UARU
Ваш акаунт не активовано. Перевірте пошту. 
  1. Робота в Україні
  2. Публікації про роботу
  3. Все про роботу
  4. Випробувальний термін
  5. Адаптація на новому місці роботи під час війни

Адаптація на новому місці роботи під час війни

6.10.2022 437Автор: Лоліта Платошкіна
Адаптація на новому місці роботи під час війни

Адаптація на новому місці роботи під час війни

6.10.2022     437Автор: 

Адаптація на новому місці роботи в будь-який час супроводжується труднощами. Ще складніше адаптуватися та пристосовуватися до нового місця роботи у кризових обставинах чи під час війни. По-перше, більшість компаній перейшли повністю на дистанційний формат роботи, що подекуди ускладнює комунікацію і порозуміння. По-друге, адаптація криється більше не в фізичному місці, а в налагодженні та пристосуванні до командної роботи, комунікацій та прояву активностей.

Що ж робити, щоб пришвидшити адаптацію та зробити її менш нервовою та без додаткового емоційного тиску? Відповідаємо сьогодні на Jobs.ua.

Як швидко адаптуватися на новому місці роботи в кризових обставинах

Наразі для будь-якого спеціаліста важливим є утримання власних внутрішніх опор. А це значить уміти прислуховуватись до себе, своїх інтересів, бажань, почуттів, потреб. Тому іноді дуже важливо зупинятися час від часу, щоб побути наодинці і визначитись із подальшим курсом. Швидкій адаптації сприяють наступні дієві поради, якими ви завжди можете скористатися.

Познайомтесь із основними документами компанії, за якими вам доведеться співпрацювати. Сюди можна віднести як договір про співпрацю, так і устав чи правила компанії, так і ваші посадові інструкції. Всі вони націлені оптимізувати вашу роботу та систематизувати її. Вони здатні значно спростити вашу роботу та заздалегідь позбавить зайвих посадових та корпоративних питань.


Намагайтесь допомагати іншим і самі не соромтесь просити про допомогу. Цілком логічно і не соромно на початку роботи в новій комнаді визнати, що ви чогось не знаєте і напрацюєте ці навички, ніж потім, коли виявиться, що ви не впорались із завданням чи підвели всю команду.

Відшукайте власний комфортний для вас темп роботи. Такий, де ви не будете в поспіхах робити помилки, але й такий, де ви будете вкладатися в дедлайни. Можливо саме зараз цілком достатньо буде виконувати свою роботу, проте з кожним днем ви можете напрацьовувати темп швидше, беручи більші за обсягом завдання.

Якщо ви хочете пришвидшити процес адаптації, то радимо вам взяти в корисну звичку планування вашої роботи. Це допоможе вам дотримуватись і тайм менеджменту, і дедлайнів. Навіть якщо у вас гнучкий графік роботи, намагайтесь в перші дні чи навіть тижні роботи бути на зв’язку з роботодавцем, керівництвом чи співробітниками, поки повністю не ввійдете в курс справи.

Намагайтесь максимально бути залученими в життя компанії. Якщо ваша робота дистанційна чи, якщо ви відвідуєте офіс, цікавтесь чим ви можете бути корисним, долучайтесь до корпоративів, волонтерських допомог чи ініціатив. Все це об’єднує людей, а для вас це практична можливість познайомитись з колективом і його життям ближче.

Поважайте чужі кордони й відстоюйте з гідністю свої. Те, що ви новенький, зовсім не дає іншим права нагромаджувати вас зайвими справами чи завданнями, які не відносяться до ваших посадових інструкцій. Намагайтесь і ви не насаджувати надмірно свою компанію чи допомогу тим, хто вас про це не питав.

Швидкої й успішної вам адаптації на новому робочому місці!

Читайте також

  • Тривожні сигнали: 5 рис, які мають насторожити рекрутера17 грудень, 2024

    Так склалося, що в процесі найму більше прийнято звертати увагу на вміння і сильні сторони кандидата. Професійні досягнення і досвід — це чудово, але рекрутер не може знати апріорі, якою людиною є кандидат перед ним. Нижче спробуємо з’ясувати, які риси кандидата мають насторожити рекрутера.

  • Токсичні колеги: 7 життєвих уроків, які працюють на вас11 грудень, 2024

    Токсичні люди становлять більшу проблему, ніж здається на перший погляд. Вони можуть перетворити улюблену роботу на справжнісіньке пекло. Звичайно, якщо працюють поруч з нами. В цій статті пропонуємо поміркувати над життєвими уроками, які можна отримати від спілкування з токсичними колегами.

  • Робота над помилками (у спілкуванні) 8 грудень, 2024

    Окрім того, як і що ми говоримо, важливу роль у спілкуванні відіграють міміка, рухи руками, постановка тіла. Але, на жаль, ми часто забуваємо про це, та й особливого значення не надаємо. А даремно. Від того, як ми поводимося на співбесіді, переговорах, ділових зустрічах, може залежати наша кар'єра.

  • Покоління зумерів: розвінчуємо міфи про їхній підхід до роботи і життя 4 грудень, 2024

    Від попередніх поколінь зумери відрізняються передусім посиленим прагненням до життєвого балансу, гнучкості й свободи у виборі роботи. Та чи варто сприймати на ринку праці їхню амбітність як недолік? Давайте поміркуємо над цим питанням, а ще спробуємо розвінчати міфи про їхній підхід до роботи і життя.

  • Безперебійна робота під час блекаутів: як адаптуватися компаніям та працівникам28 листопад, 2024

    Часті блекаути й аварійні відключення електроенергії висувають нові стандарти до енергонезалежності. Причому як власного житла, так і бізнесу. Дізнайтеся, як компаніям і співробітникам потурбуватися про безперебійну роботу під час блекаутів.


Часто шукають

↑ Вгору