Життя в мережі давно стало важливою частиною нашого життя. Ми щодня спілкуємося через месенджери, соцмережі та електронну пошту. В умовах коронавірусної пандемії це питання стало ще більш актуальним, тому адаптація до нових реалій вивела проблему цифрового етикету на новий рівень. Jobs.ua пропонує до вашої уваги важливі рекомендації, як залишатися в рамках цифрового етикету.
Отже, як правильно поводитися під час онлайн-зустрічей, нарад чи ділового листування, щоб ваш співрозмовник почувався комфортно? Розглянемо основні правила онлайн-листування. Оскільки листування в Інтернеті можна розділити на приватне та ділове, поговоримо спочатку про ділове листування, адже воно передбачає наявність певного формату ведення бесіди.
Виділимо найважливіші рекомендації:
Розглянемо також норми, які допускаються в приватному листуванні.
І наостанок варто зазначити деякі загальні рекомендації:
Так склалося, що в процесі найму більше прийнято звертати увагу на вміння і сильні сторони кандидата. Професійні досягнення і досвід — це чудово, але рекрутер не може знати апріорі, якою людиною є кандидат перед ним. Нижче спробуємо з’ясувати, які риси кандидата мають насторожити рекрутера.
Токсичні люди становлять більшу проблему, ніж здається на перший погляд. Вони можуть перетворити улюблену роботу на справжнісіньке пекло. Звичайно, якщо працюють поруч з нами. В цій статті пропонуємо поміркувати над життєвими уроками, які можна отримати від спілкування з токсичними колегами.
Окрім того, як і що ми говоримо, важливу роль у спілкуванні відіграють міміка, рухи руками, постановка тіла. Але, на жаль, ми часто забуваємо про це, та й особливого значення не надаємо. А даремно. Від того, як ми поводимося на співбесіді, переговорах, ділових зустрічах, може залежати наша кар'єра.
Від попередніх поколінь зумери відрізняються передусім посиленим прагненням до життєвого балансу, гнучкості й свободи у виборі роботи. Та чи варто сприймати на ринку праці їхню амбітність як недолік? Давайте поміркуємо над цим питанням, а ще спробуємо розвінчати міфи про їхній підхід до роботи і життя.
Часті блекаути й аварійні відключення електроенергії висувають нові стандарти до енергонезалежності. Причому як власного житла, так і бізнесу. Дізнайтеся, як компаніям і співробітникам потурбуватися про безперебійну роботу під час блекаутів.