Адаптація на новому місці роботи в будь-який час супроводжується труднощами. Ще складніше адаптуватися та пристосовуватися до нового місця роботи у кризових обставинах чи під час війни. По-перше, більшість компаній перейшли повністю на дистанційний формат роботи, що подекуди ускладнює комунікацію і порозуміння. По-друге, адаптація криється більше не в фізичному місці, а в налагодженні та пристосуванні до командної роботи, комунікацій та прояву активностей.
Що ж робити, щоб пришвидшити адаптацію та зробити її менш нервовою та без додаткового емоційного тиску? Відповідаємо сьогодні на Jobs.ua.
Наразі для будь-якого спеціаліста важливим є утримання власних внутрішніх опор. А це значить уміти прислуховуватись до себе, своїх інтересів, бажань, почуттів, потреб. Тому іноді дуже важливо зупинятися час від часу, щоб побути наодинці і визначитись із подальшим курсом. Швидкій адаптації сприяють наступні дієві поради, якими ви завжди можете скористатися.
Познайомтесь із основними документами компанії, за якими вам доведеться співпрацювати. Сюди можна віднести як договір про співпрацю, так і устав чи правила компанії, так і ваші посадові інструкції. Всі вони націлені оптимізувати вашу роботу та систематизувати її. Вони здатні значно спростити вашу роботу та заздалегідь позбавить зайвих посадових та корпоративних питань.
Намагайтесь допомагати іншим і самі не соромтесь просити про допомогу. Цілком логічно і не соромно на початку роботи в новій комнаді визнати, що ви чогось не знаєте і напрацюєте ці навички, ніж потім, коли виявиться, що ви не впорались із завданням чи підвели всю команду.
Відшукайте власний комфортний для вас темп роботи. Такий, де ви не будете в поспіхах робити помилки, але й такий, де ви будете вкладатися в дедлайни. Можливо саме зараз цілком достатньо буде виконувати свою роботу, проте з кожним днем ви можете напрацьовувати темп швидше, беручи більші за обсягом завдання.
Якщо ви хочете пришвидшити процес адаптації, то радимо вам взяти в корисну звичку планування вашої роботи. Це допоможе вам дотримуватись і тайм менеджменту, і дедлайнів. Навіть якщо у вас гнучкий графік роботи, намагайтесь в перші дні чи навіть тижні роботи бути на зв’язку з роботодавцем, керівництвом чи співробітниками, поки повністю не ввійдете в курс справи.
Намагайтесь максимально бути залученими в життя компанії. Якщо ваша робота дистанційна чи, якщо ви відвідуєте офіс, цікавтесь чим ви можете бути корисним, долучайтесь до корпоративів, волонтерських допомог чи ініціатив. Все це об’єднує людей, а для вас це практична можливість познайомитись з колективом і його життям ближче.
Поважайте чужі кордони й відстоюйте з гідністю свої. Те, що ви новенький, зовсім не дає іншим права нагромаджувати вас зайвими справами чи завданнями, які не відносяться до ваших посадових інструкцій. Намагайтесь і ви не насаджувати надмірно свою компанію чи допомогу тим, хто вас про це не питав.
Швидкої й успішної вам адаптації на новому робочому місці!
Змінюватися в кращий бік, безперечно, варто. Та чи треба прив’язуватися до конкретної дати — Нового року, понеділка, першого числа? Спробуємо розібратися в цій статті.
В наш час недостатньо просто йти в ногу з часом. Потрібні інновації, щоб досягати успіху в бізнесі чи кар’єрі. А щоб створювати інновації, потрібні люди з інноваційним мисленням. Простіше кажучи, лідери. Розбираємося, як «прокачати» силу людських зв’язків у 2025 році, бо це справжній каталізатор майбутніх здобутків.
Опанування технік саморегуляції, пошук власних ресурсів для відновлення енергії стають справжнім викликом сьогодення. Розвиток таких навичок є критично важливим скілом для підтримки ментального здоров’я. Ми підібрали для вас дієві поради, як підтримати працівників під час кризи.
Робота HR-спеціаліста містить чимало викликів. Трапляється так, що кандидат технічно підкований на всі сто, але із soft skills спостерігаються проблеми. Що треба знати досвідченому HR-фахівцю, щоб коректно відмовити кандидату?
Кандидати не люблять виконувати тестові завдання, факт. Цьому є цілком логічне пояснення: банально витрачений час. Якщо не візьмуть на роботу, цей час буде змарновано. Тож давайте розберемося, тестові завдання це все-таки перевірка здібностей чи безкоштовна праця на недобросовісного роботодавця?