UARU
Ваш акаунт не активовано. Перевірте пошту. 
  1. Робота в Україні
  2. Публікації про роботу
  3. Все про роботу
  4. Особисті якості на роботі
  5. Як зосередитися на важливому

Як зосередитися на важливому

30.10.2020 358
Як зосередитися на важливому

Як зосередитися на важливому

30.10.2020     358

Уявіть собі скільки б ми могли зробити й досягти, якщо б завжди були зосереджені й не відволікалися. Насправді ж, чим серйозніше й складніше завдання стоїть перед нами, тим більше ми стаємо неуважними, відволікаємося на різні дрібниці, відтягуючи його виконання. Про те наскільки корисно в ці моменти було б вийти з соцмереж і вимкнути всі гаджети, знають всі. Тому разом з jobs.ua пропонуємо звернути увагу на ще кілька порад, щоб працювати більш ефективно.

Сигнал для оточуючих

Одна з головних проблем, яка заважає зосереджено працювати, – це постійні запитання від колег чи домашніх, коли ви працюєте вдома. Кілька років тому американські вчені проводили дослідження в лікарнях на тему: часті причини, через що медсестри плутають ліки, виписані хворим. З'ясувалося, що в той момент, коли треба роздавати необхідні ліки, медсестри відволікаються в середньому по 5-10 разів. Для уникнення в подальшому подібних помилок керівництво лікарень стало роздавати медсестрам помаранчеві жилети: надягаючи їх, вони давали знак оточуючим, що зайняті. І помилок стало на 88% менше!

Таку ж тактику можна застосувати й на роботі. На папері зробіть напис «Зараз мені треба бути зосередженим і уважним. Підійдіть пізніше, будь ласка», і розмістіть його біля свого робочого місця так, щоб було видно.

Якщо змушені працювати вдома, можна придумати й використовувати щось значно яскравіше й помітніше. Наприклад, дружина одного з відомих журналістів, купила собі ободок на голову з маленькими різнокольоровими яскравими лампочками, назвала це «короною концентрації». Діти та інші домашні, бачачи таку корону на голові розуміли, що маму не можна турбувати.

Поділіть завдання на частини

Спосіб, про який ми не раз писали, й він насправді працює – розділити головне завдання на частини. Зосередившись на дрібних справах, виконуючи одну за одною, ви не будете думати про глобальну мету. Адже великий обсяг роботи буде вводити в глухий кут й знижуватиме продуктивність. А так ви просто уважно зосередитеся на завершенні кожного завдання, спокійно переходячи на виконання наступного Важливо не те, чи співвідносяться ваші поточні досягнення з кінцевою метою, а те, що ви дієте послідовно.

Вигадайте звичку

Це ніби ритуал, який повторюватимете щодня, перед тим як почати роботу. Він дасть вашому мозку сигнал – час зосередитися. Ви можете обрати для себе будь-що: увімкнути улюблену музичну композицію, зробити кілька глибоких вдихів або випити кави. Тут головне, як і кожну звичку, виконувати в однаковій послідовності. Тоді підсвідомість вже буде пов'язувати цю дія з переходом в стан, в якому ви найбільш уважні, зосереджені й продуктивні.

Поспіть

Науковці звертають нашу увагу на те, що людський мозок (а саме лобові його частки) ефективно обробляють інформацію лише протягом 13 годин. Тому всі найважливіші справи краще вирішувати зранку протягом п'яти годин після того, як проснулися. У випадку, якщо справ ще вистачає, а часу пройшло багато, експерти радять трохи поспати вдень. Адже якщо сну було мало, наш мозок відразу це відчуває, особливо префронтальная кора, а тіло виробляє велику кількість гормонів стресу. Як результат – знижується самоконтроль. Тому дуже важливо спати вісім годин щоночі. А якщо такої можливості немає – доповнюйте недосип денним сном.

Читайте також

  • Вчитися у всіх, не наслідувати нікого12 листопад, 2024

    Новачок на роботі. До нього завжди придивляються. Від того наскільки новий співробітник уважний, тактовний та обачний залежить, як його прийме колектив, як складатимуться взаємини з керівництвом. Треба докласти чимало зусиль, щоб перше враження було гідним, адже другого шансу може й не бути.

  • Як все пам’ятати, а не забувати?22 жовтень, 2024

    В сучасному ритмі життя, коли треба скрізь встигнути і багато чого зробити, наша пам'ять час від часу дає збій. Не завжди пам'ятаємо, де лежать документи, забуваємо про заплановану зустріч, вийшовши з дому, важко згадуємо, чи вимкнули з розетки праску тощо. А причина такого збою – перевтома, часті хвилювання, і, як не дивно, одноманітність.

  • Читання в юному віці – кар'єра у майбутньому 28 вересень, 2024

    Підвищення по службі чи в іншій діяльності, досягнення популярності, слави тощо – це все кар'єра. А з чого починається це сходження і коли? На це запитання дає відповідь соціолог із Оксфорда Марк Тейлор.

  • Як полегшити вихід на роботу після відпустки? 8 вересень, 2024

    Декілька порад від наших експертів про те, як, повернувшись до роботи, правильно застосувати «відновлений багаж сил».

  • Піднімайся і йди30 серпень, 2024

    Впавши, піднімаємося, обтрушуємо одяг, хочемо зробити крок, але біль у забитих колінах не дає ступити. Адже йти треба, хоча б до медпункту. Одні встають і, перемагаючи біль, йдуть далі, а в інших сил вистачає лише до кабінету лікаря або самому перев'язати собі рани, а деякі не можуть навіть піднятися від сильних забитих місць, розчарування та зневіри. Що робити і як допомогти собі?


↑ Вгору