UARU
Ваш акаунт не активовано. Перевірте пошту. 
  1. Робота в Україні
  2. Публікації про роботу
  3. Все про роботу
  4. Діловий етикет
  5. Дотримуємося цифрового етикету – як правильно спілкуватися в електронному листуванні

Дотримуємося цифрового етикету – як правильно спілкуватися в електронному листуванні

8.10.2020 1286
Дотримуємося цифрового етикету – як правильно спілкуватися в електронному листуванні

Дотримуємося цифрового етикету – як правильно спілкуватися в електронному листуванні

8.10.2020     1286

Життя в мережі давно стало важливою частиною нашого життя. Ми щодня спілкуємося через месенджери, соцмережі та електронну пошту. В умовах коронавірусної пандемії це питання стало ще більш актуальним, тому адаптація до нових реалій вивела проблему цифрового етикету на новий рівень. Jobs.ua пропонує до вашої уваги важливі рекомендації, як залишатися в рамках цифрового етикету.

Ділове спілкування: як безпомилково налагодити правильний формат спілкування

Отже, як правильно поводитися під час онлайн-зустрічей, нарад чи ділового листування, щоб ваш співрозмовник почувався комфортно? Розглянемо основні правила онлайн-листування. Оскільки листування в Інтернеті можна розділити на приватне та ділове, поговоримо спочатку про ділове листування, адже воно передбачає наявність певного формату ведення бесіди.

Виділимо найважливіші рекомендації:

  1. Ділове листування передбачає лише наявність офіційних формулювань та звертань. Тобто, до співрозмовника потрібно звертатися лише так, як він представився вам;
  2. При написанні електронного листа важливо дотримуватися повної структури, яка складається з теми листа, привітання і вашого звернення, основної частини і підпису. Щоб не забути про підпис в кінці листа, можна розпочати писати своє повідомлення з кінця – з цією рекомендацією ви ніколи не забудете про підпис;
  3. Ділове листування, як правило, ведеться за допомогою електронної пошти. При виборі назви для поштової скриньки орієнтуйтеся на те, щоб її назва була простою і лаконічною. Найкраще послуговуватися власним ім’ям та прізвищем;
  4. В офіційному листуванні використання смайликів неприпустиме;
  5. Перед відправленням листа перечитайте його на наявність граматичних і стилістичних помилок. І тільки після того натискайте кнопку SEND;
  6. Щодо часу відповіді. Цифровий етикет допускає реагування на офіційний лист в межах доби, але краще – раніше;
  7. Електронне листування варто завершувати тій людині, яка його почала.

Приватне листування

Розглянемо також норми, які допускаються в приватному листуванні.

  1. Можна використовувати неформальну лексику та смайлики;
  2. Структура листа теж у цьому випадку спрощується;
  3. Приватне спілкування здебільшого відбувається в месенджерах. Але в цьому випадку варто поцікавитися, якому месенджеру ваш співрозмовник надає перевагу;
  4. На відміну від ділового листування, спілкуватися в приватному форматі можна провадити і в будні, і у вихідні, але варто дотримуватися певних часових рамок – з 8-9 ранку до 10-ї вечора.

І наостанок варто зазначити деякі загальні рекомендації:

  • Писати слова великими літерами – це неприпустимо в будь-якому випадку. Зловживання «капслоком» всіх без винятку дратує;
  • Писати багато повідомлень одне за одним – теж не є чудовим рішенням. Найкраще викладати свої думки в одному повідомленні;
  • Войси – голосові повідомлення – варто надсилати лише близьким людям: друзям і родичам. Чужих людей ваш голос може роздратувати і налаштувати на негатив.

Читайте також

  • Тривожні сигнали: 5 рис, які мають насторожити рекрутера17 грудень, 2024

    Так склалося, що в процесі найму більше прийнято звертати увагу на вміння і сильні сторони кандидата. Професійні досягнення і досвід — це чудово, але рекрутер не може знати апріорі, якою людиною є кандидат перед ним. Нижче спробуємо з’ясувати, які риси кандидата мають насторожити рекрутера.

  • Токсичні колеги: 7 життєвих уроків, які працюють на вас11 грудень, 2024

    Токсичні люди становлять більшу проблему, ніж здається на перший погляд. Вони можуть перетворити улюблену роботу на справжнісіньке пекло. Звичайно, якщо працюють поруч з нами. В цій статті пропонуємо поміркувати над життєвими уроками, які можна отримати від спілкування з токсичними колегами.

  • Робота над помилками (у спілкуванні) 8 грудень, 2024

    Окрім того, як і що ми говоримо, важливу роль у спілкуванні відіграють міміка, рухи руками, постановка тіла. Але, на жаль, ми часто забуваємо про це, та й особливого значення не надаємо. А даремно. Від того, як ми поводимося на співбесіді, переговорах, ділових зустрічах, може залежати наша кар'єра.

  • Покоління зумерів: розвінчуємо міфи про їхній підхід до роботи і життя 4 грудень, 2024

    Від попередніх поколінь зумери відрізняються передусім посиленим прагненням до життєвого балансу, гнучкості й свободи у виборі роботи. Та чи варто сприймати на ринку праці їхню амбітність як недолік? Давайте поміркуємо над цим питанням, а ще спробуємо розвінчати міфи про їхній підхід до роботи і життя.

  • Безперебійна робота під час блекаутів: як адаптуватися компаніям та працівникам28 листопад, 2024

    Часті блекаути й аварійні відключення електроенергії висувають нові стандарти до енергонезалежності. Причому як власного житла, так і бізнесу. Дізнайтеся, як компаніям і співробітникам потурбуватися про безперебійну роботу під час блекаутів.


Часто шукають

↑ Вгору