UARU
Ваш акаунт не активовано. Перевірте пошту. 
  1. Робота в Україні
  2. Вибір професії - список затребуваних професій
  3. Маркетологи, рекламісти, піарники
  4. Product-менеджер

Product-менеджер

У одному випадку організації потрібний фахівець, що вивчає ринок товарів і що видає нові ідеї по створенню і просуванню продукту, в другому - що уміє знайти ринки збуту для вже існуючого товару, в третьому - здатний організувати таку рекламну кампанію, щоб продажі пішли в гору. Об'єднує працедавців одне: в умовах жорсткої конкуренції вони шукають профі, які підкажуть, що і як потрібно проводити і просувати на ринку, щоб добитися успіху.

Завдання складне, і якщо в невеликій компанії вона може вирішуватися силами одного універсального співробітника, що розбирається і в рекламі, і в маркетингу, і в менеджменті (найчастіше він називається бренд-менеджер), то в крупних промислово-торгових організаціях, особливо зарубіжних, по кожній лінійці товарів є свій фахівець з просування - product-менеджер. Наприклад, на крупній взуттєвій фабриці одні product-менеджери займаються продажами спортивному взуттю, інші - жіночого, треті - чоловічого.

Специфіка роботи product-менеджером:

Product-менеджери займаються не самими продажами, а розкручуванням фірмової марки. А на відміну від "чистого" маркетолога, вони повинні розбиратися і в рекламі, і в технології виробництва продукту, контролювати закупівлю товару, підтримувати відносини з постачальниками. У багатьох компаніях product-менеджер займається і викладенням товару, а значить, він повинен мати чіткі уявлення про мерчендайзинг.

Робота для product-менеджера:

Відділ продажів.

Особисті якості:

    Вибирайте професію product-менеджера, якщо ви:
    • легко сходитесь з людьми
    • хороший організатор
    • креативні
    • по складу розуму - аналітик
    • «дружите» з математикою та англійською
    • готові до відряджень

Зарплата і перспективи професії product-менеджера:

Найчастіше product-менеджерами стають асистенти відділу закупівель, маркетологи, менеджери з продажу, рідше – рекламісти. Зарплати досвідчених фахівців починаються від $1500, середній дохід – $2000-3000 плюс бонуси за наслідками роботи і соцпакет. Наприклад, у фармацевтиці «в навантаження» можуть запропонувати автомобіль компанії, страхування життя і оплату мобільного зв'язку. Вершина кар'єри product-менеджера – стати експертом по продукції крупної транснаціональної компанії, здійснювати підтримку маркетингу і продажів в інших країнах.

Робота product-менеджером в Україні:

А ви знаєте, що професія product-менеджера не тільки цікава, але і достатньо складна? Щоб з вас вийшов чудовий Product-менеджер, потрібно володіти теоретичним і практичними знаннями, а головне - уміти гармонійно їх об'єднувати в процесі роботи.

Також пам'ятайте - успішний Product-менеджер не може собі дозволити допустити помилку в роботі. Тим більше, якщо ви налаштовані на успішну кар'єру. Адже підвищують тільки кваліфікованих фахівців.

Якщо ж ви вже вирішили, що Product-менеджер – це ваша майбутня професія, але ще не знаєте, як стати product-менеджера, перегляньте пропозиції українських вузів і учбових центрів по підготовці фахівців цієї сфери.


Шукаєте роботу?

Шукаєте персонал?

↑ Вгору