Помилково вважати, що робота бренд-менеджера закінчується з успішним виводом бренду на ринок. Мало правильно позиціонувати торгову марку, зробити її популярною і відомою. Щоб до неї не пропав інтерес споживачів, бренд-менеджеру доводиться постійно піклуватися про її оновлення, придумувати фішки: міняти упаковку товару, проводити різноманітні рекламні і промоушн-акції.
Рекламні агентства, маркетингові компанії і ін.
Якщо ваш шлях в бренд-менеджери лежить через маркетинг, початковою позицією стане посада асистента маркетолога із зарплатою $400-500. Через півроку-рік можна стати маркетологом із зарплатою $800-1200. Можна піти іншим шляхом - влаштуватися на роботу менеджером з маркетингу і реклами в одній з невеликих компаній. Зарплата складе близько $1100-1500.
Якщо ваш шлях в рекламу лежить через рекламне агентство, то для початку краще за все попрацювати менеджером з реклами. Середня зарплата $600-900, але успішні менеджери з солідною клієнтською базою можуть заробляти $1000-1500. Наступна позиція в агентстві - Account manager, фахівець з ключових клієнтів: він веде рекламні кампанії і може заробляти $1000-1500 і вище. Дохід бренд-менеджера в середніх компаніях $1500, у великих $2000.
Асистент бренд-менеджера солідної міжнародної компанії отримує $1600-1800.
А ви знаєте, що професія бренд-менеджера не тільки цікава, але і достатньо складна? Щоб з вас вийшов чудовий Бренд-менеджер, потрібно володіти теоретичним і практичними знаннями, а головне - уміти гармонійно їх об'єднувати в процесі роботи.
Також пам'ятайте - успішний Бренд-менеджер не може собі дозволити допустити помилку в роботі. Тим більше, якщо ви налаштовані на успішну кар'єру. Адже підвищують тільки кваліфікованих фахівців.
Якщо ж ви вже вирішили, що Бренд-менеджер – це ваша майбутня професія, але ще не знаєте, як стати бренд-менеджера, перегляньте пропозиції українських вузів і учбових центрів по підготовці фахівців цієї сфери.