Jobs.ua узнал, что в ходе заседания правительства Украины, состоявшемся 31 мая этого года, были озвучены планы в отношении роста заработной платы украинцев.
Так, в частности, министр социальной политики, подчеркнул, что несмотря на пересмотр показателей макроэкономики страны на текущий год, украинцам нечего опасаться роста цен и тарифов. По словам министра, «прогнозные ориентиры роста зарплат существенно улучшились». Кроме того, прозвучала уверенность министра и в том, что эта тенденция к улучшению продолжит сохраняться в 2017 году.
Было отмечено, что ожидания размера средней заработной платы в Украине, на июль месяц, прогнозировались в районе цифры в 5 900 гривен, однако, новые данные позволяют смело говорить о прогнозе суммы в 7 100 грн.
Кроме этого, министр соцполитики отметил, что в данный момент реальная средняя заработная плата уже составляет не менее 6 600 грн, что еще раз подчеркивает обнадеживающий прогноз к ее дальнейшему увеличению.
В том числе, такие позитивные изменения связаны и с тем фактом, что Фонд оплаты труда составил 796 млн грн, вместо запланированных в прогнозе 656 млрд. грн.
Новые, откорректированные показатели макроэкономики, на сегодня выглядят следующим образом: рост ВВП – 1,8%, рост номин. зарпалты - +21,4%, годовой индекс роста цен (потребительских) – 12,9%.
Так склалося, що в процесі найму більше прийнято звертати увагу на вміння і сильні сторони кандидата. Професійні досягнення і досвід — це чудово, але рекрутер не може знати апріорі, якою людиною є кандидат перед ним. Нижче спробуємо з’ясувати, які риси кандидата мають насторожити рекрутера.
Токсичні люди становлять більшу проблему, ніж здається на перший погляд. Вони можуть перетворити улюблену роботу на справжнісіньке пекло. Звичайно, якщо працюють поруч з нами. В цій статті пропонуємо поміркувати над життєвими уроками, які можна отримати від спілкування з токсичними колегами.
Окрім того, як і що ми говоримо, важливу роль у спілкуванні відіграють міміка, рухи руками, постановка тіла. Але, на жаль, ми часто забуваємо про це, та й особливого значення не надаємо. А даремно. Від того, як ми поводимося на співбесіді, переговорах, ділових зустрічах, може залежати наша кар'єра.
Від попередніх поколінь зумери відрізняються передусім посиленим прагненням до життєвого балансу, гнучкості й свободи у виборі роботи. Та чи варто сприймати на ринку праці їхню амбітність як недолік? Давайте поміркуємо над цим питанням, а ще спробуємо розвінчати міфи про їхній підхід до роботи і життя.
Часті блекаути й аварійні відключення електроенергії висувають нові стандарти до енергонезалежності. Причому як власного житла, так і бізнесу. Дізнайтеся, як компаніям і співробітникам потурбуватися про безперебійну роботу під час блекаутів.