Хтось байдужий до перипетій футбольних змагань, хто проявляє інтерес до футбольних баталій тільки тоді, коли починаються матчі фінальної серії європейських чи світових кубків, а хтось і зовсім не мислить своє життя без футболу. Це чудова гра, безперечно, і вона не лише дає змогу провести чудово час і гравцям, і вболівальникам, а й може послужити джерелом натхнення для управлінців усіх рівнів. А як саме, давайте з’ясуємо це разом із Jobs.ua.
Будь-якому управлінцю важливо вміти контролювати свої емоції. Цій проблемі на Заході присвячені цілі дослідження, а в нас відносно недавно почала приділятися увага цьому питанню. Чим може стати у нагоді футбол? Річ у тому, що під час перегляду футбольних матчів ви акумулюєте позитивні чи негативні емоції, або, як правило, суміш і позитивних і негативних переживань під час перегляду одного й того ж матчу. Пристрасно вболіваючи за одну команду, не менш пристрасно вболіваючи за програш іншої, ви даєте розрядку своєму емоційному стану, і неважливо, що емоції ці були штучними, тобто викликані штучно, викликані переглядом футбольного матчу, а не реальною життєвою ситуацією.
Навчившись гасити надмірну радість чи відчай під час перегляду футбольних матчів, вам буде значно легше впоратися з емоційними сплесками на роботі. А це надзвичайно важливе вміння для менеджера – давати раду емоціям, коли хочеться накричати на когось чи розтрощити все навкруги. А що, і таке буває. Напевно, в кожного була ситуація на роботі, і не одна, коли ви дуже шкодували, що поруч немає боксерської груші.
Коли думаєш про те, що відрізняє справжніх футбольних легенд від звичайних футболістів – це фантастична віра в результат, який досягається шляхом довгих і виснажливих тренувань. І Мессі, і багато інших видатних футболістів підтвердять, що віра в результат, віра в те, що вони зможуть досягнути всього, до чого прагнуть, давала їм сил вистояти в складні часи. Невдачі трапляються у всіх, і хороший менеджер про це знає. Іноді просто обставини можуть раз за разом складатися несприятливо, і задача менеджера в цей час – втримати корабель на плаву, щоб він, попри шторми і урагани, зберіг курс на свою ціль. А якщо іноді допоможе Рука Бога, так це тому, що ви однозначно заслуговуєте на перемогу.
Не так давно світ побачив комедійний телесеріал «Тед Лассо», в якому розповідається історія американського тренера, який після успішного сезону в студентському американському футболі вирушає в Англію, щоб очолити провальний футбольний клуб прем’єр-ліги.
Чи може цей серіал стати у нагоді менеджерам? Так, може, бо цей серіал насправді не так про футбол, як про емоційний інтелект управлінця, який всіма силами намагається згуртувати деморалізовану команду, в якій, до того ж, великі проблеми з капітаном команди. Капітана не слухає найкращий бомбардир команди, і цей розлад відчувається і на полі, і на роздягалці. І те, як тренер Тед Лассо намагається дати ради новим підопічним – повірте, на це варто подивитися. Чудовий приклад того, як людина вміє взаємодіяти із найскладнішими людьми, добиваючись поставленого результату.
Короткий світловий день, холод і осіння мряка впливають на настрій, а втома, апатія і навіть легка депресія — компаньйони гнітючих осінніх днів. Втім, скористайтеся нашими порадами, щоб мінімізувати стрес від перебування в такій непривітній «компанії».
Новачок на роботі. До нього завжди придивляються. Від того наскільки новий співробітник уважний, тактовний та обачний залежить, як його прийме колектив, як складатимуться взаємини з керівництвом. Треба докласти чимало зусиль, щоб перше враження було гідним, адже другого шансу може й не бути.
В сучасному ритмі життя, коли треба скрізь встигнути і багато чого зробити, наша пам'ять час від часу дає збій. Не завжди пам'ятаємо, де лежать документи, забуваємо про заплановану зустріч, вийшовши з дому, важко згадуємо, чи вимкнули з розетки праску тощо. А причина такого збою – перевтома, часті хвилювання, і, як не дивно, одноманітність.
Підвищення по службі чи в іншій діяльності, досягнення популярності, слави тощо – це все кар'єра. А з чого починається це сходження і коли? На це запитання дає відповідь соціолог із Оксфорда Марк Тейлор.
Декілька порад від наших експертів про те, як, повернувшись до роботи, правильно застосувати «відновлений багаж сил».