Прийнято вважати, що будні соціолога - нескінченне сидіння за комп'ютером. Але це невірно. Перш ніж почати дослідження, соціолог спілкується із замовником. Йому необхідно переконатися, що у них однакове розуміння завдань і цілей дослідження, щоб застрахувати себе від можливих претензій замовника. Іноді доводиться від запропонованих умов відмовлятися.
Зазвичай вже на перших курсах студенти-соціологи починають працювати інтерв'юєрами. Це дуже хороший початок кар'єри - посада інтерв'юєра допомагає виховати в собі такі якості, як терпіння, скрупульозність, уміння спілкуватися з людьми. Подальше зростання залежить від вибраної вами сфери діяльності: якщо вам до душі наукова робота, є сенс поступати в аспірантуру, потім захистити докторську дисертацію і т.д. В компаніях, що спеціалізуються на соціологічних дослідженнях, початкові зарплати від $500, керівники проектів отримують $1000 і вище. У маркетингу і рекламі соціолог може сміливо розраховувати на заробіток від $600 до 1500, в ЗМІ середні зарплати $500-800.
А ви знаєте, що професія соціолога не тільки цікава, але і достатньо складна? Щоб з вас вийшов чудовий Соціолог, потрібно володіти теоретичним і практичними знаннями, а головне - уміти гармонійно їх об'єднувати в процесі роботи.
Також пам'ятайте - успішний Соціолог не може собі дозволити допустити помилку в роботі. Тим більше, якщо ви налаштовані на успішну кар'єру. Адже підвищують тільки кваліфікованих фахівців.
Якщо ж ви вже вирішили, що Соціолог – це ваша майбутня професія, але ще не знаєте, як стати соціолога, перегляньте пропозиції українських вузів і учбових центрів по підготовці фахівців цієї сфери.