UARU
Ваш акаунт не активовано. Перевірте пошту. 
  1. Робота в Україні
  2. Публікації про роботу
  3. Шукачу
  4. Поради шукачу
  5. Як зрозуміти, що компанія вам не підходить?

Як зрозуміти, що компанія вам не підходить?

27.10.2019 452Автор: Олександр Мавлідінов
Як зрозуміти, що компанія вам не підходить?

Як зрозуміти, що компанія вам не підходить?

27.10.2019     452Автор: 

Буває так, що довгоочікувана робота розчаровує. При цьому, немає різниці чого так сталося: навіть, при усіх інших задовільних її складових, деякі дрібниці можуть унеможливити вашу подальшу працю на цього роботодавця.

Таке буває, але краще намагатися усвідомлювати те, що компанія вам не підходить, ще на етапі співбесіди. Так, ви виключите багато негативних моментів із власного професійного життя та головне, не станете гаяти час на роботу, яку вже скоро, почнете знову міняти.

Тому, отримавши запрошення до співбесіди, не відволікайтеся тільки на те, щоб швидко сподобатися рекрутеру. Використайте цей час й на те, щоб самому спробувати роздивитися де-які основні аспекти з життя потенційного роботодавця.

Під час співбесіди

Зверніть увагу на те, як проходить саме інтерв’ю. Можливо вам стане помітна відстороненість рекрутерів, така собі байдужість до результатів співбесіди. У будь-якому разі, це поганий знак. Можливо, ваша кандидатура не зацікавила їх, й вони зробили вас «технічним» шукачем, якого вислуховують без уваги й суто «для кількості» опитаних кандидатів. Це вже прямий натяк на те, що вам тут не місце.

Ще гірше, коли умови роботи виявляються такими, що обумовлюють жахливу текучість кадрів. Тому, й рекрутер втомився вдавати з себе зацікавленого представника роботодавця.

Непрофесійна поведінка рекрутерів або когось з керівництва, хто був присутній на співбесіді, також має насторожувати. Погано, коли потрапляєш на роботу, керовану такою «раптовою» особою. Якщо таких керманичів тут тримають вищі керівники, чи не має сенсу пошукати роботу ще трохи?

Не менш має насторожувати, й неоправданий високий рівень «стресових» питань та ситуацій під час співбесіди. Деякі методики доречні тільки там, де мова йдеться про реальну роботу в складних, ризикованих та стресових умовах. Все інше – лиха воля рекрутера, який невідомо з чого, починає пресувати, наприклад, кандидатів – продажників. Поміркуйте, чи бажаєте й далі спілкуватися із людьми, котрих влаштовує така «зустріч».

Також, не треба не помічати й такі характерні риси, що свідчать про занепад підприємства або про наявність шахрайських махінацій його керівництва:

  • суттєвий відтік кадрів, що свідчить про погане ставлення до робітників, проблеми із зарплатнею та інші негаразди у роботі;
  • відсутність чітких зобов’язань, що скоріше за все, закінчиться суміщенням посад, про які ви навіть й думати не бажали;
  • наявність цінностей компанії, які йдуть кардинально проти ваших власних життєвих та моральних цінностей.

робота не підходить

Ще, деякі «тривожні дзвіночки»

Наприклад, маючи нагоду ще під час співбесіди, або після неї потрапити на територію компанії чи виробництва, зверніть увагу на працівників, що зустрічаються вам на вашому шляху. Якщо, недоброзичливість, похмурість чи інші негативні прояви у поведінці можна одразу побачити у більшості з них – це прямий знак того, що тут не має тієї належної вдалим підприємствам атмосфери процвітання та єдності. Це дуже погано, оскільки ви маєте бути дуже специфічним та замкнутим у собі працівником, щоб просто досягти успіху у такій компанії.

Потрапивши вже на саму роботу, також не відволікайтеся від спостережень й намагайтеся якомога швидше виявити, чи відповідають обіцянки на співбесіді тому, що відбувається в компанії насправді.

Погано, коли «зарплатня, що немає обмежень» стає нереальною, навіть по-мінімуму очікувань, завдяки зависоким нормам роботи. Чи «гнучкий графік» одразу перетворюється на працю до того «поки не скажуть «досить», а можливості кар’єрного зростання виражені у киданні робітників з одного місця на інше. При цьому, насправді погано, коли все це помічаєш не одразу, згаяв свій час та нерви на негідного роботодавця.

Погодьтеся, що у такому разі, гораздо краще зрозуміти все якомога швидше. Тож, будьте уважні.

Читайте також

  • Банальності на співбесіді, яких краще уникати26 березень, 2025

    На співбесіді важливо виділитися з-поміж інших пошукачів, здобути статус головного претендента на вакансію. Як це зробити? Портал Jobs.ua пропонує розглянути банальні відповіді на співбесідах, яких краще уникати.

  • Як зберігати гостроту розуму після 30 років?24 березень, 2025

    Зберігати гостроту розуму впродовж життя конче необхідно, хоч і нелегко, якщо людина не розвивається і не тренує свій мозок. То як її тренувати, цю ліниву конячку під назвою Розум?

  • Щасливі спадкоємці багатіїв, або курйози зі світу великого бізнесу22 березень, 2025

    Портал з працевлаштування Jobs.ua підготував для вас добірку курйозних випадків зі світу великого бізнесу, коли отримати великі статки можуть цілком випадкові люди.

  • Європейський «відтік мізків» і шляхи вирішення проблеми19 березень, 2025

    Останні десятиліття чимало українців шукали кращого життя в Європі, щоб конвертувати свої знання і навички у високу зарплату. Проте в самій Європі з кваліфікованою робочою силою не все так безхмарно. З’ясовуємо разом із Jobs.ua, в чому полягає суть проблеми і як європейці намагаються цьому запобігти.

  • Затребувані і добре оплачувані професії в 2025 році: топ-3 найперспективніших17 березень, 2025

    Чимало людей бояться іти в ІТ, бо вважають, що для опанування професії розробника потрібно знати ледь не вищу математику. Це хибна думка, та сьогодні поговоримо не про це, а про затребувані й добре оплачувані професії в 2025 році. А кодити якщо й доведеться, то на вельми базовому рівні.


Часто шукають

↑ Вгору