Акт об отсутствии на работе
об отсутствии на работе ____________________________________________________________
(Ф.И.О., должность, место работы)
г. ____________________________ |
"___"_____________ 200__ г. |
Время составления акта: ___________________ час. __________ мин.
Мы, нижеподписавшиеся: _________________________________________________________,
(Ф.И.О., должность, место работы)
в присутствии ____________________________________________________________________
(Ф.И.О.)
составили настоящий акт о нижеследующем:
"____"____________ 200__ г. ________________________________________________________
(Ф.И.О.)
отсутствовал на работе _____________________________________________________________
(место работы)
с _____________ час._______ мин. до ____________ час. ________ мин. в течение рабочего дня
(всего ____________ час. ________ мин.).
Сам _______________________________________________________ свое отсутствие на работе
(Ф.И.О.)
мотивировал следующими обстоятельствами и в подтверждение предъявил следующие документы _____________________________________________________________________________
_________________________________________________________________________________,
в чем и расписываемся:
1. ______________________________________________________________________ (подпись)
2. ______________________________________________________________________ (подпись)
3. ______________________________________________________________________ (подпись)
От подписи отказался _____________________________________________________________.
(Ф.И.О.)
В случае отказа "актируемого" от подписания акта после отметки об этом, составители акта расписываются еще раз (желательно один экземпляр акта выдавать "актируемому" под расписку).
Короткий світловий день, холод і осіння мряка впливають на настрій, а втома, апатія і навіть легка депресія — компаньйони гнітючих осінніх днів. Втім, скористайтеся нашими порадами, щоб мінімізувати стрес від перебування в такій непривітній «компанії».
Новачок на роботі. До нього завжди придивляються. Від того наскільки новий співробітник уважний, тактовний та обачний залежить, як його прийме колектив, як складатимуться взаємини з керівництвом. Треба докласти чимало зусиль, щоб перше враження було гідним, адже другого шансу може й не бути.
В сучасному ритмі життя, коли треба скрізь встигнути і багато чого зробити, наша пам'ять час від часу дає збій. Не завжди пам'ятаємо, де лежать документи, забуваємо про заплановану зустріч, вийшовши з дому, важко згадуємо, чи вимкнули з розетки праску тощо. А причина такого збою – перевтома, часті хвилювання, і, як не дивно, одноманітність.
Підвищення по службі чи в іншій діяльності, досягнення популярності, слави тощо – це все кар'єра. А з чого починається це сходження і коли? На це запитання дає відповідь соціолог із Оксфорда Марк Тейлор.
Декілька порад від наших експертів про те, як, повернувшись до роботи, правильно застосувати «відновлений багаж сил».