Ваш акаунт не активовано. Перевірте пошту. 
    1. Робота в Україні
    2. Публікації про роботу
    3. Все про роботу
    4. Життя в колективі
    5. Фрази які дратують вашого колегу

    Фрази які дратують вашого колегу

    14.09.2020 79
    Фрази які дратують вашого колегу

    Фрази які дратують вашого колегу

    14.09.2020     79

    Топ фраз, які дратують ваших колег: уникаємо помилок при спілкуванні

    Психоемоційна атмосфера в колективі — одна з ключових запорук продуктивної роботи, успішної реалізації корпоративної політики, а в результаті — і росту всієї компанії. Нерідко серед команди з’являється людина, яка має доволі специфічну поведінку, а її судження можуть роздратувати навіть найтерплячішу людину. Деякі працівники легковажно відносяться до того, що говорять, особливо при неформальній обстановці, системно ставлять незручні, недоречні питання чи дають пояснення, коментар, коли їх ніхто про це не просить. Наші рекомендації допоможуть розробити правильну стратегію поведінки в такій ситуації і вчасно помітити свої помилки.

    Причини роздратування і основні типи офісних працівників

    Знання правил поведінки з неприємними людьми, способів уникнення деструктивної поведінки на роботі дозволить створити сприятливий психологічний простір для спілкування і продуктивної діяльності. Дехто вирішує закрити питання, уникаючи певного члена колективу, обмежуючи комунікацію з ним, проте це не вихід. При бажанні кожен зможе знайти такий формат взаємодії, який буде відповідати його уявленням про зону комфорту і дозволить побудувати здорові відносини.

    Базові причини невдоволення поведінкою, висловами колеги:

    • порушення субординації;
    • зловживання довірою, статусом;
    • ігнорування меж ділового спілкування;
    • надмірна цікавість особистими справами інших;
    • деструктивна поведінка (крик, грубощі, нездорова дратівливість).

    HR-менеджери, досвідчені рекрутери та психологи роблять акцент на тому, що проблема існує, якщо після спілкування з людиною з’являється відчуття емоційної спустошеності, суму, злості, розгубленості. Щоб вибрати правильну стратегію поведінки з колегою, який дозволяє собі зайве на словесному рівні, необхідно проаналізувати основні деструктивні психологічні типажі працівників:

    • театральні, емоційні та непередбачувані (такі особливості характеру негативно впливають на соціальну, професійну поведінку, правильну реакцію на робочі ситуації, рівень адаптації);
    • особистості без поваги до правил та людей (порушують прийняті в колективі норми, не зважають на емоції інших, часто маніпулюють для досягнення особистих, а не колективних цілей);
    • педанти (колеги з хворобливим прагненням до ідеального порядку і хаосу одночасно, часто нав’язують власну думку і сперечаються через дрібниці).

    В більшості випадків для корекції поведінки людині достатньо просто обережно вказати на помилку. Найчастіше проблеми в спілкуванні, поведінці вникають через нерозуміння правил «гри» в новому колективі або невміння правильно діяти в ситуації, де вимоги та цілі швидко змінюються. На першому етапі важливо чітко визначити очікування і своєчасно зреагувати на проблему, поки вона не досягла великих масштабів. Ключовий аспект — аналіз не тільки чужого, але і власного стилю спілкування. Ми підкажемо, яких фраз краще уникати при комунікації з колегами і які словесні формули можуть нашкодити встановленню приязних відносин.

    Топ невдалих фраз, які дратують колег

    Викликати шквал негативних емоцій може не тільки неправильна поведінка, професійна компетентність, небажання іти на контакт, але і невдалі висловлювання, особливо якщо вони вживаються системно.

    професійна компетентність

    Найяскравіші приклади невдалих фраз:

    1. «Привіт! Як справи?»

    Не варто формулювати таке загальне питання, адже на нього ніколи не дадуть конкретної відповіді. При умові доволі близького знайомства краще формулювати висловлювання більш конкретно, наприклад: «Що нового в навчанні дитини? Який клас вона закінчила?», «Як пройшли вихідні?». Якщо близького спілкування не досягнуто, не варто задавати питань, які стосуються особистої сфери.

    1. «Як в тебе з часом? Потрібно виконати термінове завдання!»

    Людей дратує, коли інші безцеремонно втручаються в їхні справи, робочий процес і самі визначають пріоритетність пунктів робочого плану.

    1. «Ти ж професіонал! Наперед вдячний!»

    Людина завжди має право відмовити в прохані, а така фраза має маніпулятивний характер, психологічно давить на співрозмовника і найчастіше викликає обурення.

    1. «Я Вас почув»

    Не варто так закінчувати розмову — це демонструє байдужість до сказаного, відсутність мотивації до конкретних дій.

    1. «Я ж говорив/Я так і знав…»

    Нікому не сподобається акцент на невдачі, чужа негативна оцінка, особливо при недостатній компетенції. Більш доцільно емоційно підтримати колегу, адже суб’єктивна думка не змінить ситуації, а лише погіршить відносини.

    Важливо уникати в спілкуванні неуважності, панібратства, перекладати відповідальність на інших. Щоб уникнути конфліктів, погіршення стосунків, варто запам’ятати фрази, які можуть роздратувати колег і не вживати їх в лексиконі.

    Читайте також

    ↑ Вгору