Необхідно уміти швидко і постійно перемикатися з однієї проблеми на іншу. Рішення приймати миттєво: з десяток креативних груп в агентстві хочуть поспілкуватися з директором як мінімум раз на день, адже ще треба зустрітися з трьома-чотирма клієнтами... Сьогодні належить придумати генеральний слоган торгової компанії, завтра - рекламу окремої акції для оператора мобільного зв'язку Всі проекти доводиться тримати в голові.
Рекламні агентства.
Чим солідніше рекламне агентство, тим вище заробітки. Вилка зарплат - від $1500 до $3000. У деяких відомих агентствах вважають, що запис в трудовій книжці про роботу креативним директором в їх компанії - сама по собі путівка в життя, і на перших порах можуть платити не дуже великі гроші. Подальша кар'єра залежить від таланту креативного директора.
Зазвичай креативними директорами стають або арт-директори, відповідальні за візуальне оформлення реклами, або копірайтери, що придумують слогани і працюють з рекламними текстами. У першому випадку підійде вища освіта за фахом "Дизайн", в другому - за фахом "Реклама".
А ви знаєте, що професія креативного директора не тільки цікава, але і достатньо складна? Щоб з вас вийшов чудовий Креативний директор, потрібно володіти теоретичним і практичними знаннями, а головне - уміти гармонійно їх об'єднувати в процесі роботи.
Також пам'ятайте - успішний Креативний директор не може собі дозволити допустити помилку в роботі. Тим більше, якщо ви налаштовані на успішну кар'єру. Адже підвищують тільки кваліфікованих фахівців.
Якщо ж ви вже вирішили, що Креативний директор – це ваша майбутня професія, але ще не знаєте, як стати креативного директора, перегляньте пропозиції українських вузів і учбових центрів по підготовці фахівців цієї сфери.