Життя в мережі давно стало важливою частиною нашого життя. Ми щодня спілкуємося через месенджери, соцмережі та електронну пошту. В умовах коронавірусної пандемії це питання стало ще більш актуальним, тому адаптація до нових реалій вивела проблему цифрового етикету на новий рівень. Jobs.ua пропонує до вашої уваги важливі рекомендації, як залишатися в рамках цифрового етикету.
Отже, як правильно поводитися під час онлайн-зустрічей, нарад чи ділового листування, щоб ваш співрозмовник почувався комфортно? Розглянемо основні правила онлайн-листування. Оскільки листування в Інтернеті можна розділити на приватне та ділове, поговоримо спочатку про ділове листування, адже воно передбачає наявність певного формату ведення бесіди.
Виділимо найважливіші рекомендації:
Розглянемо також норми, які допускаються в приватному листуванні.
І наостанок варто зазначити деякі загальні рекомендації:
Для наших Кращих Роботодавців!
Пропонуємо вам познайомитися з перспективною сучасною професією, яка допомагає компаніям приймати рішення на основі даних, а не інтуїтивно.
Jobs.ua хоче привітати вас з наступаючим Новим 2024 роком і порадувати новорічними святковими знижками!
Спостереження доводять, що спортивні люди витривалі та цілеспрямовані, саме тому вони віддадуть перевагу при прийомі на роботу співробітникам, які мають в інтересах спорт. А психологи стверджують, що заняття спортом не лише сприяють фізичному здоров’ю, а й поліпшенню душевного та психологічного стану. Пропонуємо і вам ознайомитись із цими очевидними фактами в цій статті на Jobs.ua і віддати перевагу фізичним вправам.
Скласти лист-пояснення про власну відсутність на робочому місці чи порушення певних робочих режимів не так уже і складно. Обов’язково скористайтесь зазначеними в цій статті порадами.