UARU
Ваш акаунт не активовано. Перевірте пошту. 
  1. Робота в Україні
  2. Вибір професії - список затребуваних професій
  3. Маркетологи, рекламісти, піарники
  4. Креативний директор

Креативний директор

Під його керівництвом знаходяться арт-директори і копірайтери, які придумують сюжети роликів, тексти радіореклами, оформляють рекламні щити. Креативний директор направляє їх творчість в потрібне русло - на створення ефективної реклами.

Специфіка роботи креативним директором:

Необхідно уміти швидко і постійно перемикатися з однієї проблеми на іншу. Рішення приймати миттєво: з десяток креативних груп в агентстві хочуть поспілкуватися з директором як мінімум раз на день, адже ще треба зустрітися з трьома-чотирма клієнтами... Сьогодні належить придумати генеральний слоган торгової компанії, завтра - рекламу окремої акції для оператора мобільного зв'язку Всі проекти доводиться тримати в голові.

Робота для креативного директора:

Рекламні агентства.

Особисті якості:

    Креативний директор - яскрава, неординарна людина з чудово розвиненою уявою, що уміє швидко генерувати цікаві, незвичайні ідеї. Він інтуїтивно відчуває, що може зацікавити споживача і здатний відстояти ідею команди перед замовником.

Зарплата і перспективи професії креативного директора:

Чим солідніше рекламне агентство, тим вище заробітки. Вилка зарплат - від $1500 до $3000. У деяких відомих агентствах вважають, що запис в трудовій книжці про роботу креативним директором в їх компанії - сама по собі путівка в життя, і на перших порах можуть платити не дуже великі гроші. Подальша кар'єра залежить від таланту креативного директора.

Профільна освіта:

Зазвичай креативними директорами стають або арт-директори, відповідальні за візуальне оформлення реклами, або копірайтери, що придумують слогани і працюють з рекламними текстами. У першому випадку підійде вища освіта за фахом "Дизайн", в другому - за фахом "Реклама".

Робота креативним директором в Україні:

А ви знаєте, що професія креативного директора не тільки цікава, але і достатньо складна? Щоб з вас вийшов чудовий Креативний директор, потрібно володіти теоретичним і практичними знаннями, а головне - уміти гармонійно їх об'єднувати в процесі роботи.

Також пам'ятайте - успішний Креативний директор не може собі дозволити допустити помилку в роботі. Тим більше, якщо ви налаштовані на успішну кар'єру. Адже підвищують тільки кваліфікованих фахівців.

Якщо ж ви вже вирішили, що Креативний директор – це ваша майбутня професія, але ще не знаєте, як стати креативного директора, перегляньте пропозиції українських вузів і учбових центрів по підготовці фахівців цієї сфери.


Шукаєте роботу?

Шукаєте персонал?

↑ Вгору