоночі. А якщо такої можливості немає – доповнюйте недосип денним сном.

Читайте також

  • Чому ми полишаємо вивчення англійської на пів дорозі?14 лютий, 2025

    Ох уже ця англійська! Куди не глянь, в сучасному світі без неї не обійтися. І поки друзі та колеги вільно — чи майже вільно — знають цю прекрасну мову, ви ніяк не зберетеся її вивчити. Знайомо? Якщо так, Jobs.ua пропонує розглянути найпоширеніші проблеми, чому ми кидаємо вчити англійську на пів дорозі.

  • Ключові тренди на робочому місці, які формуватимуть 2025 рік12 лютий, 2025

    Світовий ринок праці намагається встигати за новітніми трендами, хоча в наш час все змінюється з блискавичною швидкістю. Та все ж спробуємо окреслити ключові тренди 2025-го року, які впливатимуть на робочі місця в усіх куточках світу.

  • Бізнес, творчість, штучний інтелект: вчимося зараз, щоб потім не відставати10 лютий, 2025

    Працюєте на творчій ниві і переживаєте за те, як ШІ змінить «баланс сил» у вашій професії? Продаєте товари чи послуги і хочете оптимізувати бізнес процеси з використанням штучного інтелекту? З’ясуємо, як «подружитися» з АІ, щоб не відстати в майбутньому від своїх конкурентів.

  • Що не забути взяти на навчання за кордоном? 9 лютий, 2025

    Нещодавно ми писали, як обрати навчання в магістратурі за кордоном. Сьогодні пропонуємо вашій увазі топову підбірку нагадувань, що взяти з собою, якщо плануєте навчатися в іншій країні.

  • Магістратура за кордоном: де навчатися українцям? 7 лютий, 2025

    Перед українцями, які планують навчатися в магістратурі за кордоном, постають цілком закономірні питання: в якій країні навчатися, який ВНЗ обрати? Університетів сотні, обрати доведеться один. В цій статті ми розкажемо, на які речі треба передусім звернути увагу українцям, які хочуть навчатися в магістратурі за кордоном.


Часто шукають

↑ Вгору