Product-менеджери займаються не самими продажами, а розкручуванням фірмової марки. А на відміну від "чистого" маркетолога, вони повинні розбиратися і в рекламі, і в технології виробництва продукту, контролювати закупівлю товару, підтримувати відносини з постачальниками. У багатьох компаніях product-менеджер займається і викладенням товару, а значить, він повинен мати чіткі уявлення про мерчендайзинг.
Відділ продажів.
Найчастіше product-менеджерами стають асистенти відділу закупівель, маркетологи, менеджери з продажу, рідше – рекламісти. Зарплати досвідчених фахівців починаються від $1500, середній дохід – $2000-3000 плюс бонуси за наслідками роботи і соцпакет. Наприклад, у фармацевтиці «в навантаження» можуть запропонувати автомобіль компанії, страхування життя і оплату мобільного зв'язку. Вершина кар'єри product-менеджера – стати експертом по продукції крупної транснаціональної компанії, здійснювати підтримку маркетингу і продажів в інших країнах.
А ви знаєте, що професія product-менеджера не тільки цікава, але і достатньо складна? Щоб з вас вийшов чудовий Product-менеджер, потрібно володіти теоретичним і практичними знаннями, а головне - уміти гармонійно їх об'єднувати в процесі роботи.
Також пам'ятайте - успішний Product-менеджер не може собі дозволити допустити помилку в роботі. Тим більше, якщо ви налаштовані на успішну кар'єру. Адже підвищують тільки кваліфікованих фахівців.
Якщо ж ви вже вирішили, що Product-менеджер – це ваша майбутня професія, але ще не знаєте, як стати product-менеджера, перегляньте пропозиції українських вузів і учбових центрів по підготовці фахівців цієї сфери.