Медіабайеру потрібно тримати в голові безліч цифр, неймовірна кількість різних цифр, розмірів знижок, враховувати відомості по сейлерським будинкам, замовникам, ресурсам і т.д. Іноді клієнт просуває відразу декілька торгових марок, і у кожної - різні цілі, в результаті медіабайєру доводиться вести по 20-30 брендів одночасно! А будь-який прорахунок обернеться колосальними матеріальними збитками.
Рекламні агентства.
Середня заробітна плата від $500 до $1300, у великим мережевих агентствах вона може бути ще вище. Деякі солідні фірми організовують власні медіавідділи, куди запрошують медіабайєрів ($500-800). Подальше зростання: менеджер з розміщення, провідний менеджер, старший менеджер, керівник відділу.
Вище. Спеціальності "Соціологія", "Реклама".
А ви знаєте, що професія медіабайєра не тільки цікава, але і достатньо складна? Щоб з вас вийшов чудовий Медіабайєр, потрібно володіти теоретичним і практичними знаннями, а головне - уміти гармонійно їх об'єднувати в процесі роботи.
Також пам'ятайте - успішний Медіабайєр не може собі дозволити допустити помилку в роботі. Тим більше, якщо ви налаштовані на успішну кар'єру. Адже підвищують тільки кваліфікованих фахівців.
Якщо ж ви вже вирішили, що Медіабайєр – це ваша майбутня професія, але ще не знаєте, як стати медіабайєра, перегляньте пропозиції українських вузів і учбових центрів по підготовці фахівців цієї сфери.