Менеджер з PR
Нинішні компанії як ніколи раніше зацікавлені у формуванні свого іміджу і підтримки бездоганної репутації. Вони прагнуть виглядати в очах потенційних партнерів і громадськості солідними і надійними. Навести блиск на свою репутацію допоможуть PR-менеджери.
PR – це напрацьовані технології просування потрібних ідей «в народ». Тому сприяють газети, журнали і телебачення. Відмінність піару від нехитрої реклами, що б'є в лоб – його непомітність.
Одним з напрямів діяльності фахівців із зв'язків з громадськістю – робота в компаніях. Тут їх завдання «навести мости» з пресою, підготувати і розіслати прес-релізи про майбутню прес-конференцію, знайти експертів, готових при нагоді прокоментувати різні проблеми, налагодити контакт з журналістами, що постійно пишуть на теми, близькі діяльності фірми. Вищий пілотаж роботи піарника – згадки про фірму не від випадку до випадку, а її постійне, «фонове» пізнавання.
Зараз в Україні з'явилася величезна кількість спеціалізованих PR-агентств. Тут круг питань значно ширший. Сьогодні – замовлення від будівельної організації, завтра по допомогу звернеться відомий артист, післязавтра – представники політичної партії. Цікаво і динамічно.
У політиці ці фахівці займаються міфотворчістю і інформаційною боротьбою. Перетворюють непоказних кандидатів на яскравих персонажів. Ведуть «партизанську війну» проти конкурентів. Не обходиться і без «чорного піару». Особливе місце в роботі багатьох PR-фахівців займає антикризовий піар. У компаніях з високим ступенем ризику (промислових, нафтовидобувних, хімічних виробництвах) обов'язково розробляються стратегічні програми дій на випадок позаштатних ситуацій.
Специфіка роботи менеджером з PR:
Плюси професії:
- Постійний драйв - завжди є щось нове: клієнти, знайомства, теми,
- У процесі роботи доводиться стикатися з цікавими, неординарними людьми,
- Творча робота, постійно вимагає пошуку нових рішень, неординарних ходів, миттєвої зміни тактики.
Мінуси професії:
- Дуже нервова робота, тому що багато чого залежить не тільки від PR-менеджера,
- Висока відповідальність: будь-яка непоміченим помилка або неправильно сказане слово можуть перекреслити досягнуте раніше,
- Часто нерозуміння ситуації представником замовника.
Робота для менеджера з PR:
Сьогодні практично кожна фірма залежно від величини має в своїй структурі або PR-відділ, або штатну посаду прес-секретаря або PR-менеджера. PR-агентства.
Особисті якості:
Фахівцеві з PR необхідно володіти підвищеною комунікабельністю, умінням слухати навіть в тому випадку, якщо нудний співбесідник викликає позіхання. А головне бути почутим. Людина цієї професії повинна володіти розвиненою інтуїцією і високою ерудицією. Серед клієнтів - художники, поети, балерини, політики, банкіри, бізнесмени. І, щоб почати розробку PR-стратегії, необхідно достатньо швидко зрозуміти специфіку їх бізнесу. Якщо не виходить реалізувати задумане одним способом, потрібно швидко придумати ще одні. Необхідно добре розбиратися і в потребах людей. Деколи вони самі не розуміють, чого хочуть.
Зарплата і перспективи професії менеджера з PR:
Успішний менеджер по PR в майбутньому може претендувати на посаді: прес-секретар, керівник PR-відділу.
Робота менеджером з PR в Україні:
А ви знаєте, що професія менеджера з PR не тільки цікава, але і достатньо складна? Щоб з вас вийшов чудовий Менеджер з PR, потрібно володіти теоретичним і практичними знаннями, а головне - уміти гармонійно їх об'єднувати в процесі роботи.
Також пам'ятайте - успішний Менеджер з PR не може собі дозволити допустити помилку в роботі. Тим більше, якщо ви налаштовані на успішну кар'єру. Адже підвищують тільки кваліфікованих фахівців.
Якщо ж ви вже вирішили, що Менеджер з PR – це ваша майбутня професія, але ще не знаєте, як стати менеджера з PR, перегляньте пропозиції українських вузів і учбових центрів по підготовці фахівців цієї сфери.