UARU
Ваш акаунт не активовано. Перевірте пошту. 
  1. Робота в Україні
  2. Публікації про роботу
  3. Роботодавцю
  4. Корпоративна культура
  5. Ідеї, що подарувати учасникам ділових онлайн-заходів

Ідеї, що подарувати учасникам ділових онлайн-заходів

20.04.2023 688
Ідеї, що подарувати учасникам ділових онлайн-заходів

Ідеї, що подарувати учасникам ділових онлайн-заходів

20.04.2023     688

Не лише учасникам офлайн-заходів можна дарувати подарунки та цінні сувеніри. Це можна також робити на онлайн-заходах. Портал з працевлаштування Jobs.ua пропонує вам з’ясувати, що можна подарувати гостям ділових онлайн-зустрічей.

Навіщо взагалі дарувати подарунки учасникам ділових зустрічей?

Так, для офлайн-подій це звичайна практика. І такий підхід переслідує декілька цілей, адже це чудовий спосіб підвищити лояльність до свого бренду і впізнаваність. Всім подобаються подарунки, а для бізнесу це також:

  • Можливість суттєво покращити взаємини з клієнтами, партнерами чи колегами;
  • Вияв підтримки людям, які погодилися відвідати ваш захід. Адже вони знайшли на це час, і подарунки, навіть невеликі сувеніри – це спосіб подякувати їм за підтримку і приділений час;
  • Подарунок як такий створює додаткову цінність. Буває й таке, що гості приходять не так на ділову зустріч, як за подарунками. І чим ціннішим буде подарунок, тим краще для бізнесу;
  • Хороший маркетинговий хід. Фірмові подарунки від компанії запам’ятаються учасникам заходів, а деякі подарунки – як корпоративний мерч, приміром – гості ще довгий час одягатимуть після того, як захід відбувся.

Але тут постає питання – що дарувати учасникам онлайн-заходів?

Ідеї для подарунків гостям онлайн-зустрічей

Необхідність в таких подарунках та сама – покращення взаємин, подяка за зустріч і додаткова цінність в очах учасників. Чи варто дарувати фізичні набори в таких випадках? Так, варто. Ви потім зможете надіслати поштою як сувенірну продукцію, так і їстівні подарунки.

Матеріали зустрічі. Але якщо немає можливості подарувати на пам’ять фізичні подарунки, зверніть увагу на цифрові варіанти. Під матеріалами зустрічі розуміємо записи виступів онлайн-спікерів, інший корисний контент.

Підписка на онлайн-курси. Чим цікавіший і корисніший онлайн-курс, тим ціннішим подарунком він виявиться для учасників вашого заходу. Це можуть бути навчальні курси компаній-партнерів або взагалі сторонніх шкіл. Також це може бути сертифікат на відвідування цікавої події, знижка на офлайн-конференцію тощо. Підійдуть і абонементи, акції та знижки, якщо ви маєте щось варте в полі зору. Це лише як варіанти, а вам, як представнику компанії, можна додатково поміркувати над тим, який цифровий подарунок якнайкраще підійде вашим гостям.

Що цікаво, деякі «креативщики» вдаються й до таких хитрощів: кажуть, що вхід на онлайн-захід платний, але цього разу – спеціально для вас, дорогі учасники! – цей захід буде безкоштовний. Робити так чи ні, вирішувати вам. Але все ж краще проявити трохи фантазії та креативу, і придумати власні, унікальні «цифрові» подарунки.

Підіб’ємо підсумки

Не варто нехтувати подарунками навіть на онлайн-заходах, вважаючи їх чимось не вартим уваги. В перспективі такий підхід може виявитися вдалим маркетинговим ходом. Це також вплине на впізнаваність вашої компанії, а онлайн-зустріч її учасники ще не раз згадають.

Читайте також


Часто шукають

↑ Вгору