«Кар’єрні питання» займають важливу частину у професійному житті багатьох сучасних людей. Зрозуміло, що такі переживання цілком нормальні, бо кожен з нас не проти «рости» як профі та паралельно покращувати своє фінансове становище.
Jobs.ua рекомендує декілька порад для тих, хто не чекає поки його персона буде помічена керівництвом та колегами, а намагається самостійно будувати свої «кар’єрні сходи».
По-перше, зазіхаючи на серйозну кар’єру, не зволікайте від відповідальності у робочому процесі. Та, якщо до справжніх проектів вас ніхто е запрошує, шукайте таку відповідальність самі, пропонуючи свою кандидатуру у тих справах, де ви впевнені у позитивному результаті своєї роботи.
Далі, не зволікайте від «просування» себе, як фахівця. Звичайно, це не повинно виглядати як «голі» слова про свій професіоналізм. Краще донести до керівництва свої перемоги та досягнення, яких ви дісталися останнім часом. Навіть, якщо в вашого боса не знайдеться часу вислухати вас – письмовий (чи у електронному вигляді) варіант обґрунтування того, за що вас мають цінити, дуже непогана альтернатива спокійній бесіді.
Та й самі розмови про ваше можливе підвищення не слід починати без «підготовки ґрунту». Повідомивши керівництво за декілька днів про існуючу у вас до нього серйозну тему розмови, ви дозволите керівнику самостійно обрати зручний час та морально підготуватися до ваших можливих пропозицій.
У самій розмові, дуже переконливо виглядає той її ініціатор, який впевнений та може оперувати даними (наприклад, цифрами), які легко тримає «в голові». Тому, підготуватися до цього не стане зайвим.
Налаштуйтеся на будь-який результат, та головне будьте готові до альтернативних пропозицій з боку шефа. Можливо, ваше підвищення він бачить трохи інакше, ніж ви самі. Й це, зовсім не означає, що так буде погано для вас та від цього слід відмовитись.
Змінюватися в кращий бік, безперечно, варто. Та чи треба прив’язуватися до конкретної дати — Нового року, понеділка, першого числа? Спробуємо розібратися в цій статті.
В наш час недостатньо просто йти в ногу з часом. Потрібні інновації, щоб досягати успіху в бізнесі чи кар’єрі. А щоб створювати інновації, потрібні люди з інноваційним мисленням. Простіше кажучи, лідери. Розбираємося, як «прокачати» силу людських зв’язків у 2025 році, бо це справжній каталізатор майбутніх здобутків.
Опанування технік саморегуляції, пошук власних ресурсів для відновлення енергії стають справжнім викликом сьогодення. Розвиток таких навичок є критично важливим скілом для підтримки ментального здоров’я. Ми підібрали для вас дієві поради, як підтримати працівників під час кризи.
Робота HR-спеціаліста містить чимало викликів. Трапляється так, що кандидат технічно підкований на всі сто, але із soft skills спостерігаються проблеми. Що треба знати досвідченому HR-фахівцю, щоб коректно відмовити кандидату?
Кандидати не люблять виконувати тестові завдання, факт. Цьому є цілком логічне пояснення: банально витрачений час. Якщо не візьмуть на роботу, цей час буде змарновано. Тож давайте розберемося, тестові завдання це все-таки перевірка здібностей чи безкоштовна праця на недобросовісного роботодавця?