Робота потребує хорошого знання математики, уміння аналізувати інформацію. Щоб грамотно розмістити рекламу, мало життєвої логіки і інтуїції: потрібні точні розрахунки і перевірені дані. Всі рішення по розміщенню медіапланер ухвалює, аналізуючи рейтинги програм і дані по цільових аудиторіях передач, газет, радіоканалів. Подібні дослідження проводять спеціалізовані компанії TNS Gallup Media, КОМКОН і ін.
Рекламні агентства, спеціалізовані компанії, крупні фірми, що мають в своєму рекламному відділі посаду медіапланера.
Асистент медіапланера в Києві може розраховувати на $500-700, медіапланер із стажем заробляє $1000-2000.
Вище. Спеціальність "Реклама", "Соціологія".
А ви знаєте, що професія медіапланера не тільки цікава, але і достатньо складна? Щоб з вас вийшов чудовий Медіапланер, потрібно володіти теоретичним і практичними знаннями, а головне - уміти гармонійно їх об'єднувати в процесі роботи.
Також пам'ятайте - успішний Медіапланер не може собі дозволити допустити помилку в роботі. Тим більше, якщо ви налаштовані на успішну кар'єру. Адже підвищують тільки кваліфікованих фахівців.
Якщо ж ви вже вирішили, що Медіапланер – це ваша майбутня професія, але ще не знаєте, як стати медіапланера, перегляньте пропозиції українських вузів і учбових центрів по підготовці фахівців цієї сфери.