По информации Jobs.ua, в Украине всерьез взялись за симулянтов, использующих фиктивные больничные.
Уже в ноябре, Кабинетом министров было принято постановление о создании «Электронного реестра листов нетрудоспособности». Такой шаг должен позволить работодателям проверять правдивость, предоставленных работником данных о своей болезни.
Как это будет работать. Скоро увидим. Пока же известно. Что на разработку этой системы Пенсионный фонд выделил 7 270 000 гривен, а еще 2 240 000 гривен будут предоставлены международными финансовыми донорами. От нововведения ожидают лучших изменений «в жизни каждого украинца».
Робочі зустрічі не завжди минають ефективно, бажані результати залежать від низки факторів. Чому так відбувається і як цьому запобігти, — читайте в статті.
Насправді це серйозна проблема багатьох людей, тобто вміння працювати з власною агресією. З’ясуємо разом з Jobs.ua, як правильно працювати з агресією і знайти їй краще застосування, аніж ображати одне одного в соцмережах.
Змінюватися в кращий бік, безперечно, варто. Та чи треба прив’язуватися до конкретної дати — Нового року, понеділка, першого числа? Спробуємо розібратися в цій статті.
В наш час недостатньо просто йти в ногу з часом. Потрібні інновації, щоб досягати успіху в бізнесі чи кар’єрі. А щоб створювати інновації, потрібні люди з інноваційним мисленням. Простіше кажучи, лідери. Розбираємося, як «прокачати» силу людських зв’язків у 2025 році, бо це справжній каталізатор майбутніх здобутків.
Опанування технік саморегуляції, пошук власних ресурсів для відновлення енергії стають справжнім викликом сьогодення. Розвиток таких навичок є критично важливим скілом для підтримки ментального здоров’я. Ми підібрали для вас дієві поради, як підтримати працівників під час кризи.