Ваш акаунт не активовано. Перевірте пошту. 
  1. Робота в Україні
  2. Публікації про роботу
  3. Шукачу
  4. Поради шукачу
  5. Звички, як корисні навички

Звички, як корисні навички

13.01.2020 140Автор: Александр Мавлидинов
Звички, як корисні навички

Звички, як корисні навички

13.01.2020     140Автор: 

Де-які звички можуть бути настільки корисними, що стають здатними змінити все життя людини. Впливаючи на безліч аспектів людського існування, подібні звички стають гарними «двигунами» та «мотиваторами», просуваючи людину кар’єрними та фінансовими сходами.

Jobs.ua пропонує придивитися до тих корисних звичок, що стають початком для засвоєння навичок, які, в свою чергу, здатні допомогти й в роботі, й у побутовому житті кожному з нас.

Пунктуальність

Таке вміння починається зі звички починати робити все у запланований час. Це означає й моментальну реакцію на сигнал будильника – звичка одразу прокидатися та діяти, стане запорукою вміння встигати скрізь та завжди.

Уважність до нюансів

Почніть записувати усі дрібні завдання та уточнення до них й ви станете «королем уважності» та навчитеся бачити та пам’ятати такі дрібниці вашої роботи, що залишаються непоміченими оточуючими. Досить корисна навичка, яка додаватиме вам зайвих балів в очах будь-якого керівництва.

Повага до відпочинку

Маєте перерву на відпочинок – то відпочивайте. Нехтування своїм відпочинком, рано чи пізно але відобразиться на вашій здатності до ефективної праці. Також, ніколи не працюйте у вихідні. До речі, ця «заповідь» суворо виконується геть усіма успішними людьми світу.

«Ні» перфекціонізму

Дуже тонка грань але спробуйте її зрозуміти – добре виконана робота, часто є кращим рішенням ніж виконання її до стану «ідеальної». До того, прагнення до вдосконалення стає причинами стресу частіше, ніж інші причини.

Спілкування

Окрім того, що спілкування важливе для розвитку людини, ще більш важлива наявність нових знайомств. Звичайно, що знайомитися треба з людьми, які цікавлять нас або з якими ми маємо проводити певний час, наприклад на роботі. Крім того, нові знайомства часто стають такими, що можуть надати людині й нові можливості також.

Здоров’я

Мова йдеться не лише про відкидання шкідливих звичок, що й так є зрозумілим кроком. По-перше, треба дбайливо ставитися до того як та в яких умовах працює людина. Наскільки часто рухається під час роботи, змінює положення тіла та чи харчується вона належним чином.

Тож, перерви задля спортивних вправ як й регулярне повноцінне харчування протягом робочого дня - необхідні звички, що допоможуть залишатися здоровим під час вдалого будування власної кар’єри.

Читайте також

  • Пошук роботи й соцмережі22 січень, 2020

    Шукаючи роботу, ми намагаємося ретельно скласти резюме, підготуватися до співбесіди. Але інколи забуваємо ще про одне, не менш важливе... Про свої акаунти в соціальних мережах.

  • Вам відмовили? Це можливість рухатись далі!21 січень, 2020

    Кожному з нас колись відмовляли. Це буває в різних ситуаціях: у якомусь проханні до людини при отриманні необхідного документа, при прийомі на роботу, в особистих стосунках і т. п. Нам не приємні відмови, ми від них страждаємо. Особливо страждає наша самооцінка… Але відмову можна повернути з користю для себе.

  • Інтроверт. Як поводити себе у колективі20 січень, 2020

    Незважаючи на те, що більшість суспільства здатна «навішувати» ярлики на тих, хто не схожий на них самих, інтроверту ніколи не слід намагатися змінювати свою особистість та поводитися «як більшість»

  • Критерії вибору першого робочого місця19 січень, 2020

    Перше робоче місце по-різному може вплинути на майбутнє людини. Деколи це розчарування, часто – хороша платформа для подальшої побудови кар’єри. На робочому місці людина проводить третину свого життя. Коли після закінчення навчального закладу постає питання про працевлаштування, необхідно свідомо підійти до його вирішення.

  • Типові помилки, які допускають в перший робочий день19 січень, 2020

    Після вдалого пошуку роботи, коли омріяна посада у вас «у руках», не варто розслаблятися. Перші дні на новому робочому місці дуже важливі. Необхідно проявити свої професійні якості, а також влитися в колектив. Для цього треба не тільки дбати про вдале виконання прямих обов’язків, але й зрозуміти, чого не варто робити.

Шукаєте роботу?


Шукаєте персонал?

↑ Вгору