UARU
Ваш акаунт не активовано. Перевірте пошту. 
  1. Робота в Україні
  2. Онлайн консультація юриста
  3. Інше

Інше #111074

Питання від Анна (31 січень 2022):
Місце роботи - Інклюзивно-ресурсний центр. За виробничою необхідністю було прийнято педпрацівника , який не відповідав вимогам - не мав повної вищої освіти та стажу роботи 3 роки. Згодом умови стали більш суворими: посада змінилась (вчитель-логопед став фахівцем-консультантом), збільшився тарифний розряд. Зараз працівник здобуває повну вищу освіту, термін закінчення навчання лютий 2023 року. Як впорядкувати трудові відносини до моменту відповідності працівника вимогам Положення про ІРЦ?

Ответ юриста (31 січень 2022) :

Доброго дня! ст. 58 Закону України "Про освіту" передбачено наступне: Стаття 58. Вимоги до освіти та професійної кваліфікації педагогічного працівника закладу освіти 1. Педагогічну діяльність у закладах освіти здійснюють особи, які працюють на посадах педагогічних працівників. 2. На посади педагогічних працівників приймаються особи, фізичний і психічний стан яких дозволяє здійснювати педагогічну діяльність та які мають освітню та/або професійну кваліфікацію, що відповідає встановленим законодавством, зокрема професійним стандартом (за наявності), кваліфікаційним вимогам до відповідних посад педагогічних працівників. 3. Особам, які здобули вищу, фахову передвищу чи професійну (професійно-технічну) освіту за педагогічною спеціальністю (педагогічну освіту), відповідний заклад освіти присвоює професійну кваліфікацію педагогічного працівника. Педагогічна освіта передбачає підготовку особи, результатом якої є набуття компетентностей зі спеціальності (предметної спеціальності, спеціалізації), педагогіки, психології, у тому числі шляхом проходження педагогічної практики, необхідних для забезпечення процесу навчання, виховання і розвитку особистості, у тому числі осіб з особливими освітніми потребами, моніторингу педагогічної діяльності та аналізу педагогічного досвіду, проведення освітніх вимірювань, застосування освітніх технологій і методів навчання, ефективних способів взаємодії всіх учасників освітнього процесу. 4. Особам, які здобули у закладі освіти вищу, фахову передвищу чи професійну (професійно-технічну) освіту за іншою спеціальністю, цей заклад може присвоїти професійну кваліфікацію педагогічного працівника у разі, якщо це передбачено відповідною освітньою програмою. 5. Особи, які здобули вищу, фахову передвищу чи професійну (професійно-технічну) освіту за іншою спеціальністю та яким не було присвоєно професійну кваліфікацію педагогічного працівника, можуть бути призначені на посаду педагогічного працівника строком на один рік. Особи можуть продовжити працювати на відповідних посадах педагогічних працівників системи дошкільної, позашкільної, професійної (професійно-технічної), фахової передвищої, вищої та післядипломної освіти після їх успішної атестації у порядку, визначеному законодавством. Особам, які забезпечують здобуття повної загальної середньої освіти, професійна кваліфікація педагогічного працівника може бути присвоєна закладом вищої чи післядипломної освіти або відповідним кваліфікаційним центром після одного року роботи на посадах педагогічних працівників, що забезпечують здобуття повної загальної середньої освіти, за умови успішного складення кваліфікаційного іспиту відповідно до кваліфікаційних вимог до педагогічного працівника чи відповідного професійного стандарту (за наявності). _________________________________________________________________________________________________________________________________________________________ Отже, особи, які здобули вищу, фахову передвищу чи професійну освіту за іншою спеціальності і яким не було присвоєно професійну кваліфікацію педагогічного працівника, можуть бути призначені на посаду педагогічного працівника строком на рік. Тобто, якщо у найманого працівника немає вищої педагогічної освіти, яка стосується роботи в закладі загальної середньої освіти або цей працівник ще не завершив навчання або має вищу чи професійну освіту з іншого напряму, заклад освіти може взяти на роботу такого працівника строком на один рік. По завершенні року, якщо цей працівник та/або заклад освіти має намір подовжити трудові відносини, в такому разі цьому працівникові необхідно буде пройти атестацію або кваліфікаційний іспит за вимогами, які висуваються до педагогічного працівника на посаді, яку цей працівник хочете обіймати.

Інше, інші питання

    Ярослава (18 листопад 2024)

    Як порахувати юридичний стаж ? Працювала секретарем судового засіданні та документознавцем. Чи можна це стаж враховувати? Дякую

     Переглянути відповідь

    Вікторія ( 7 листопад 2024)

    Доброго дня, таке питання родич має группу 2 інвалідності з неврології отримав її в 2018 році, у 2023 році мсек продовжив дію групи до 2026 року. Скажіть будьласка, згідно з новим законом про мобілізацію він повинен заново проходити влк чи ні? Якщо в 2023 мсек продовжив группу до 2026? І скажіть система резерв +зависла і він не встиг оновити дані, що треба робити платити штраф 17000 і оновляти дані чи вже пізно і чи потрібна заново влк якщо мсек продовжив зимою 2023 до 2026

     Переглянути відповідь

    Віктор (24 жовтень 2024)

    Я працюю в історико-культурному заповіднику. З 2015 р. після скорочення частини наукових посад було введено посаду фахівець без зазначення спеціалізації з відповідним добровільно-примусовим переведенням, не змінюючи функціоналу, змісту попередньої роботи, і,в тому ж самому науковому підрозділі. Оскільки в жодному нормативному документі галузі культури подібна спеціалізація не визначена, то наслідком стало не лише формальна дискваліфікація, а й позбавлення всіх соціальних за списком Кабміну (Постанова № 82 від 22.01.2005). Чи існують на даний час механізми усунення створеної дискримінаційної ситуації ? І які існують для працівника загрози в подальшому, наприклад, при призначення пенсії?

     Переглянути відповідь

    Алла (18 вересень 2024)

    Добрий день. Чи правомірно змушувати бути в укритті під час тривоги класного керівника зі своїми учнями та відповідати за них, якщо в цей час у його учнів за розкладом має бути урок, який веде вчитель-предметник? Хто має бути з дітьми класний керівник, чи вчитель, який за цей урок (хоч він і не відбувся через тривогу) отримає гроші/зарплату? Хто несе відповідалтеість за життя дітей під час тривоги в укритті, той читель у якого за розкладом урок, чи класний керівник, якого призначено наказом по школі?

     Переглянути відповідь

    Роман (17 вересень 2024)

    Добрий день. Маю проблему, у підрозділі на посаді "інженер з систем водогону" працює особа яка є засудженою, та позбавлена права обіймати певні посади, та виконувати організаційно-розпорядчі функції, чи відноситься посада "інженер з систем водогону", до таких які пов'язані з організаційно-розпорядчими функціями? Дякую.

     Переглянути відповідь

    Віталія (15 вересень 2024)

    Добрий вечір! Чи існує юридично встановлений порядок на розподіл класного керівництва між вчителями? Склалась така ситуація, що на паралелі набирають лише два перших класи (А, Б) , а вчителів-претендентів троє. Так як зараз вони є класними керівниками 4-х класів (А, Б та В). Як вирішити це питання ? Хто в першу чергу має взяти клас, а хто залишиться без класного керівництва ? Є якийсь закон?

     Переглянути відповідь

    Олександра (10 вересень 2024)

    Добрий день. Підкажіть будь ласка, чи можу я працювати спеціалістом у відділі освіти, якщо я ще працюю на 0.25 ставки(навантаження на рік 197 годин) викладачем у Уманському педагогічному університеті)?

     Переглянути відповідь

    Юлія (18 липень 2024)

    Доброго дня! Маю диплом базову вищу освіту "бакалавр з менеджменту", чи відноситься цей рівень освіти до вищої? Та, чи маю право на тимчасове заміщення начальника відділу?

     Переглянути відповідь

    Євген (15 липень 2024)

    Доброго дня! Чи можна дізнатись у Вас посилання на КВАЛІФІКАЦІЙНИЙ ДОВІДНИК ПОСАД, ВИПУСК 8. М’ясна і молочна промисловість. Адже цікавить які кваліфікаційні вимоги до кандидата на посаду Оброблювач птиці. Дякую

     Переглянути відповідь

    Вікторія (16 червень 2024)

    Чи може директор школи забрати кілька годин у одного вчителя та віддати іншому? Працюю вчителем зарубіжної літератури. Маю навантаження 23 години. На цій посаді я є єдиним і основним вчителем.Чи має право директор школи забрати у мене 5 годин та віддати педагогу- організатору( за посадою) без моєї письмової згоди?

     Переглянути відповідь

Шукаєте роботу?

Шукаєте персонал?

Часто шукають

↑ Вгору