На продуктивність нашої роботи впливає безліч факторів. Зазвичай, наприклад, більш продуктивними є люди, які дотримуються здорового образу життя або ті, для кого робота є насправді улюбленою справою. Проте, стати більш продуктивним у роботі та проводити робочі дні з максимальним позитивом може кожен з нас, при тому, почати так жити можливо у будь-який момент.
Головне в такій справі – правильно та максимально бадьоро розпочати свій день. Отримав позитив з самого ранку, людина збереже такий настрій протягом дня, а згодом, настільки звикне до цього, що вже ніхто та ніщо не зможе збити її з обраного шляху.
Здебільше, люди розпочинають ранок в стилі «як доведеться», де головною метою є не спізнитися на роботу. Але просто покинутися, часто із ненавистю до будильнику, який заважає, умитися, почистити зуби та сьорбнути кави (ну, в кращому випадку – поснідати), буває надто замало для того, щоб ваш день пройшов із користю для вас та вашої роботи.
Ті, хто розуміється на ефективному використанні часу та збереженню здоров’я людини, як й більшість психологів, впевнені: для того, щоб отримати по-справжньому «правильний день» необхідно налаштуватися на це від самого моменту, коли ви щойно відкрили очі та прокинулися. готуватися до роботи з моменту пробудження. Ось, що вам треба зробити, для того, щоб провести робочий день із максимальною користю та ефективністю.
По-перше, для вдалого пробудження треба підготуватися ще з вечору. Це не лише стосується морального налаштування на необхідне пробудження у певний час, а й зовсім конкретних речей. Наприклад, краще поцікавитися погодою, яку передбачають на завтра синоптики. Виходячи з цього, ретельно підібрати одяг, в якому вам буде зручно та комфортно морально. Навіть до вживання кава, також можна підготуватися, заздалегідь насипав розчинну каву у чашку або зарядив з вечора власну кавоварку. Це все збереже вам ранковий час та дозволить без поспіху зібратися та поснідати.
Також, непогано скласти список завдань на завтра, враховуючи все, що вам необхідно буде зробити та намагаючись розподілити справи за часом.
По-друге, оскільки вечірня підготовка розвантажила ваш ранок, непогано використати час, який звільнився на те, щоб ще раз проглянути список необхідних справ, скорегувати його та ввести можливі правки вже «на свіжу голову». До речі, список можна не лише складати на папері. Сьогодні для цього існує безліч зручних електронних додатків, які нагадають вам про те, що необхідно зробити протягом дня.
У випадках, коли у вас зовсім не виходить робити необхідні ранкові справи у спокійному темпі, спробуйте починати свій день на півгодини раніше. Це дозволить вам уникнути ранкової паніки на момент зборів та згодом, визволить вільний час ту підготовку (ранкову) про яку йшла мова вище.
Також, не можна нехтувати сніданком. Саме спокійний сніданок на який ви маєте час здатен суттєво покращити ваш день на роботі, як у сенсі ефективності, так й у сенсі вашого позитивного настрою та здоров’я взагалі.
Протягом робочого дня, намагайтеся виконувати необхідні справи поступово – одна за одною, уникаючи паніки та намагання залишити одну справу, та «швиденько» зробити щось по-легше.
Ще одна досить корисна порада: намагайтеся хоча би трохи прогулятися перед роботою пішки. Наприклад, це можна зробити якщо вийти з транспорту на зупинку-дві раніше. Така прогулянка за порадою психологів не лише допоможе розім’яти м’язи та вдосконалити кровообіг у вашому організмі, а й дасть час на те, щоб ще раз ретельно проаналізувати свої справи, внести коригування дій та просто насолодитися ранкомперед роботою.
Такі самі прогулянки треба робити хоча би раз у день під час обідньої перерви. Це також, не лише посприяє гарному засвоєнню їжі але й допоможе розвантажити ваші думки, отримати нову порцію позитиву та створить позитивний ефект, як від спортивних вправ.
Опанування технік саморегуляції, пошук власних ресурсів для відновлення енергії стають справжнім викликом сьогодення. Розвиток таких навичок є критично важливим скілом для підтримки ментального здоров’я. Ми підібрали для вас дієві поради, як підтримати працівників під час кризи.
Робота HR-спеціаліста містить чимало викликів. Трапляється так, що кандидат технічно підкований на всі сто, але із soft skills спостерігаються проблеми. Що треба знати досвідченому HR-фахівцю, щоб коректно відмовити кандидату?
Кандидати не люблять виконувати тестові завдання, факт. Цьому є цілком логічне пояснення: банально витрачений час. Якщо не візьмуть на роботу, цей час буде змарновано. Тож давайте розберемося, тестові завдання це все-таки перевірка здібностей чи безкоштовна праця на недобросовісного роботодавця?
Дорогі партнери, колеги, друзі!
Щиро вітаємо вас із Різдвом Христовим та Новим роком!
Шановні клієнти!
Напередодні нового року пропонуємо знижки на період з 23 грудня по 31 січня.