UARU
Ваш акаунт не активовано. Перевірте пошту. 
  1. Робота в Україні
  2. Публікації про роботу
  3. Все про роботу
  4. На роботі
  5. Злой начальник снижает производительность труда подчиненных

Злой начальник снижает производительность труда подчиненных

21.02.2008 1155

Такие выводы, как передает Washington ProFile, сделали специалисты из Университета Флориды.

Ученые опросили несколько десятков американцев, работающих в разных сферах бизнеса. Опрошенных объединяло одно: они периодически становились жертвами дурного нрава своих начальников. В контрольную группу вошли работающие жители США, которые не жалуются на поведение боссов.

Как оказалось, 30% “обиженных” намеренно начинали работать медленнее или продуманно совершали ошибки - среди обычных людей таких было лишь 6%.

33% “обиженных” заявили, что не прилагают максимальных усилий во время выполнения производственных заданий (соответственно, 9%).

39% брали больничные, хотя, на самом деле не испытывали никаких проблем со здоровьем - среди обычных сотрудников симулянтов насчитывалось лишь 4%.

Еще 24% “обиженных” максимально затягивали свои перерывы и перекуры на работе - в контрольной группе таких было 7%.

Кроме того, вероятность того, что в случае нужды сотрудник будет способен взять инициативу на себя, в три раза выше для тех людей, на которых начальство не давит.

“Обиженные” работники менее склонны соглашаться выполнять дополнительные задания - например, задержаться сверхурочно или выйти на работу в выходной. Они также намного менее удовлетворены своим положением в фирме (вне зависимости от занимаемой должности и уровня зарплаты).

Читайте також

  • Осінній сезон без стресу: поради для гармонії та спокою21 листопад, 2024

    Короткий світловий день, холод і осіння мряка впливають на настрій, а втома, апатія і навіть легка депресія — компаньйони гнітючих осінніх днів. Втім, скористайтеся нашими порадами, щоб мінімізувати стрес від перебування в такій непривітній «компанії».

  • Вчитися у всіх, не наслідувати нікого12 листопад, 2024

    Новачок на роботі. До нього завжди придивляються. Від того наскільки новий співробітник уважний, тактовний та обачний залежить, як його прийме колектив, як складатимуться взаємини з керівництвом. Треба докласти чимало зусиль, щоб перше враження було гідним, адже другого шансу може й не бути.

  • Як все пам’ятати, а не забувати?22 жовтень, 2024

    В сучасному ритмі життя, коли треба скрізь встигнути і багато чого зробити, наша пам'ять час від часу дає збій. Не завжди пам'ятаємо, де лежать документи, забуваємо про заплановану зустріч, вийшовши з дому, важко згадуємо, чи вимкнули з розетки праску тощо. А причина такого збою – перевтома, часті хвилювання, і, як не дивно, одноманітність.

  • Читання в юному віці – кар'єра у майбутньому 28 вересень, 2024

    Підвищення по службі чи в іншій діяльності, досягнення популярності, слави тощо – це все кар'єра. А з чого починається це сходження і коли? На це запитання дає відповідь соціолог із Оксфорда Марк Тейлор.

  • Як полегшити вихід на роботу після відпустки? 8 вересень, 2024

    Декілька порад від наших експертів про те, як, повернувшись до роботи, правильно застосувати «відновлений багаж сил».


Часто шукають

↑ Вгору