Ваш акаунт не активовано. Перевірте пошту. 
  1. Робота в Україні
  2. Публікації про роботу
  3. Шукачу
  4. Поради шукачу
  5. Як зрозуміти, що компанія вам не підходить?

Як зрозуміти, що компанія вам не підходить?

27.10.2019 161Автор: Александр Мавлидинов
Як зрозуміти, що компанія вам не підходить?

Як зрозуміти, що компанія вам не підходить?

27.10.2019     161Автор: 

Буває так, що довгоочікувана робота розчаровує. При цьому, немає різниці чого так сталося: навіть, при усіх інших задовільних її складових, деякі дрібниці можуть унеможливити вашу подальшу працю на цього роботодавця.

Таке буває, але краще намагатися усвідомлювати те, що компанія вам не підходить, ще на етапі співбесіди. Так, ви виключите багато негативних моментів із власного професійного життя та головне, не станете гаяти час на роботу, яку вже скоро, почнете знову міняти.

Тому, отримавши запрошення до співбесіди, не відволікайтеся тільки на те, щоб швидко сподобатися рекрутеру. Використайте цей час й на те, щоб самому спробувати роздивитися де-які основні аспекти з життя потенційного роботодавця.

Під час співбесіди

Зверніть увагу на те, як проходить саме інтерв’ю. Можливо вам стане помітна відстороненість рекрутерів, така собі байдужість до результатів співбесіди. У будь-якому разі, це поганий знак. Можливо, ваша кандидатура не зацікавила їх, й вони зробили вас «технічним» шукачем, якого вислуховують без уваги й суто «для кількості» опитаних кандидатів. Це вже прямий натяк на те, що вам тут не місце.

Ще гірше, коли умови роботи виявляються такими, що обумовлюють жахливу текучість кадрів. Тому, й рекрутер втомився вдавати з себе зацікавленого представника роботодавця.

Непрофесійна поведінка рекрутерів або когось з керівництва, хто був присутній на співбесіді, також має насторожувати. Погано, коли потрапляєш на роботу, керовану такою «раптовою» особою. Якщо таких керманичів тут тримають вищі керівники, чи не має сенсу пошукати роботу ще трохи?

Не менш має насторожувати, й неоправданий високий рівень «стресових» питань та ситуацій під час співбесіди. Деякі методики доречні тільки там, де мова йдеться про реальну роботу в складних, ризикованих та стресових умовах. Все інше – лиха воля рекрутера, який невідомо з чого, починає пресувати, наприклад, кандидатів – продажників. Поміркуйте, чи бажаєте й далі спілкуватися із людьми, котрих влаштовує така «зустріч».

Також, не треба не помічати й такі характерні риси, що свідчать про занепад підприємства або про наявність шахрайських махінацій його керівництва:

  • суттєвий відтік кадрів, що свідчить про погане ставлення до робітників, проблеми із зарплатнею та інші негаразди у роботі;
  • відсутність чітких зобов’язань, що скоріше за все, закінчиться суміщенням посад, про які ви навіть й думати не бажали;
  • наявність цінностей компанії, які йдуть кардинально проти ваших власних життєвих та моральних цінностей.

робота не підходить

Ще, деякі «тривожні дзвіночки»

Наприклад, маючи нагоду ще під час співбесіди, або після неї потрапити на територію компанії чи виробництва, зверніть увагу на працівників, що зустрічаються вам на вашому шляху. Якщо, недоброзичливість, похмурість чи інші негативні прояви у поведінці можна одразу побачити у більшості з них – це прямий знак того, що тут не має тієї належної вдалим підприємствам атмосфери процвітання та єдності. Це дуже погано, оскільки ви маєте бути дуже специфічним та замкнутим у собі працівником, щоб просто досягти успіху у такій компанії.

Потрапивши вже на саму роботу, також не відволікайтеся від спостережень й намагайтеся якомога швидше виявити, чи відповідають обіцянки на співбесіді тому, що відбувається в компанії насправді.

Погано, коли «зарплатня, що немає обмежень» стає нереальною, навіть по-мінімуму очікувань, завдяки зависоким нормам роботи. Чи «гнучкий графік» одразу перетворюється на працю до того «поки не скажуть «досить», а можливості кар’єрного зростання виражені у киданні робітників з одного місця на інше. При цьому, насправді погано, коли все це помічаєш не одразу, згаяв свій час та нерви на негідного роботодавця.

Погодьтеся, що у такому разі, гораздо краще зрозуміти все якомога швидше. Тож, будьте уважні.

Читайте також

  • Процес делегування повноважень: основні помилки14 листопад, 2019

    Кожен член колективу має розуміти, що йому довіряють як спеціалісту й очікують від нього конкретний результат.

  • Чому відмовляють добрим спеціалістам?13 листопад, 2019

    Ми звернулись до українських HR-ів з питанням про причини відмов навіть тим здобувачам, яких можна назвати конкурентними на ринку праці. Відповідь на це питання спробували зазначити загальними пунктами.

  • Професії для дівчат — ТОП найбільш затребуваних, високооплачуваних і цікавих професій13 листопад, 2019

    Пропонуємо звернути увагу на найбільш популярні професії серед сучасних жінок.

  • Світові методики проведення співбесіди12 листопад, 2019

    Співбесіда чи інтерв’ю - серйозний етап підбору спеціаліста в компанію. До нього HR готується досить ретельно: відбирає відповідних вакансії претендентів, вивчає їх професійний досвід, готує сценарій ділової зустрічі. Загалом інтерв’ю проводиться у вільній формі та тільки менеджер з персоналу формує його сценарій. Дуже часто HR-ри запозичують важливі елементи та методи проведення співбесіди з досвіду колег інших країн. Саме про світові методики проведення співбесід сьогодні й піде розмова.

  • Поради що до продуктивної роботи вдома12 листопад, 2019

    Спробуємо розглянути, як зробити працю вдома максимально ефективним трудом

↑ Вгору