UARU
Ваш акаунт не активовано. Перевірте пошту. 
  1. Робота в Україні
  2. Публікації про роботу
  3. Все про роботу
  4. Діловий етикет
  5. Дотримуємося цифрового етикету – як правильно спілкуватися в електронному листуванні

Дотримуємося цифрового етикету – як правильно спілкуватися в електронному листуванні

8.10.2020 1123
Дотримуємося цифрового етикету – як правильно спілкуватися в електронному листуванні

Дотримуємося цифрового етикету – як правильно спілкуватися в електронному листуванні

8.10.2020     1123

Життя в мережі давно стало важливою частиною нашого життя. Ми щодня спілкуємося через месенджери, соцмережі та електронну пошту. В умовах коронавірусної пандемії це питання стало ще більш актуальним, тому адаптація до нових реалій вивела проблему цифрового етикету на новий рівень. Jobs.ua пропонує до вашої уваги важливі рекомендації, як залишатися в рамках цифрового етикету.

Ділове спілкування: як безпомилково налагодити правильний формат спілкування

Отже, як правильно поводитися під час онлайн-зустрічей, нарад чи ділового листування, щоб ваш співрозмовник почувався комфортно? Розглянемо основні правила онлайн-листування. Оскільки листування в Інтернеті можна розділити на приватне та ділове, поговоримо спочатку про ділове листування, адже воно передбачає наявність певного формату ведення бесіди.

Виділимо найважливіші рекомендації:

  1. Ділове листування передбачає лише наявність офіційних формулювань та звертань. Тобто, до співрозмовника потрібно звертатися лише так, як він представився вам;
  2. При написанні електронного листа важливо дотримуватися повної структури, яка складається з теми листа, привітання і вашого звернення, основної частини і підпису. Щоб не забути про підпис в кінці листа, можна розпочати писати своє повідомлення з кінця – з цією рекомендацією ви ніколи не забудете про підпис;
  3. Ділове листування, як правило, ведеться за допомогою електронної пошти. При виборі назви для поштової скриньки орієнтуйтеся на те, щоб її назва була простою і лаконічною. Найкраще послуговуватися власним ім’ям та прізвищем;
  4. В офіційному листуванні використання смайликів неприпустиме;
  5. Перед відправленням листа перечитайте його на наявність граматичних і стилістичних помилок. І тільки після того натискайте кнопку SEND;
  6. Щодо часу відповіді. Цифровий етикет допускає реагування на офіційний лист в межах доби, але краще – раніше;
  7. Електронне листування варто завершувати тій людині, яка його почала.

Приватне листування

Розглянемо також норми, які допускаються в приватному листуванні.

  1. Можна використовувати неформальну лексику та смайлики;
  2. Структура листа теж у цьому випадку спрощується;
  3. Приватне спілкування здебільшого відбувається в месенджерах. Але в цьому випадку варто поцікавитися, якому месенджеру ваш співрозмовник надає перевагу;
  4. На відміну від ділового листування, спілкуватися в приватному форматі можна провадити і в будні, і у вихідні, але варто дотримуватися певних часових рамок – з 8-9 ранку до 10-ї вечора.

І наостанок варто зазначити деякі загальні рекомендації:

  • Писати слова великими літерами – це неприпустимо в будь-якому випадку. Зловживання «капслоком» всіх без винятку дратує;
  • Писати багато повідомлень одне за одним – теж не є чудовим рішенням. Найкраще викладати свої думки в одному повідомленні;
  • Войси – голосові повідомлення – варто надсилати лише близьким людям: друзям і родичам. Чужих людей ваш голос може роздратувати і налаштувати на негатив.

Читайте також

  • Як стати дата-аналітиком і чим він займається22 грудень, 2023

    Пропонуємо вам познайомитися з перспективною сучасною професією, яка допомагає компаніям приймати рішення на основі даних, а не інтуїтивно.

  • Новорічні знижки на сайт Jobs.ua22 грудень, 2023

    Jobs.ua хоче привітати вас з наступаючим Новим 2024 роком і порадувати новорічними святковими знижками!

  • Як спорт сприяє кар'єрі21 грудень, 2023

    Спостереження доводять, що спортивні люди витривалі та цілеспрямовані, саме тому вони віддадуть перевагу при прийомі на роботу співробітникам, які мають в інтересах спорт. А психологи стверджують, що заняття спортом не лише сприяють фізичному здоров’ю, а й поліпшенню душевного та психологічного стану. Пропонуємо і вам ознайомитись із цими очевидними фактами в цій статті на Jobs.ua і віддати перевагу фізичним вправам.

  • Як правильно написати лист-пояснення19 грудень, 2023

    Скласти лист-пояснення про власну відсутність на робочому місці чи порушення певних робочих режимів не так уже і складно. Обов’язково скористайтесь зазначеними в цій статті порадами.


↑ Вгору